Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
Był pomysł na dogrzewanie zimowe.
Podgrzewanie płyny za pomocą świec żarowych ( na wzór wieśka, mazdy itp).
Przygotowania, projekt aż nagle na allegro zobaczyłem nagrzewnicę z Thesisa jtd.
Pytania o dodatkową nagrzewnicę przynosiły odpowiedź negatywna - brak.
Więc jeśli była na allegro, fabryczna zacząłem zgłębiać temat.
Jest opis w elearn-nie. Wynika że każdy traktor to ma fabrycznie, grzałki PTC.
Aby cieszyć się ciepłym po ok 2min (1.5-2km) powietrzem należy zrobić:
ustawiamy temp 17-18st
wiatrak ręcznie na 3 kreski. W elearnie jest opis że jeśli wiatr będzie większy może się nie włączyć, tak to zrozumiałem.
Nawiew tam gdzie chcemy, szyba, twarz etc. Tryb AUTO ( nie ful auto nie manual)
No i po ok. 2min, 1.5km mamy już ciepły dmuch, przy -6.
Dodam że na full auto czekałem 4-5km zanim automat włączy wiatr na więcej kresek i poleci ciepło.
Szyby potrafiły zaparować, a sposobem wyżej nic nie paruje i przyjemny ciepły wicherek jest prędzej.
Podgrzewanie płyny za pomocą świec żarowych ( na wzór wieśka, mazdy itp).
Przygotowania, projekt aż nagle na allegro zobaczyłem nagrzewnicę z Thesisa jtd.
Pytania o dodatkową nagrzewnicę przynosiły odpowiedź negatywna - brak.
Więc jeśli była na allegro, fabryczna zacząłem zgłębiać temat.
Jest opis w elearn-nie. Wynika że każdy traktor to ma fabrycznie, grzałki PTC.
Aby cieszyć się ciepłym po ok 2min (1.5-2km) powietrzem należy zrobić:
ustawiamy temp 17-18st
wiatrak ręcznie na 3 kreski. W elearnie jest opis że jeśli wiatr będzie większy może się nie włączyć, tak to zrozumiałem.
Nawiew tam gdzie chcemy, szyba, twarz etc. Tryb AUTO ( nie ful auto nie manual)
No i po ok. 2min, 1.5km mamy już ciepły dmuch, przy -6.
Dodam że na full auto czekałem 4-5km zanim automat włączy wiatr na więcej kresek i poleci ciepło.
Szyby potrafiły zaparować, a sposobem wyżej nic nie paruje i przyjemny ciepły wicherek jest prędzej.
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
czy w lybrze 2.4 150km też może być ta dodatkowa nagrzewnica ??
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
tak daj zdjęcie akumulatora,
widać po wyprowadzeniu przewodu z aku.
widać po wyprowadzeniu przewodu z aku.
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
Skoro nawet Alfa 156 to miała to w Lybrze również jest szansa, że takowe cudo jest
Mam to również teraz w 159 i jest to super sprawa (jeśli nie weźmiemy pod uwagę Webasto, rzecz jasna ).
W AR to lepiej działa jak ustawisz wyższą temperaturę i ręcznie siłę nawiewu na 2-3 kreski.
Mam to również teraz w 159 i jest to super sprawa (jeśli nie weźmiemy pod uwagę Webasto, rzecz jasna ).
W AR to lepiej działa jak ustawisz wyższą temperaturę i ręcznie siłę nawiewu na 2-3 kreski.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
Pisalem juz tu na forum ze lybra to ma i jak sprawdzic ze ma.
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
u mnie to chyba jest, bo zrobiłem wg. intrukcji i po chwili leciało ciepłe powietrze
Lancia Delta II 1.6ie 8V 95r.
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
tak to wygląda u mnie :bronx pisze:tak daj zdjęcie akumulatora,
widać po wyprowadzeniu przewodu z aku.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
Noo, jest lepiej Panie. Ustawiłem według zaleceń i na kilometrze zaczeło wiać ciepłem. Dobre, ale sprwawdzę jeszcze inaczej... Zobaczymy.
Nr. telef. 501259455
Re: Thesis 2.4 JTD 10v/20v - nagrzewnica elektryczna
goldixll pisze:tak to wygląda u mnie :bronx pisze:tak daj zdjęcie akumulatora,
widać po wyprowadzeniu przewodu z aku.
Masz, tak mi się wydaje bo dziwnie patrzy mi się na to zdjęcie.