Kappa - silniczki od poziomowania reflektorów
: 02 sie 2017, 17:53
Pozwalam sobie założyć taki temat, bo coś nie mogę znaleźć podobnego ani nawet potrzebnych informacji w innych tematach.
Problem jest taki - mam ostatnio zwykłe halogeny (ksenony czekają na remont) no i w nich są te stare, duże silniki. Do tej pory było wszystko w porządku, ale ostatnio zmieniłem prawą lampę na inną (w tym silniczek też) i w momencie włączenia zapłonu oba silniki zjechały mi maksymalnie do dołu. Nie grzebałem nic w instalacji, nie grzebałem w czujniku na belce (samopoziomowanie do ksenonów), jak pisałem tuż przed wymianą tej jednej lampy i silniczka było wszystko ok a tu nagle jakaś klęska.
Nie próbowałem jeszcze tego odmienić, zwłaszcza że w tych starych silnikach można sobie trochę wykręcić "kulkę" i tym samym wyregulować "pozycję 0" na silniku. Czy ktoś ma pomysł co mogło spowodować takie zachowanie obu silników?
Problem jest taki - mam ostatnio zwykłe halogeny (ksenony czekają na remont) no i w nich są te stare, duże silniki. Do tej pory było wszystko w porządku, ale ostatnio zmieniłem prawą lampę na inną (w tym silniczek też) i w momencie włączenia zapłonu oba silniki zjechały mi maksymalnie do dołu. Nie grzebałem nic w instalacji, nie grzebałem w czujniku na belce (samopoziomowanie do ksenonów), jak pisałem tuż przed wymianą tej jednej lampy i silniczka było wszystko ok a tu nagle jakaś klęska.
Nie próbowałem jeszcze tego odmienić, zwłaszcza że w tych starych silnikach można sobie trochę wykręcić "kulkę" i tym samym wyregulować "pozycję 0" na silniku. Czy ktoś ma pomysł co mogło spowodować takie zachowanie obu silników?