Zgodzę się z tym, że w tym roku odwiedzających nasze stoisko było prawdopodobnie mniej.
Piszę specjalnie "prawdopodobnie" ponieważ to może być złudne ze względu na fakt że powierzchnia stoiska była taka sama jak w roku 2017 a samochodów o 5 mniej. Ta sama ilość osób na "wolnej" przestrzeni stoiska z 12 samochodami a 7 robi zupełnie inne wrażenie wizualne
Wierz mi, że balony były i miały duże "wzięcie" u dzieci. Skończyły się w południe w niedzielę. Cukierki też były i się "rozeszły" (krówki z logo LKP).
Parasole były wystawione. Więcej rzeczy nie byliśmy w stanie wystawić ze względu na brak miejsca na ich wystawienie (stoliki itp.) ze względów logistycznych. Wszystkie samochody które jechały na Retro były zapakowane na maxa i nie było możliwości zabrać więcej.
Pomysłów jest oczywiście dużo - zgodzę się bo też je mamy - tylko jak przychodzi do organizacji to dlaczego tylko te same osoby muszą być w to zaangażowane w sposób czasowy, logistyczny i finansowy? Mamy też swoje rodziny, obowiązki itd.
Nie piszę tego tak samo aby komuś robić wyrzuty czy się skarżyć.
W zeszłym roku dowiedzieliśmy się o Retro bardzo późno i nie było możliwości zorganizowania większej ilości Lancii dlatego podjęliśmy współpracę z FI. W tym roku wiedzieliśmy o Retro o wiele wcześniej. Byliśmy w stanie zapełnić stoisko "własnymi" autami. Oczywiście mało profesjonalne podejście niektórych osób jak zwykle spowodowało fakt załatwiania samochodów "na szybko"
Tutaj wielkie podziękowania dla Michała (REPSOL) za decyzję z dnia na dzień. Szacun
Jeśli chodzi o wystawianie aut pod publikę - uważam że to jest słabe. Zgadzam się że ludzie przychodzą oglądać samochody i jeśli nie spełni się ich oczekiwań to mogą za rok nie wrócić ale ... zainteresowanie i wiedza większości ludzi na temat Lancii jest mała lub żadna, także nie przyciągniemy "na siłę" nikogo. Aby to zrobić trzeba by zmienić markę na VW, Mercedesa itp. Pod publikę wystawione były samochody na Autonostalgii - Lancia Delta Integrale w różnych wariantach (czyli samochody rozpoznawalne przez prawie każdego i bardzo rzadko widywane na drogach publicznych) - i bardzo dziwnie się czułem gdy podszedł do mnie właściciel jednej z Delt i poprosił o kluczyki a ja nie wiedziałem kto to jest. Uważam że jeżeli wystawiamy się jako Lancia Klub Polska to niech stoją NASZE samochody obojętnie jakie by nie były. 6 na 7 samochodów było w wieku 20+. Jeden - Thesis - był młodszy i przyciągał większą uwagę niż np. prawdopodobnie najlepsza Prisma w Polsce. To nie nasza wina że ludzie nie znający specyfikacji danej marki nie będzie się nimi interesowała. Uważam że samochody wystawione w tym roku były na wysokim poziomie:
Delta Repsol - nie trzeba opisywać (robiła największą robotę)
Lancia Y - prawdopodobnie najlepiej utrzymana Y w Polsce
Lancia Delta I - bardzo dobrze wyglądająca na tle Delty Integrale jako odmiana "cywilna"
Prisma - j.w
Thesis - uważam że jeden z najładniejszych Thesisów w Polsce
Kappa SW - ciekawa alternatywa dla widywanych stosunkowo często sedanów (nawet padło pytanie od jednego z zwiedzających cyt.: "Czy taka wersja wychodziła fabrycznie?" - wszystko na temat
Thema - też uważam że jedna z lepiej utrzymanych w Polsce w tej wersji (deska jak w 8.32 w skórze, itd).
Jeżeli mam wybierać:
1) stoisko pod publikę
2) rodzinna atmosfera na stoisku wraz z ciekawymi klubowymi samochodami
WYBIERAM "2" nawet kosztem rezygnacji z takich show.
Nie zapominajmy, że uczestniczymy w życiu LKP dla nas samych oraz właśnie tej rodzinnej atmosfery, a tylko połączyły nas samochody. Jeżeli z tego zrezygnujemy i przejdziemy na komercję to przynajmniej dla mnie nie będzie to sprawiało takiego fanu i pominie powody dla których - przynajmniej ja - pojawiłem się w tej rodzinie (czyt. LKP) ....
Oczywiście jestem/jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę, a najlepiej jak osoby ją przedstawiające pomogły wprowadzić dobrą zmianę osobiście
Duch-Dziadka pisze:
....
Głowa jest pełna pomysłów i tylko szkoda, że nie udało się ich wykorzystać.
Bardzo zapraszamy do wykorzystania tych pomysłów w przyszłości poprzez wsparcie czasowe, logistyczne, finansowe itd.
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem
), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini
(planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna