Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

MaciekTOS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 140
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: MaciekTOS » 28 mar 2015, 8:15

Panowie może ktoś doradzi co jest , początkowym objawem był problem z odpaleniem niezależnie od temp silnika raz na dzień dostawał jakiejś blokady kręcił jak głupi ale nie odpalał .Paliwo do listwy dochodzi z listwy dalej też , pompa paliwa wymieniona .Dalej problem jest po nagrzaniu nie odpali , kręci pompa pracuje ale nie odpala , po podpięciu jakiegoś tam examinera wywala błąd czujnik położenia wału . I dalej czujnik położenia wały wymieniony jest to samo ...
Ostatnio zmieniony 28 mar 2015, 17:23 przez MaciekTOS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Lancia Kappa 2.0 20V PB+LPG Nie odpala na ciepłym silnik

Post autor: Gros » 28 mar 2015, 8:34

kolego do wymiany jest właśnie czujnik położenia wału -wyjmij stary zobacz ilo pinowy masz ,kup ,wymień ,brykaj
:lol: : gafa : :bitwa:

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: marceli » 28 mar 2015, 9:55

MaciekTOS pisze:po podpięciu jakiegoś tam egzaminatora
Examinera :D

Spróbuj odpalić w trybie awaryjnym na LPG.Zobaczysz czy odpali pomijając Pb.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

MaciekTOS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 140
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Re: Lancia Kappa 2.0 20V PB+LPG Nie odpala na ciepłym silnik

Post autor: MaciekTOS » 28 mar 2015, 17:23

Gros pisze:kolego do wymiany jest właśnie czujnik położenia wału -wyjmij stary zobacz ilo pinowy masz ,kup ,wymień ,brykaj
Kupiony wymieniony i nie bryka właśnie ...

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1603
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Re: Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: Johnny » 28 mar 2015, 18:00

Skoro czujnik nowy to może przewody idące od wtyczki sa uszkodzone innego wyjścia nie ma, mi w ogóle nie odpalal ani na zimnym ani na ciepłym, paliwo dochodziło itd po wymianie czujnika na nowy na strzała odpalił
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

MaciekTOS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 140
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Re: Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: MaciekTOS » 31 mar 2015, 22:00

Wiecie może jaki powinien być przekrój tego kabla do czujnika położenia wału , przed wtyczką mam zrobione jakieś druciarstwo dwa przewody grube miedziane oplątane jakimś drutem coś na wzór kabla TV , to normalne ?

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 561
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: Rapeek » 01 kwie 2015, 7:57

Tak powinno być, to jest przewód ekranowany.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

MaciekTOS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 140
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Re: Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: MaciekTOS » 08 kwie 2015, 22:42

Dla wyjaśnienie winą był czujnik temp na termostacie , temat można zamknąć dzięki !

Marcin777
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
Imię: Marcin
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Kappa 2.0 20v PB+LPG - nie odpala na ciepłym silniku

Post autor: Marcin777 » 05 wrz 2016, 16:55

dla potomnych:
miałem podobny problem auto nie odapalało nie miał iskry pompa ok bezpieczniki ok, rano normalnie jak zawsze odpaliło za pierwszym a po przejechaniu ok 5km i wyjściu do sklepu już nie dopała i co sie okazało że wystarczyło auto zamknąć i otworzyć kluczykiem i odpala odrazu, a dlaczego tak to nikt nie wie taki urok włoskich aut...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”