Witam
Czy może mi ktoś powiedzieć od czego zacząć gdy chcę zabrać się za demontaż skrzynki z bezpiecznikami pod kierownicą. Problem polega w przepalaniu się bezpiecznika oraz wytopieniu kasetki na jego miejscu. Proszę o radę jak wygląda cała sytuacja z wymontowaniem owej skrzynki.
Dziękuję i Pozdrawiam
KAmil.
Kappa '96 - demontaż skrzynki bezpieczników pod kierownicą
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 maja 2014, 18:44
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Kappa '96 - demontaż skrzynki bezpieczników pod kierownicą
Ostatnio zmieniony 03 sty 2015, 1:19 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Re: Kappa '96 - demontaż skrzynki bezpieczników pod kierowni
Zacznij od ściągnięcia plastikowych obudów w okolicy dla lepszego dostępu.
Tutaj widać jak wygląda po rozmontowaniu
Tutaj widać jak wygląda po rozmontowaniu
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 12 maja 2014, 18:44
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa '96 - demontaż skrzynki bezpieczników pod kierowni
Dziękuję za info. Pozdrawiam