Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami
- Italianiec
- Forumowicz/ka
- Posty: 129
- Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
- Skype: aleks.li2
- Imię: Aleks
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami
Witam
Od samego początku użytkowania przeze mnie auta, nie pracują mi wycieraczki w trybie przerywanym, na pierwszym biegu oraz nie wracają do pozycji początkowej. Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Od samego początku użytkowania przeze mnie auta, nie pracują mi wycieraczki w trybie przerywanym, na pierwszym biegu oraz nie wracają do pozycji początkowej. Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Y 1.2 4.16v "98 Vel Crazy Frog - JEST
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego
Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami
Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.
Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.
Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami
A tam nie jest podobny(lub taki sam)mechanizm jak w Kappie z tym śmiesznym sprzęgło-czaso-zatrzymywaczem na dźwigni?
Bo jak tak to szukaj w dziale kappa tam jest pokazane co i jak rozebrać i nasmarować.
Bo jak tak to szukaj w dziale kappa tam jest pokazane co i jak rozebrać i nasmarować.
- Italianiec
- Forumowicz/ka
- Posty: 129
- Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
- Skype: aleks.li2
- Imię: Aleks
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami
Byłbym bardzo wdzięcznyLukasz_TG pisze:Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.
Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
Y 1.2 4.16v "98 Vel Crazy Frog - JEST
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami
Oto fotki, kiedyś mi ten moduł nawalił i miałem objawy takie, jak u ciebie, ale na początek sprawdz styki tego modułu.Italianiec pisze:Byłbym bardzo wdzięcznyLukasz_TG pisze:Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.
Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc