Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Moderator: stabraf
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Witam Serdecznie!
Decyzja zapadła
, witam na forum jako nowy już zdecydowany, ale jeszcze "nienamacalny" użytkownik Lancii.
Wybór silnika również 2.4 JTD (słabszy) bądź 3.0 ze względu na ich renomy na polskich i zagranicznych forach.
W praktyce jako ,że przybywam na "Ziemię Włoską" z Wycieczki z Dalekiego Wschodu, mam parę pytań.
Przeglądam oferty i zastanawiam się jak ułożone jest wyposażenie i który z elementów można ewentualnie niskim kosztem i samodzielnie dołożyć do wersji bez danego wyposażenia (niektóre rzeczy wydają mi się sensowne), np. :
- Czujniki parkowania - czy wersja bez nich to "golas"? Czy ich "dokładka" to problem?? Czy fabryczne czujniki są jakoś zintegrowane z innymi systemami? Czy np. informacje wyświetlane są na wyświetlaczu / myślę o ew. dołożeniu masażu
- Masaż i wentylacja foteli - czy występowała?
- Solardach - czy konieczny do systemu utrzymującego ciepłą wodę w chłodnicy w zimie i temperaturę w lecie? Jak to wygląda w praktyce- czy warto?
- Podwójne szyby - czy występują / czy są standardem?
- Odsuwanie foteli i kierownicy przy wsiadaniu- czy jeżeli fotel i kierownica są elektryczne i pamięcią - jest to standardem?
- Tempomat adaptacyjny - czy poza opisami książkowymi - występuje?
- Bluetooth w paru ofertach - obecny - czy w praktyce również występuje wbudowany zestaw głośnomówiący bluetooth?
Pytanie ostatnie- jak auta w teorii i praktyce czują się z chiptuningiem?
Na ten moment - to tyle, myślę ,że w miarę oględzin pytań moich będzie przybywać.
Proszę o odpowiedzi na pewno odpłacę jako aktywny "forumowicz" - mam to we krwi
Decyzja zapadła
, witam na forum jako nowy już zdecydowany, ale jeszcze "nienamacalny" użytkownik Lancii.
Wybór silnika również 2.4 JTD (słabszy) bądź 3.0 ze względu na ich renomy na polskich i zagranicznych forach.
W praktyce jako ,że przybywam na "Ziemię Włoską" z Wycieczki z Dalekiego Wschodu, mam parę pytań.
Przeglądam oferty i zastanawiam się jak ułożone jest wyposażenie i który z elementów można ewentualnie niskim kosztem i samodzielnie dołożyć do wersji bez danego wyposażenia (niektóre rzeczy wydają mi się sensowne), np. :
- Czujniki parkowania - czy wersja bez nich to "golas"? Czy ich "dokładka" to problem?? Czy fabryczne czujniki są jakoś zintegrowane z innymi systemami? Czy np. informacje wyświetlane są na wyświetlaczu / myślę o ew. dołożeniu masażu
- Masaż i wentylacja foteli - czy występowała?
- Solardach - czy konieczny do systemu utrzymującego ciepłą wodę w chłodnicy w zimie i temperaturę w lecie? Jak to wygląda w praktyce- czy warto?
- Podwójne szyby - czy występują / czy są standardem?
- Odsuwanie foteli i kierownicy przy wsiadaniu- czy jeżeli fotel i kierownica są elektryczne i pamięcią - jest to standardem?
- Tempomat adaptacyjny - czy poza opisami książkowymi - występuje?
- Bluetooth w paru ofertach - obecny - czy w praktyce również występuje wbudowany zestaw głośnomówiący bluetooth?
Pytanie ostatnie- jak auta w teorii i praktyce czują się z chiptuningiem?
Na ten moment - to tyle, myślę ,że w miarę oględzin pytań moich będzie przybywać.
Proszę o odpowiedzi na pewno odpłacę jako aktywny "forumowicz" - mam to we krwi
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
skatering pisze:Witam Serdecznie!
Decyzja zapadła
, witam na forum jako nowy już zdecydowany, ale jeszcze "nienamacalny" użytkownik Lancii.
Wybór silnika również 2.4 JTD (słabszy) bądź 3.0 ze względu na ich renomy na polskich i zagranicznych forach.
W praktyce jako ,że przybywam na "Ziemię Włoską" z Wycieczki z Dalekiego Wschodu, mam parę pytań.
