Kappa sedan - rozmiar piór wycieraczek

Awatar użytkownika
Marcinos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 99
Rejestracja: 01 paź 2014, 21:37
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wołczyn-opolskie

Kappa sedan - rozmiar piór wycieraczek

Post autor: Marcinos » 15 kwie 2015, 22:17

Witajcie, prosze podajcie orginalny rozmiar piór wycieraczek, bo zabieram sie za wymiane, a widze, że u mnie jakieś długie są i wystają. Drugie pytanie, czy podejda standardowe klipsy czy to muszą być jakieś szczególne? Bo patrzyłem w służbowym aucie i są uniwersalne zaczepy, a w Kappie inne są.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2015, 22:45 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Jest Seat Toledo 2014r, 1.6 TDI- bialy sluzbowy
Jest Lancia Kappa 2.0 20V- czarna perła
Byl Ford Fiesta MK7, 1.4 TDCI- kolorowy słuzbowy
Był Ford Cougar, 2.5 V6- szary metalic
Był Ford Probe, 2.5 V6- czarna perła
Była Honda Prelude, 2.2 VTEC- złota strzała

Awatar użytkownika
paśny
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1908
Rejestracja: 01 paź 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Warszawa / Młynek

Re: Kappa sedan - rozmiar piór wycieraczek

Post autor: paśny » 15 kwie 2015, 23:31

600 + 530 - u mnie tak pasowało.
Viva la macchina

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Kappa sedan - rozmiar piór wycieraczek

Post autor: Borek » 16 kwie 2015, 7:06

Zwykle w nowych wycieraczkach masz kilka adapterów i na pewno któreś pasują, nigdy nie miałem problemów z zaczepami. O ile pamiętam to jest u nas zwykły pałąk U z otworem na zatrzask i zawsze podchodziły te adaptery standardowo zamocowane na piórze, a kilka zestawów już miałem. Mogą się najwyżej zdarzyć ciasne i trzeba użyć troszkę (niewiele) siły żeby to weszło do końca, zwykle jednak adapter wchodzi idealnie. I owszem, u mnie też weszło 600+530, daje to kilka cm dystansu pomiędzy piórami oraz do prawej krawędzi. Naturalną cechą mechanizmu Kappy jest to, że po stronie pasażera czyste "okno" jest trochę niższe, dlatego niektórzy pakowali dłuższe pióra - bez sensu.

Jeśli mogę coś polecić z własnego doświadczenia to kup sobie hybrydowe Denso - nie są może szczególnie tanie (chociaż niewiele droższe niż "płaskie" bezszkieletowe), ale świetne. U mnie pracują na poharatanej szybie już drugi rok i nadal bez smug i hałasu. Zamarzaniem pantografu pod obudową nie trzeba się przejmować, w Kappie jak nawali śniegu we wnękę dla wycieraczek to każde jedne pióra się odkuwa z lodu. Zwykle wystarczy trochę powyginać pióra i wytrząsnać okruchy. :lol:
Drop a gear and disappear!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”