Strona 1 z 1

Delta III - który wybrać

: 19 sty 2018, 11:26
autor: krzysiu07
Cześć

Chyba przyszedł czas na wymianę zasłużonej Lybry która przejechałem ponad 120tys.

Żeby pozostać w rodzinie lanci najchętniej będę celował w Deltę.

Znalazłem dwie opcje:
1.
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-de ... ba2ac5587a
fajna moc ale boje się że ewentualne naprawy mnie wykończą i nie wiem jak wyjdzie spalanie.
Druga sprawa to, że auto sprowadzone i pewnie przekręcone. Czy ktoś z was wie gdzie sprawdzić przebieg auta ze Szwajcarii.

2.
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-de ... xtor=SEC-8
fajny wygląd, no i mały przebieg który można sprawdzić bo auto jeżdżone w Polsce.

Posiadaczy takich silników proszę o pinie czy 1.8 bardzo boli finansowo (serwis + paliwo) i czy 1.4 nie będzie za słaby na tą masę.

Pozdrawiam

Re: Delta III - który wybrać

: 19 sty 2018, 12:39
autor: michalkrk
pierwsza jak dla mnie za bardzo się swieci...a takie ogłoszenia odrazu odrzucam...

jakbys miał kupowac z PZMOT to koniecznie kup dzień wczesniej składke członkowską za bodajże 145zł na rok(masz wtedy znizki asistance,auto zastepcze na 2 dni) a dzięki temu przysługuje Ci dodatkowy rabat na zakup samochodu u Nich. a jak nie kupisz to mozesz w 14 dni zrezygnowac i oddadza Ci kase. :D

ta z pzmotu wygląda ładnie...zleć rzeczoznawcy oględziny Lancii zapłacisz 200zł a przesle ci na meila raport z oględzin.

1.4 spokojnie wytarcza... i nie ma kłopotliwej skrzyni M32 tylko juz nowszą.

popros o Vin...może baseniarz bedzie dał rade sprawdzić historie serwisową.
i dopytaj czy to jest T-jet czy Multiair(ten bym sobie darował).

Re: Delta III - który wybrać

: 19 sty 2018, 13:23
autor: krzysiu07
dzięki za poradę

silnik 1.4 to multiair. Czy w takim razie jest nie wart uwagi ?

Do tej pory nie miałem do czynienia z silnikami turbo w benzynie

Re: Delta III - który wybrać

: 19 sty 2018, 14:05
autor: Kot_Sylwester
To jest 1.4 Multiair ale nie z początku produkcji więc jest szansa, że moduł multiair nie padnie szybko.
Reszta silnika jest równie bezproblemowa jak w starszych T-jetach

Re: Delta III - który wybrać

: 19 sty 2018, 14:07
autor: FXX
140KM to jest MultiAir. Silnik nie najgorszy, o ile ktoś już wymienił moduł MultiAir na nowy.

Silnik 1.8 to tak naprawdę 1.75TBi z Alfy Romeo 159, Brery czy pierwszej Giulietty QV.
Konstrukcja udana, mająca potencjał na ewentualne modyfikacje. Pamiętać trzeba jednak o tym, że to silnik z bezpośrednim wtryskiem, więc jeśli zamierzasz zakładać LPG to musisz go skreślić z listy.

Re: Delta III - który wybrać

: 20 sty 2018, 14:25
autor: Tomzik
Jeśli chodzi o ten 1,8 to trochę lipa, bo nie ma ksenonów.

No i pytanie czy nie posiada tych amorków za 3 tysiące sztuka ;) Trzeba by rozkminić po VIN-ie.

Re: Delta III - który wybrać

: 13 mar 2018, 14:41
autor: Kaszanka
Witam ,

Bylem ogladac dana Lancie w PZMOT , niestety samochod pomimo niskiego przebiegu i jakby sugerowanej pewnej przeszłości został niestety wizualnie skatowany. Zdeklarowane przez pracownika salonu szkodzenia czyt. lewy przedni błotnik , lewe drzwi kierowcy , tylny prawy błotnik który został wykonany w miare rzetelnie ale niestety widac kolejne uszkodzeni które pracownik salonu nie poinformował . Pod maska widac ze auto jest spocone , i ma uszkodzenie wykładziny tłumiącej . Samochod piekny wizualnie i naprawde robi wrażenie ale sądze ze niestety został przekazana osobie która traktowała je jako typowe auto sluzbowe ktore moze byc i formuła i zarazem autem terenowym .