Strona 1 z 1

Thesis 2.4 20v JTD - nie odpala/brak łączności z ECU

: 15 cze 2016, 17:24
autor: brygadzista1
Witam,

pacjent to Thesis 2.4 JTD 20v 175KM, po przekręceniu kluczyka wyświetlają się wszystkie możliwe błędy, na małym ekraniku EOL error, rozrusznik nie reaguje na ruchy stacyjki. Nie można się połączyć z komputerem, po wpięciu VAG KKL nie świeci się dioda na interfejsie. I teraz pytanie - co to może być. Wykręciłem dzisiaj sterownik, optycznie wygląda ok chciałem zamontować z Thesis 2.4 JTD 10v ale jest zupełnie inny, obudową i pinami pasował natomiast z AR 156 po lifcie więc wpiąłem ale nadal to samo z tą różnicą, że na tym od Alfy włącza się wentylator silnika. Wszelkie sugestie mile widziane. Mam większość części więc mogę podmieniać jakby co.

: 15 cze 2016, 19:53
autor: FXX
A na pinach w złączu OBD napięcia są?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Re: Thesis 2.4 20v JTD - nie odpala/brak łączności z ECU

: 15 cze 2016, 20:50
autor: ArtoKucior
Bezpieczniki przeleciałeś? :)

Re: Thesis 2.4 20v JTD - nie odpala/brak łączności z ECU

: 15 cze 2016, 21:25
autor: s0krates
Myślę, że jest to walnięta/przecięta wiązka lub padnięty komputer BODY. Zorganizuj schemat i znajdź wiązkę w której idzie połączenie KKL z ECU do OBD. Spróbuj połączyć się przez KKL z innymi podzespołami (np. ABS, poduszki), że CAN jest padnięty to już wiesz :) ale może nie do końca? może do czegoś się połączysz?
Schemat które moduły są przez co połączone znajdziesz na płytce od Thesis, którą rozprowadzał belial.

Re: Thesis 2.4 20v JTD - nie odpala/brak łączności z ECU

: 15 cze 2016, 21:59
autor: bronx
Fxx napisal i ma racje, zasilanie linii k

Re: Thesis 2.4 20v JTD - nie odpala/brak łączności z ECU

: 15 cze 2016, 23:08
autor: brygadzista1
Muszę sprawdzić jutro, jeśli nie będzie napięcia na złączu to co może być nie tak?

Re: Thesis 2.4 20v JTD - nie odpala/brak łączności z ECU

: 15 cze 2016, 23:13
autor: bronx
Zadzwoń jutro to ci powiem co robić z tym kiblem

Re: Thesis 2.4 20v JTD - nie odpala/brak łączności z ECU

: 20 cze 2016, 13:11
autor: brygadzista1
Więc tak, powymieniałem przekaźniki pod maską i po lewej stronie kierownicy - nic się nie zmieniło. Postanowiłem więc podmienić całe body od 3.0 i o dziwo można się połączyć z ECU. Nadal jednak nie kręci rozrusznik po przekręceniu kluczyka. Błędy dało się skasować. Powiedzcie mi jak wygląda kwestia immo w przypadku tego body? Bo cały ten sterownik składa się z dwóch części, jaśniejsza w której są bezpieczniki i szara w której znajduje się gniazdo diagnostyczne. U mnie uwalona jest ta część z bezpiecznikami bo to szarą część zostawiłem oryginalną po czym dołożyłem do tej wymienionej od 3.0 i łączność z ECU jest tylko czy w takiej sytuacji rozrusznika nie blokuje immo?