Pierwsza rejestracja owszem, mogła być w 2001, ale z taśmy zeszła w sierpniu 2000 roku, dlatego jest to wersja CF2 bez zmiennej geometrii.308_Martinez pisze:Pierwsza rejestracja jest 2001 .
WkUrza mnie ta dziura do 200,0 rpm,chyba mapke bedzie trza zmienić. Jakieś doświadczenia macie panowie,da się troszkę zmniejszyć ten dół
Lybra 2.4 JTD - zmienna geometria?
Re: Lybra 2.4 JTD - zmienna geometria?
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 05 sie 2015, 0:20
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra 2.4 JTD - zmienna geometria?
Prawda.
Rok produkcji 2000,turbina bez zmiennej geometri
Rok produkcji 2000,turbina bez zmiennej geometri
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 05 sie 2015, 0:20
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra 2.4 JTD - zmienna geometria?
Witam. Odświeżę troszkę kotleta.
Są turbinki ze zmienną geometrią sterowane bezpośrednio ciśnieniem w wersjach 136 km Garret vnt25.
Czy zamiana tej mojej stałej dmuchawki na tego garreta jest możliwa?
Są turbinki ze zmienną geometrią sterowane bezpośrednio ciśnieniem w wersjach 136 km Garret vnt25.
Czy zamiana tej mojej stałej dmuchawki na tego garreta jest możliwa?
Ostatnio zmieniony 09 sie 2016, 9:41 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Linki z "Allegro" niedozwolone w dziale technicznym!!!
Powód: Linki z "Allegro" niedozwolone w dziale technicznym!!!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lis 2014, 21:43
- Imię: And
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Lybra 2.4 JTD - zmienna geometria?
Witam panowie ja posiadam takowa lybre z 2002 roku (2.4 150KM) ze zmienna geometria, lecz posiadam takie same objawy jak kolega z tego postu. A wiec moje pytanie czy ktos juz z czyms takim sie spotkal zeby do 2tys nawet tracila moc pod gore a pozniej miala kopa? Dodam tylko ze jak odepne przeplywomierz auto zbiera sie od dolu lecz kopci mocno na czarno;-) widze rowniez ze mam odpiety egr i regenerowana turbine... dodam rowniez ze nie dawno zakupilem ten egzemplarz i kilka dni temu bylem zmuszony do wymiany obudowy nagrzewnicy a kazdy pewnie wie z czym to sie wiaze... 3 dni po pracy spedzone przy lidce i sterowanie nawiewami smiga;-)
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2016, 23:02 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia/ortografia!!!
Powód: Pisownia/ortografia!!!
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 203
- Rejestracja: 27 sie 2015, 11:38
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Lublin
Re: Lybra 2.4 JTD - zmienna geometria?
Kolego wodaaa, jeśli autko dalej muli zgodnie z tym co piszesz - na pewno przepływka kończy żywot - przerabiałem temat. Wraz z postępującym zabrudzeniem jej elementów spada elastyczność - szczególnie z dołu - błędnie mierzy ona masę powietrza i takie dane przekazuje dalej do innych czujników...zaczyna się lawina, której możesz zapobiec albo czyszcząc (na własną odpowiedzialność ) przepływomierz - spowoduje to albo powrót do życia, albo śmierć - albo kupując nowy - tylko BOSCH. EGR - jeśli sprawny - spiąć i ewentualnie zaślepić po uprzednim wyczyszczeniu. Do tego z tyłu kolektora ssącego na jedną śrubkę torx przykręcony jest czujnik ciśnienia doładowania - często zapchany sadzą - delikatne czyszczenie i wymiana oringu (rozmiar 8x2,5mm) i po temacie. Poza tym przy takich objawach sprawdzić każde możliwe łączenie dolotu oraz węże. Do tego warto sprawdzić - albo najlepiej wymienić - koszt 4 zł/metr - wężyki podciśnienia sterujące gruszką turbiny. Mają niebagatelny wpływ na jej pracę. Czasem nie widać ich zużycia - dlatego warto kupić nowe. To najprostsze sprawy, które kosztują tylko trochę pracy, ale żadnych pieniędzy. U mnie te operacje przyniosły pożądany efekt. Jeśli to nie pomoże - kolejna czynność to czyszczenie zmiennej geometrii turbiny.
Lancia Lybra 2,4JTD 150KM