Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Witam,
w swojej kappie zregenerowałem magiel, wymieniłem końcówki drążka, zrobiłem geometrię. Magiel regenerowałem bo mi kierownica nie odbijała i myszkował mi samochód po drodze ( zawieszenie jest zrobione). Teraz po remoncie kierownica nie odbija w ogóle! Po odpaleniu da się w miarę normalnie kręcić, ale wystarczy przejechać się kawałek i kierownica zaczyna chodzić jak w jakimś jelczu.
Może ktoś coś poradzić?
w swojej kappie zregenerowałem magiel, wymieniłem końcówki drążka, zrobiłem geometrię. Magiel regenerowałem bo mi kierownica nie odbijała i myszkował mi samochód po drodze ( zawieszenie jest zrobione). Teraz po remoncie kierownica nie odbija w ogóle! Po odpaleniu da się w miarę normalnie kręcić, ale wystarczy przejechać się kawałek i kierownica zaczyna chodzić jak w jakimś jelczu.
Może ktoś coś poradzić?
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 19:33 przez damian8595, łącznie zmieniany 2 razy.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Problem po regeneracji maglownicy
Magiel spaprany podczas regeneracji albo pompa wspomagania, Jak auto myszkowało to przyjRZyj sie tulejką gumowym na stabilizatorze.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
Kolego, napisałem przecież, że zawieszenie jest zrobione. A odnośnie tej pompy to podczas kręcenia kierownicą słychać dziwny dźwięk, szczególnie jak się kręci w lewo i spada mi sporo napięcie. Nie wiem co jest grane. Czy to może być oznaka uszkodzonej pompy, jakiejś innej usterki bądź zapowietrzenia układu?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 95
- Rejestracja: 12 sie 2016, 19:35
- Imię: PIOTR
- Lokalizacja: Krasnobród///Steyr
Re: Problem po regeneracji maglownicy
pompa do wymiany jest obciążenie stąd spadek napięcia no i obrotów to jest na jednym pasku
pzd..
pzd..
AR 75 2,5 v6 MILANO była
Kappa 2,0 20v 95r była
jest Kappa 2,0 20v 98r. Alfa 166 2,5
Kappa 2,0 20v 95r była
jest Kappa 2,0 20v 98r. Alfa 166 2,5
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
Oczywiście, że będzie zawsze spadać napięcie, ale mi spada podczas kręcenia do takiego stopnia, że trzęsie budą i obroty silnika mają wtedy ~400-500. Nie jest to dziwne?
Re: Problem po regeneracji maglownicy
Dobrze masz tam wszystko złożone, nie pomylono przewodów hydraulicznych przy przekładni?damian8595 pisze: ↑30 cze 2017, 19:38 Oczywiście, że będzie zawsze spadać napięcie, ale mi spada podczas kręcenia do takiego stopnia, że trzęsie budą i obroty silnika mają wtedy ~400-500. Nie jest to dziwne?
Sam montowałeś, mechanik czy zakład regenerujący?
KAPPA TDS & JTD
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: Problem po regeneracji maglownicy
Sprawdź też ile masz płynu do wspomagania.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
Poziom płynu jest prawidłowy. Montował mi to mechanik w warsztacie. Myślę, że raczej nic nie pomylił, ale pojadę do nich jutro, niech sprawdzą jeszcze raz, bo nie da się tym jeździć
Re: Problem po regeneracji maglownicy
przypomina mi to trochę sytuację po wymianie magla u mnie w golfie IV . Na podnośniku wspomaganie działało, wyjechałem z warsztatu i zabił bym się na pierwszym zakręcie ... kierownica podczas skręcania stanęła dęba. BTW u mnie był zapowietrzony układ wspomagania...
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
U mnie układ jest odpowietrzony, byłem dzisiaj u mechanika, będziemy szukać przyczyny dalej.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
A działa to wspomaganie czy nie, bp piszesz coś o jelczu a podejrzewam, ze mało kto miał okazję śmigać jelczem
Ogólnie jak nie ma błędu w podłączeniu to raczej wina maglownicy.
Ile kosztuje taka regeneracja, bo ja bym chyba wolał używkę?
Ogólnie jak nie ma błędu w podłączeniu to raczej wina maglownicy.
Ile kosztuje taka regeneracja, bo ja bym chyba wolał używkę?
KAPPA TDS & JTD
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
Dzisiaj przejechałem się, kierownica chodzi nadzwyczaj lekko i w miarę odbija. Z tym Jelczem miałem na myśli, że ciężko chodzi . Kappa zadziwia coraz bardziej.
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Czyli samo się naprawiło
Możesz podać koszt samej regeneracji
Możesz podać koszt samej regeneracji
KAPPA TDS & JTD
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Koszt regeneracji w moim przypadku wyniósł 390zł, czekałem jakieś 3,5h - "Donar" Kielce (nie robię żadnej reklamy). Prawdopodobnie znam już przyczynę, ale najpierw musimy rozebrać kolumnę kierownicy żeby potwierdzić przypuszczenia.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
... trochę jeździłem Jelczem (po placu i budowie) i kierownica chodziła całkiem lekko tak więc protestuję
Jelcz 315 miał całkiem niezłe wspomaganie dla porównania kierownica chodziłą dużo lżej niż w 126p z lekko zapieczonymi sworzniami zwrotnic.
Serdecznie pozdrawiam.