Delta II 2.0 16vT - Pierburg nie reaguje na przepustnicę?
: 02 mar 2016, 0:35
Witajcie ponownie.
Mam ciągły problem z uzyskaniem doładowania w Peaku(overboost) w mojim 2.0 16vT.
Sprawdziłem Pierburg czyli selenoid , podłączony na krótko działa, tzn. otwiera sie.
W momencie momencie podlączenia pod wtyczke w aucie, na pozycji kluczyka nr II -ZAPŁON , słychać odrazu otwarcie.
Chciałem sprawdzić potencjometr przepustnicy , w sposób podobny do wymaganego podczas jazdy.
Tzn. kluczyk pozycja II - zapłon
Ucho przystawiam do Pierburga (selenoid ) i otwieram manualnie przepustnice aż do maximum.
Niestety , podczas otwarcia przepustnicy zaworek nie reaguje, tzn. nie zamyka sie.
Pozostają pytania :
-Jak sprawdzic/wyregulowac potencjometr pozycji przepustnicy?
-Jest możliwość ze coś innego nie działa,bloku - niewiem , spalony bezpiecznik?
Nie mam juz pomysłów na odzyskanie boostu.
Mam ciągły problem z uzyskaniem doładowania w Peaku(overboost) w mojim 2.0 16vT.
Sprawdziłem Pierburg czyli selenoid , podłączony na krótko działa, tzn. otwiera sie.
W momencie momencie podlączenia pod wtyczke w aucie, na pozycji kluczyka nr II -ZAPŁON , słychać odrazu otwarcie.
Chciałem sprawdzić potencjometr przepustnicy , w sposób podobny do wymaganego podczas jazdy.
Tzn. kluczyk pozycja II - zapłon
Ucho przystawiam do Pierburga (selenoid ) i otwieram manualnie przepustnice aż do maximum.
Niestety , podczas otwarcia przepustnicy zaworek nie reaguje, tzn. nie zamyka sie.
Pozostają pytania :
-Jak sprawdzic/wyregulowac potencjometr pozycji przepustnicy?
-Jest możliwość ze coś innego nie działa,bloku - niewiem , spalony bezpiecznik?
Nie mam juz pomysłów na odzyskanie boostu.