Witam
Mam problem z dmuchawą, otóż wczoraj spalił się bezpiecznik o nominale 30A odpowiadający za m.in. za działanie dmuchawy(ogrzewania wnętrza). Mój problem polega na tym iż wczoraj spalił się bezpiecznik, został wymieniony i wszystko działało przez kilka kilometrów jazdy. Dziś ponownie się przepalił, nie wiem co się dzieje. Czy ktoś może mi pomóc, czy może komuś przydarzyła się taka sytuacja? Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie wiem w czym może być problem. Za wszelkie rady serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam
Kamil
Kappa - przepalający się bezpiecznik 30A
Re: Kappa - Przepalający się bezpiecznik 30A.
Mi też kiedyś spalił sie ten bezpiecznik, a wraz z nim uszkodzeniu uległa płyta w skrzynce z bezpiecznikami. Po naprawieniu wszystkiego więcej już nie miałem tego problemu, odniosłem wrażenie że przyczyną tego że płyta się przegrzała i spalił się bezpiecznik było to, że miałem ustawione duże obroty wentylatora na sztywno a nie na automatycznie. Można bowiem ustawić tak że nie wzrastają obroty wentylatora wraz z rozgrzaniem się silnika tylko można je ustawić od razu na wysokie. Przy takim ustawieniu przy rozruchu silnika potrzebny jest duży prąd i być może to było przyczyną tych uszkodzeń. Więcej mi się coś takiego nie zdarzyło bo zawsze mam ustawione na auto.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 maja 2014, 18:44
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa - przepalający się bezpiecznik 30A
Dziękuję za odpowiedz, muszę sprawdzić tą płytkę. A co do ustawienia obrotów wentylatora to w jaki sposób można się za to zabrać. Wymienię jeszcze jutro bezpiecznik i zaobserwuję skrzynkę jak się zachowuj, czy się grzeje itd.
Re: Kappa - przepalający się bezpiecznik 30A
W pozycji FULL AUTO obroty regulowane są samoczynnie w momencie jak przyspieszysz ręcznie wentylator przyciskami to później już po włączeniu zapłonu włącza się wentylator z tą prędkością jaką wcześniej ustawiłeś.