Delta III - siłowniki maski ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
- Imię: zbyszek
- Lokalizacja: częstochowa
Re: Delta III - siłowniki maski ?
....za niskich lotów jak na "premium", o którym szumnie pisano podczas prezentacji i reklam...... i tutaj masz odpowiedź na swoje pytanie Lancia "tylko" aspirowała do klasy " premium" i na tym się skończyło ale jeśli nawet porównasz lancie do BMW 1 czy audi 3 oraz np z golfem z porównywalnym wyposażeniem i silnlikiem to bilans uwazam za korzystny dla lancii:)
delta twin turbo - już sprzedana .
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Tu to się z Tobą nie zgadzam bo pierwowzór 300C wygląda w środku strasznie.Materiały jakie tam użyto to przepaść do dzisiejszego wykonania.Tomzik pisze:słoma pisze:
Żeby nie było to także uważam, że Lancia 300C, znaczy Thema, też jest tandetna w porównaniu do Thesis.
Na pewno daleko Novej Themie do Thesis ale niestety wtapia się to w politykę koncernu.
Ps.A brak siłowników to w k...a na maksa
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Przyłączam się do pytania o rozmiarówkę tego rozwiązania,czy mógłbyś strzelić foto tego uchwytu na robionego na zamówienie? Trzeba go wspawywać do maski?
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
- kater_tm
- Forumowicz/ka
- Posty: 72
- Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
- Imię: Martin
- Lokalizacja: Bunschoten, NL
Delta III - siłowniki maski ?
Też podłączam się do prośby o fotki ew. jakiś tutek
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Doleję trochę oliwy.
A lampki podświetlania drzwi gdzie są ?
Też za...ł chciwi księgowy!
A lampki podświetlania drzwi gdzie są ?
Też za...ł chciwi księgowy!
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta III - siłowniki maski ?
A Giulietta ma
I z przodu i z tyłu (z tyłu nawet Lybra nie miała...)
I z przodu i z tyłu (z tyłu nawet Lybra nie miała...)
- kater_tm
- Forumowicz/ka
- Posty: 72
- Rejestracja: 27 lut 2016, 23:21
- Imię: Martin
- Lokalizacja: Bunschoten, NL
Delta III - siłowniki maski ?
No ale z tymi lampkami to rzeczywiście fakt. Siłownik klapy już tam kij ale lampki to przeginka
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
de kat krabt de krullen van de trap
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA
________________________________
Było: 1995 CC700, 2002 Punto II 1.9JTD, 2003 Megane II 1.6
Jest: 2012 Delta 1.4 MA
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Wychodzi na to że Delta/Bravo to zestaw dla majsterkowicza typu "zrób to sam"
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Pomysł z mocowaniem siłowników maski pochodzi od kolegi z forum NBK. A wygląda tak jak na zdjęciach. Nic nie trzeba spawać ani ciąć. Wkręcamy uchwyt w dwie śruby wzmocnienia a na masce wykręcamy jedną ze śrub i zastępujemy ją sworzniem kulowym.
Potrzeba więc:
siłownik - KROSNO 24553 (lub dwa o mniejszej sile, ja mam od Stilo-szyba tylnej klapy)
sworzeń kulowy do maski - M6
sworzeń kulowy do uchwytu - M8
uchwyt jeden lub dwa-lustrzane odbicie tego ze schematu do wykonania we własnym zakresie z kątownika etc
Materiały do dwóch siłowników:
4 sworznie kulowe (2 szt.gwint 6mm dł 10mm, oraz 2 szt. 8mm dł. 10mm)
2 siłowniki : Długość: 425mm Skok 170mm Siła 200N nr kat. 24318 Krosno
Jedyna "ingerencja" to lekkie przygięcie blach trzymających błotnik, o ok 15-20 mm w dół.
Schematy do pobrania
Od razu powiem wam, że idealnie z tym pomysłem współpracowałyby "cieńsze" siłowniki, niestety nie mają wtedy odpowiedniej siły (Nm) by utrzymać maskę. Mimo kontaktu z kilkoma firmami nie udało mi się takich znaleźć a wykonanie na zamówienie to koszt w kilku przypadkach rzędu 200 zł...za sztukę.
Potrzeba więc:
siłownik - KROSNO 24553 (lub dwa o mniejszej sile, ja mam od Stilo-szyba tylnej klapy)
sworzeń kulowy do maski - M6
sworzeń kulowy do uchwytu - M8
uchwyt jeden lub dwa-lustrzane odbicie tego ze schematu do wykonania we własnym zakresie z kątownika etc
Materiały do dwóch siłowników:
4 sworznie kulowe (2 szt.gwint 6mm dł 10mm, oraz 2 szt. 8mm dł. 10mm)
2 siłowniki : Długość: 425mm Skok 170mm Siła 200N nr kat. 24318 Krosno
Jedyna "ingerencja" to lekkie przygięcie blach trzymających błotnik, o ok 15-20 mm w dół.
Schematy do pobrania
Od razu powiem wam, że idealnie z tym pomysłem współpracowałyby "cieńsze" siłowniki, niestety nie mają wtedy odpowiedniej siły (Nm) by utrzymać maskę. Mimo kontaktu z kilkoma firmami nie udało mi się takich znaleźć a wykonanie na zamówienie to koszt w kilku przypadkach rzędu 200 zł...za sztukę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Dla mnie "namber łan" to brak regulacji wysokości pasów...kater_tm pisze:No ale z tymi lampkami to rzeczywiście fakt. Siłownik klapy już tam kij ale lampki to przeginka
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Brak regulacji wysokości pasów??? Gdzie???
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - siłowniki maski ?
U mnie
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Jeszcze raz bo nie rozumie...W Delcie nie ma regulacji wysokości pasów bezpieczeństwa???
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - siłowniki maski ?
Nie ma
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205