Przeglądam oferty i zastanawiam się jak ułożone jest wyposażenie i który z elementów można ewentualnie niskim kosztem i samodzielnie dołożyć do wersji bez danego wyposażenia (niektóre rzeczy wydają mi się sensowne), np. :
1) Czujniki parkowania - czy wersja bez nich to "golas"? Czy ich "dokładka" to problem?? Czy fabryczne czujniki są jakoś zintegrowane z innymi systemami? Czy np. informacje wyświetlane są na wyświetlaczu / myślę o ew. dołożeniu masażu
2)Masaż i wentylacja foteli - czy występowała?
3)Solardach - czy konieczny do systemu utrzymującego ciepłą wodę w chłodnicy w zimie i temperaturę w lecie? Jak to wygląda w praktyce- czy warto?
4) Podwójne szyby - czy występują / czy są standardem?
5) Odsuwanie foteli i kierownicy przy wsiadaniu- czy jeżeli fotel i kierownica są elektryczne i pamięcią - jest to standardem?
6) Tempomat adaptacyjny - czy poza opisami książkowymi - występuje?
7) Bluetooth w paru ofertach - obecny - czy w praktyce również występuje wbudowany zestaw głośnomówiący bluetooth?
8)Pytanie ostatnie- jak auta w teorii i praktyce czują się z chiptuningiem?
Na ten moment - to tyle, myślę ,że w miarę oględzin pytań moich będzie przybywać.
Proszę o odpowiedzi na pewno odpłacę jako aktywny "forumowicz" - mam to we krwi
Witaj,
Ad1) Jeśli w aucie leży wiązka to raczej da radę dołożyć. Parkowanie bez nich wg mnie trochę bolesne dla kieszeni.
Ad2) Występowały. Szukaj takiej co na boku fotela na panelu sterującym zamiast pokrętła grzania ma przycisk oznaczony literką "C" - comfort .
Ad3) Wg mnie nie potrzebny, wystarczy latem przed wsiadaniem otworzyć auto i długo przytrzymać przycisk na pilocie by wszystkie szyby się opuściły. Auto w mik się przewietrzy. Zimą też potrzeby nie zauważyłem.
Ad4) Chyba każda, choć niech mnie poprawią.
Ad5) Wersja emblema.
Ad6) Występują, szukaj z radarem w przednim zderzaku.
Ad7) występują wbudowane telefony w panelu connect. Wkładasz kartę sim i dzwonisz. Bluetooth nie jest standardem ani opcją to zewnętrzny dodatek.
Ad8) Nie pomogę.
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Jutro jadę chipować mojego Thesisa do bronxa Podobno 150KM da się zchipować do ok. 185KM, za to mocniejsze Diesle są ciężko czipowalne, bo wychodzi za wysoki moment czego nie wytrzymują półosie..
Szyby nie są podwójne - są trochę grubsze od standardowych.
Lepiej szukaj auta od razu z wysokim wyposażeniem, dokładanie jest bez sensu. Jak dla mnie najważniejsze dodatki w tym samochodzie to parktronik, pamięć foteli i elektrofotochromatyczne lusterka
Szyby nie są podwójne - są trochę grubsze od standardowych.
Lepiej szukaj auta od razu z wysokim wyposażeniem, dokładanie jest bez sensu. Jak dla mnie najważniejsze dodatki w tym samochodzie to parktronik, pamięć foteli i elektrofotochromatyczne lusterka
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Podstawa to kupić taki samochód by zdrowo i fajnie się poruszał .Czytaj taki , który na wstępie po pakiecie startowym nie potroi swojej nie do odzyskania wartości .Temat wyposażenia i bzdur jakie tu się wypisuje o najbogatszej wersji bym sobie darował.60 % aut z allegro nadaje się prosto do strzępiarki na złom a takie majonezy jak masaże przestały tam działać wieki temu...
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Dziękuję za odpowiedzi!
Ze stanem, już mniej więcej wiem na co zwracać uwagę. Zresztą wychodzę z założenia ,że "gość" który dba o auto dba też o to żeby wszystko było sprawne włącznie z lampką schowka i wszystkich przycisków.
