Strona 1 z 1

[umiarkowanie polecam] Thesis 2.4JTD Sportiva 100th

: 13 kwie 2015, 19:56
autor: Luckyy
Jeśli kogoś interesuje auto z tego ogłoszenia:
http://otomoto.pl/lancia-thesis-jtd-100 ... 24134.html

to w ASO informacje o serwisowaniu kończą się na 2010-07-16 przy przebiegu 95420km.
Przez te 3 lata auto przeszło WIELE gwarancyjnych napraw, średnio jedna co 2 miesiące :)

Auto miało w Polsce lakierowany zderzak z tyłu.
Z przodu są naklejki z kolorem lakieru i chłodnice wyglądają OK, raczej tam nikt nic nie robił ostatnio.

Otwieranego dachu czy solara nie ma.

Kierownica 'chowa' się po wyłączeniu zapłonu i wraca na ustawioną pozycję po jego włączeniu - easy entry/exit.

Wnętrze bardzo ładne, czyste. Skóra nawet w fotelu kierowcy wygląda super. W innych autach z przebiegiem 200kkm wyglądała znacznie gorzej.

Czujniki parkowa z przodu i z tyłu.

Z mankamentów:
- uszkodzona wewnętrzna klamka w drzwiach kierowcy,
- delikatna wgniotka na lewym tylnym błotniku, i rysa na prawym tylnym,
- chromowane listwy w zderzakach w średnim stanie.

Kilka drobiazgów do zrobienia, ale to auto ma 8 lat, więc jest całkiem dobrze.
Thesis_1.PNG
Thesis_2.PNG
Thesis_3.PNG

Re: Thesis 2,4JTD Sportiva 100th, MODLNICZKA, Kraków

: 13 kwie 2015, 20:16
autor: cojo
Bardzo fajny środek - to wersja limitowana, jak ja moją kupowałem to oglądałem identyczną w Mławie (czarny kolor nadwozia) - jednak tamta to był trup....

Ale środek wygląda naprawdę bajerancko, i ta wersja chyba posiadała dodatkowo solar w dachu.

[OBEJRZANE] Thesis 100TH 2007 Kraków-Modlniczka

: 19 kwie 2015, 21:54
autor: tomas
Witam

Jestem świeżo po oględzinach tego auta
LINIK

Ogólnie auto na 3+.
Nadwozie średnie, mocno zmęczona maska przednia, dużo odprysków lakieru od uderzeń kamieni, do lakierowania. Tylni lewy błotnik jest lekko uszkodzony, uderzony od góry. Lakierowany był zderzak tylny, jest do tego dokumentacja fotograficzna.
Auto według mnie użytkowane jako reprezentacyjne (przedstawiciel handlowy itp.) z tego tytułu użytkowane głównie przez kierowcę o czym świadczy wnętrze. Mocno zmęczone są drzwi kierowcy, klamka wewnętrzna tak często używana że starty jest z niej lakier (widoczne na zdjęciach), nie precyzyjnie zawias tej klamki, zerwana lub mocno rozciągnięta sprężyna przez co nie wraca w swoje położenie. Ogranicznik drzwi chyba zerwany, bo drzwi zagięły się o błotnik przedni.
Reszta wnętrza w bardzo dobrym stanie, tylna kanapa wygląda jak nieużywana. Wszystkie systemy na pokładzie sprawne, zero komunikatów. Zawieszenie przednie rozbite, szczególnie lewa strona. Największe uwagi według mnie to silnik i skrzynia automatyczna. Silnik bardzo głośny chociaż pracował poprawnie. Skrzynia wysoko zmienia biegi w okolicach 3tys.obr, nie wiem czy poprawnie, w moim odczuciu dziwnie. Ogólnie nie szarpie, zmienia przełożenia niewyczuwalnie. Ostatnio jeździłem innym dieslem w automacie z grupy Fiata i tam byłem bardzo pozytywnie zaskoczymy pracą tego zestawu. Wydaje mi się że skrzynia ma duże uślizgi. Z próby drogowej, kilka kilometrów na rozgrzanym silniku spalania wg. komputera wskazało 17,6l/100km, a z przebiegu jaki był zapisany w komputerze z dystansu 960km wskazywało 10,5l/100km.
Bardzo słaba klimatyzacja. Opony w całkiem przyzwoitym stanie, felgi poobcierane.

I jeszcze jedno, w fotelu kierowcy cały czas działa podgrzewanie, nie dało się wyłączyć.

Auto wymaga intensywnej opieki i funduszy.
Przy znacznym udziale czasu i pieniędzy da się przywrócić ducha Lancii.

Pozdrawiam