witam!
Panowie mam wyczuwalny luz, przeskok na fotelu kierowcy. Jak rozwiązać problem, co wymienić? Zakup nowego odpada bo to wydatek kilku tysięcy. Proszę o poradę, informacje, kto w małopolsce zajmuje się takimi sprawami. Pozdrawiam
Delta III - problem z fotelem kierowcy.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 241
- Rejestracja: 04 wrz 2015, 16:51
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Tarnów
- Youleck
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 sie 2019, 21:21
- Imię: Julian
- Lokalizacja: Poznań
Re: Delta III - problem z fotelem kierowcy.
Cześć,
Z racji podobnego problemu, trochę odkopuje temat. Niestety, nie znalazłem nigdzie rozwiązania.
Mam podobny problem co w tytułowym poście - luz i skrzypienie fotela kierowcy.
Prowadnice są dobrze przykręcone do podłogi. Luz jest wyczuwalny w płaszczyźnie pionowej (łapiąc za zagłówek i dół fotela można nim delikatnie poruszać). Mam wrażenie, że luz występuje gdzieś na szkielecie fotela - kojarzy ktoś czy może te z bravo pasują? Może da się to przerobić? A może jest jakiś sposób na usztywnienie? Ma ktoś może to przerobione?
Dodaje zdjęcie nitu na którym wydaje mi się że jest luz. Czy prowadnica przy nicie powinna być tak pogięta? Czy mam po prostu krzywy fotel?
Z racji podobnego problemu, trochę odkopuje temat. Niestety, nie znalazłem nigdzie rozwiązania.
Mam podobny problem co w tytułowym poście - luz i skrzypienie fotela kierowcy.
Prowadnice są dobrze przykręcone do podłogi. Luz jest wyczuwalny w płaszczyźnie pionowej (łapiąc za zagłówek i dół fotela można nim delikatnie poruszać). Mam wrażenie, że luz występuje gdzieś na szkielecie fotela - kojarzy ktoś czy może te z bravo pasują? Może da się to przerobić? A może jest jakiś sposób na usztywnienie? Ma ktoś może to przerobione?
Dodaje zdjęcie nitu na którym wydaje mi się że jest luz. Czy prowadnica przy nicie powinna być tak pogięta? Czy mam po prostu krzywy fotel?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta III Oro 1.6 MultiJet 120KM <- Alfa Romeo 147 SHAPE LPG