cześć
jako że nie widziałem na forum informacji informuje , a na końcu posta proszę o test posiadaczy 2.0 16VT i MULTIECUSCAN'a.
multiecuscan w wersji 2.9 obsługuje kappe 2.0 16VT opartą o sterownik Bosch Motronic M2.7.
testowałem, i faktycznie działa, odczytuje parametry, ma testy zaworu EVAP, testy wtryskiwaczy i nastawnika wolnych obrotów.
pokazuje parametry lambdy, przepływomierza i jescze pare innych.
jako legalny posiadacz programu jestem zadowolony :)
mam pytanie i prosbe do posiadaczy MES oraz 2.0 16VT.
czy możecie sprawdzić jak u was wygląda parametr przepływu powietrza [przepływomierz]?
czy program odczytuje parametr prawidłowo, stabilnie pokazuje itp?
pytam, bo to jedyny parametr jaki mi się nie podoba: odczyt bardzo skacze od niskiej wartości [większej niż oczekiwana] aż po wartości bardzo wysokie.
oczywiście przepływka może być walnięta i szaleć, chociaż do tej pory widziałem zazwyczaj martwe przepływomierze wskazujące stałą wartość,
ale wolał bym by ktoś sprawdził jak to wygląda w innym aucie zanim zacznę szukać przepływki.
będę zobowiązany.
Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7
Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7
Ostatnio zmieniony 03 mar 2016, 10:32 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
pozdrawiam, Bartek
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.4 '2008
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa
Była Lancia Y 1.2 '2002
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.4 '2008
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa
Była Lancia Y 1.2 '2002
Re: Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7
witam
w weekend sprobujemy zrobic testy.
wrzuc screny aby bylo co porownywac
w weekend sprobujemy zrobic testy.
wrzuc screny aby bylo co porownywac
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Skierniewice / Tomaszów Maz.
Re: Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7
Cześć, odgrzewając kotleta może ktoś podpowie jakiego interfejsu trzeba używać do obsługi przez MESa?
Ja mam niebieski kabelek VAG KKL z przełącznikiem Fiatowskim, w zasadzie mam kilka ich sztuk. Niestety od zawsze ten kabelek powodował komunikaty o opóźnieniach w MES(np. gdy łączyłem się z Multiplą), które ignoruję zmieniając opóźnienia na porcie COM. Jednak po podłączeniu się z Kappą(przez przejściówkę z dodatkowym +) program dość szybko zrywa połączenie, w losowych momentach. Najczęściej jest to wtedy gdy przesyłana jest większa ilość danych, np. gdy otworzę zakładkę z błędami i tych błędów jest sporo, albo gdy włączę 1-2 zmieniające się parametry, czasem wystarczy ruszyć samochodem, bez zaznaczania czegokolwiek.
Ja mam niebieski kabelek VAG KKL z przełącznikiem Fiatowskim, w zasadzie mam kilka ich sztuk. Niestety od zawsze ten kabelek powodował komunikaty o opóźnieniach w MES(np. gdy łączyłem się z Multiplą), które ignoruję zmieniając opóźnienia na porcie COM. Jednak po podłączeniu się z Kappą(przez przejściówkę z dodatkowym +) program dość szybko zrywa połączenie, w losowych momentach. Najczęściej jest to wtedy gdy przesyłana jest większa ilość danych, np. gdy otworzę zakładkę z błędami i tych błędów jest sporo, albo gdy włączę 1-2 zmieniające się parametry, czasem wystarczy ruszyć samochodem, bez zaznaczania czegokolwiek.