Cześć wczoraj pojeździłem sobie troszkę dynamiczniej dedrą.
niestety pierwsza panewka została obrócona :/
wał do szlifu ........ oraz potrzebny będzie drugi korbowód
Najprawdopodobniej poprzedni właściciel dał za dużo sylikonu do uszczelnienia jakiegoś elementu (być może pompy oleju) znalazłem go w kanale olejowym w wale korbowym
Niestety kontrolka oleju się nie zapaliła. gdyż silnik nie zgubił ciśnienia oleju. Kanał smarujący był zatkany przy samej panewce..
fotki panewki wszystko mówią.....:/
czy ktoś posiada do sprzedania dobry korbowód do silnika 2.0tb?????
Dedra Integrale - zatarta pierwsza panewka
Dedra Integrale - zatarta pierwsza panewka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
- evolution5
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 31 sty 2010, 14:38
- Lokalizacja: Bajeczna
Re: Dedra Integrale - zatarta pierwsza panewka
Znajdzie się jak chcesz.
Ale jak tak wygląda panewka to szukaj wału. Pozdrawiam.
Ale jak tak wygląda panewka to szukaj wału. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2015, 0:59 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie pisz posta pod postem, tylko użyj opcji "edytuj". Połączyłem.
Powód: Nie pisz posta pod postem, tylko użyj opcji "edytuj". Połączyłem.