1. Przewód pasował od passata, kosztował 50 zł. Wiem, że to mała zbrodnia zakładać części od VW do Lancii, ale do Lancii dostępny był chyba tylko oryginał.
2. Obroty silnika są jakby stabilniejsze, ale wciąż zdarza się lekkie falowanie więc krokowca wyczyścić pewnie będzie trzeba.
Co do szarpania przy ruszaniu to:
3. Nadal moment kiedy sprzęgło zaczyna zabierać jest dość gwałtowny - jest uderzenie jeśli sprzęgła nie puści się bardzo delikatnie. Myślę, że to mogą być półosie tak jak pisał marceli, bo dodatkowo jest takie głuche pukanie na nierównościach, a zawieszenie nie ma luzów. Czy ktoś miał może podobne objawy?
4. Przy odpaleniu na zimno z wciśniętym sprzęgłem i pierwszym puszczeniu sprzęgła na luzie, słychać i czuć na karoserii jak skrzynia zaczyna pracować - pojawia się uderzenie. Sprzęgło poza tym pracuje w porządku, nie wiem co może być przyczyną...
Kappa 2.0 20v - niestabilne obr. silnika/szarpanie skrzyni
Re: Kappa 2.0 20v - niestabilne obr. silnika/szarpanie skrzy
To poszarp za półosie, przy takich luzach powinno się coś bez problemu zobaczyć.
Jeszcze lepiej podjedź do jakiegoś speca i w minutę zdiagnozuje...
Jeszcze lepiej podjedź do jakiegoś speca i w minutę zdiagnozuje...
KAPPA TDS & JTD
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 2.0 20v - niestabilne obr. silnika/szarpanie skrzy
Może poducha/y pourywane, tak miałam.
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa 2.0 20v - niestabilne obr. silnika/szarpanie skrzy
Masz na myśli poduszkę pod silnikiem? Którą dokładnie?Maniak pisze:Może poducha/y pourywane, tak miałam.