Znalazłem egzemplarz z tapicerką perforowaną, nie ma zdjęcia panelu sterowania - czy to symptom i dobry prognostyk masażu i wentylacji foteli (wg strony holenderskiej - oba występowały we wspólnej opcji)
Co do czujników parkowania - czy fabryczne posiadają jakiś ciekawy interface warty gry w świeczkę? Czy raczej tylko pikanie który będzie posiadał każdy "uniwersalny zestaw", z ich potrzebą się zgadzam.
Co do chiptuningu - brzmi nieźle, jaki koszt? Zmiana map czy "chip-box"?
Czekam na info czy jest różnica po chipie i jak ze spalaniem.
pozdrawiam
Ze stanem, już mniej więcej wiem na co zwracać uwagę. Zresztą wychodzę z założenia ,że "gość" który dba o auto dba też o to żeby wszystko było sprawne włącznie z lampką schowka i wszystkich przycisków.
Znalazłem egzemplarz z tapicerką perforowaną, nie ma zdjęcia panelu sterowania - czy to symptom i dobry prognostyk masażu i wentylacji foteli (wg strony holenderskiej - oba występowały we wspólnej opcji)
Co do czujników parkowania - czy fabryczne posiadają jakiś ciekawy interface warty gry w świeczkę? Czy raczej tylko pikanie który będzie posiadał każdy "uniwersalny zestaw", z ich potrzebą się zgadzam.
Co do chiptuningu - brzmi nieźle, jaki koszt? Zmiana map czy "chip-box"?
Czekam na info czy jest różnica po chipie i jak ze spalaniem.
pozdrawiam
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Dziurkowana skóra nie oznacza foteli Comfort. Natomiast czujniki parkowania to tylko pikanie o rożnych tonach (gdzie indziej umiejscowione głośniczki) dla przodu i tyłu.skatering pisze:.....
Znalazłem egzemplarz z tapicerką perforowaną, nie ma zdjęcia panelu sterowania - czy to symptom i dobry prognostyk masażu i wentylacji foteli (wg strony holenderskiej - oba występowały we wspólnej opcji)
Co do czujników parkowania - czy fabryczne posiadają jakiś ciekawy interface warty gry w świeczkę? Czy raczej tylko pikanie który będzie posiadał każdy "uniwersalny zestaw", z ich potrzebą się zgadzam.
....
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Jeśli na przednich fotelach dziurkowanie jest również na podudziu, a nie tylko na poddupiu to oznacza, że fotele mają masaże . Ale jak pisałem , ważne, żeby w miejscu pokrętła do ogrzania fotela był przycisk z lliterką "C" .
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Jeżeli chcesz Thesisa na szybko i sprawnego i nie straszny Ci traktor to bierz od Faziego. Jeżeli chcesz V6 i możesz poczekać to ja będę sprzedawał jedną koło wakacji. Niestety ani Fazi ani ja nie oddamy tego auta za 10 tysi bo to bez sensu.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Moja również na sprzedaż...
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
A którą będziesz sprzedawał?3.0 czy 3.2?straszny Ci traktor to bierz od Faziego. Jeżeli chcesz V6 i możesz poczekać to ja będę sprzedawał jedną koło wakacji.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Nie mów, że idziesz śladem Artura i Bartka
Jaga też sobie zostaw !
Jaga też sobie zostaw !
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
A jak. Pewnie. A co do Thesis to zawsze chciałem mieć 3.2
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
Ale tylko mieć, czy jak. Ja wiem, czy odczujesz różnicę?grzegorz m pisze:A jak. Pewnie. A co do Thesis to zawsze chciałem mieć 3.2
Nr. telef. 501259455
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
3.2 z 2004 będzie na sprzedaż gdyż będę kupować dwa nowsze koło wakacji i jednej trzeba będzie się pozbyć.
Między 3.2 a 3.0 jest różnica i to całkiem spora jeżeli chodzi o jazdę. Ma inne przeniesienie momentu na konwerterze i oczywiście więcej pali.
Między 3.2 a 3.0 jest różnica i to całkiem spora jeżeli chodzi o jazdę. Ma inne przeniesienie momentu na konwerterze i oczywiście więcej pali.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - pytania przed zakupem/różne wersje
A jaka cena- i czemu sprzedajesz?ArtoKucior pisze:Moja również na sprzedaż...
Patrzę też za granicę (do Niemców mam 50km) Ale - drożej niż w Polsce się wydają, przy czym chyba jednak łatwiej trafić na zadbane auto? Co o tym myślicie?