Przypadła mi rola testera sprężyn
Wydają mi się nieco sztywniejsze, ale naprawdę niewiele, ledwo zauważalnie.
Natomiast niepokoi mnie wysokość przodu po ich założeniu.
W miejscu zaznaczonym strzałką przed wymianą sprężyn zmierzyliśmy 31,5cm natomiast po wymianie jest to 37,5cm - różnica wynosi 6cm. Opony jakie były na aucie podczas pomiarów to 205/55 R16.
Zapewne nieco się z czasem "uleżą", ale chyba nie aż tyle... Mamy umowę, że po miesiącu zdecydujemy co dalej - póki co jeżdżę dopiero 4. dzień.
Przy okazji prośba do innych użytkowników Delt 1,9 i 2,0 Multijet oraz 1,8 DI o zmierzenie wysokości zaznaczonego punktu i podzielenie się spostrzeżeniami.
U mnie ewidentnie widać, że przód stoi za wysoko.
WP_20190316_13_21_28_Pro.jpg
WP_20190316_13_21_42_Pro.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205