Lybra 1.9 JTD - czy montaż zwrotnic jest potrzebny?

Tomczi85
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 17
Rejestracja: 13 wrz 2014, 19:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wrocław

Lybra 1.9 JTD - czy montaż zwrotnic jest potrzebny?

Post autor: Tomczi85 » 17 sty 2015, 10:19

Witam,
w swojej Lybrze posiadam nagłośnienie Bose. Do zestawu dokupiłem głośniki niskotonowe Peiying py-t8. Czy montując je muszę zakładać zwrotnice dołączone do zestawu, czy podłączam je po po prostu do kostki, która jest fabrycznie schowana za klamką i dźwięk jest automatycznie rozdzielany. Jeśli jednak muszę montować zwrotnice co ma być do czego.
Pozdrawiam

Tomczi85
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 17
Rejestracja: 13 wrz 2014, 19:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lybra 1.9 JTD - czy montaż zwrotnic jest potrzebny?

Post autor: Tomczi85 » 17 sty 2015, 11:24

Przeczytałem parę postów i zauważyłem, że chłopaki często to robili tylko nie mogę dokładnie wywnioskować czy wystarczy podpiąć kable po fabryczną kostkę i już będzie ładnie grało, czy np się nie spalą po jakimś czasie i w tym celu właśnie zastosować dołączone zwrotnice.

Awatar użytkownika
rob_76
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3633
Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide

Re: Lybra 1.9 JTD - czy montaż zwrotnic jest potrzebny?

Post autor: rob_76 » 22 sty 2015, 0:41

Zwrotnice (filtry górno lub dolno przepustowe) są po to, by rozdzielić częstotliwości (niskie, średnie i wysokie) i skierować je do właściwych głośników (odpowiednio - nisko, średnio lub wysokotonowych)... Co do samego podłączenia - niech wypowiedzą się Ci, którzy temat przerabiali...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio & Navi”