Strona 1 z 1

Thesis - niskich lotów czyli prześwity

: 18 lis 2015, 14:54
autor: bronx
Dobra, jak ktoś ma ochotę. niech podzieli się info ile ma cm z przodu i tyłu od ziemi do ranta błotnika mierząc w osi piasty.
Dobry kolega Aufer podał przód 67 tył 68.
Ja mam u siebie w jednej tyle samo i notorycznie haczę o krawężniki.
W drugiej przód 70 tył 72 i jest ok.
Opony 215 60 16.

Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.

: 18 lis 2015, 17:18
autor: belial666
Wymiary podane mierzone były od asfaltu do błotnika. Jedno zwymiarowanie zrobione od asfaltu do poczatku rantu zderzaka.

Przód- 690mm
Drawing_150718.jpg
Tył- 700mm
Drawing_150618.jpg
Przedni zderzak- 230mm
Drawing_150718(1).jpg
Ps. Nic nie haczy. Wchodzi gładko...
Pozdrawiam.

Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.

: 18 lis 2015, 17:38
autor: s0krates
Przód 67, tył 70. Może problem jest w krawężnikach? :)

Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.

: 18 lis 2015, 18:01
autor: belial666
Bronx, dolną część zderzak masz przykręconą do sanek, to nie powinno nic haczyć. No chyba, że naprawdę wysoka krawędź.

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

: 19 lis 2015, 8:25
autor: bronx
Pomiary mamy wszyscy prawie takie same, więc o co kaman ???
Czyżby w Gliwicach montowali krawężniki bez norm najwyższe w PL ?

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

: 19 lis 2015, 10:06
autor: belial666
Niewykluczone. W Złotowie jest jeden taki ... pod szpitalem.:)

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

: 19 lis 2015, 10:12
autor: LUKIThesis
Gdzieś już o tym pisaliśmy.
U mnie tył był coś ok 71,5 czy 72, a przód 68. Z tyłu nowe oryginalne sprężyny, a przód od dnia produkcji.
Co do zderzaka to też czasem jak parkuję to spodem przycieram mimo, że mam gęsto przykręcony. Taki urok tego auta lub tych krawężników ;)

Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity

: 19 lis 2015, 11:42
autor: ArtoKucior
Z reguły jak jest wysoki krawężnik to niedługo (może za miesiąc lub 2 do 3 lat) położą nowy asfalt :) i będzie normalnie