Potrzebny schemat elektryczny -tempomat. Ypsilon 1.2 54 KW.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 mar 2015, 13:15
- Lokalizacja: Pyrzowice
Potrzebny schemat elektryczny -tempomat. Ypsilon 1.2 54 KW.
Moi drodzy.Potrzebuję schemat tempomatu do modelu Lanci Ypsilon 1.2 54kw 2014 r .
Re: Schemat elektryczny -tempomat.
Witam.
Generalnie nie ma czegoś takiego jak schemat tempomatu. Tempomat /elektronika/ wbudowany jest pod przelącznik. Zakładasz przełącznik zespolony z tempomatem, wpinasz wtyczki, przekręcasz kluczyk, włączasz i powinna się lampka zapalić na desce. Nie widziałem funkcji włączania/wyłączania tempomatu w skanerze diagn. a jedynie jego wykrywanie. Dostepny schemat to tylko połaczenie fizyczne tempomatu z ecu i elektroniką auta. Sam skompletowałem całość łącznie z zaślepką obudowy kierownicy i mam zamiar się z tym pobawić.
Generalnie nie ma czegoś takiego jak schemat tempomatu. Tempomat /elektronika/ wbudowany jest pod przelącznik. Zakładasz przełącznik zespolony z tempomatem, wpinasz wtyczki, przekręcasz kluczyk, włączasz i powinna się lampka zapalić na desce. Nie widziałem funkcji włączania/wyłączania tempomatu w skanerze diagn. a jedynie jego wykrywanie. Dostepny schemat to tylko połaczenie fizyczne tempomatu z ecu i elektroniką auta. Sam skompletowałem całość łącznie z zaślepką obudowy kierownicy i mam zamiar się z tym pobawić.
Za piękne Lancie i żwawych chłopców
Re: Schemat elektryczny -tempomat.
He He Alex widzę że ty tak samo jak ja, już się rok przymierzasz do tego tempomatu
Za piękne Lancie i żwawych chłopców
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 mar 2015, 13:15
- Lokalizacja: Pyrzowice
Re: Potrzebny schemat elektryczny -tempomat. Ypsilon 1.2 54 KW.
Tak .To już prawie rok a ja dalej stoję.Na razie jestem w fazie załatwiania podłączenia i aktywowania,ale to na razie trwa już tydzień i odpowiedzi na telefon nie otrzymuję.No cóż. :gitara:
Ciągle czekam.
Ciągle czekam.
Re: Potrzebny schemat elektryczny -tempomat. Ypsilon 1.2 54 KW.
Hejka.
Właśnie przed chwilą uruchomiłem tempomat. )
Sprawa nie jest trudna. Tak jak pisałem żaden schemat nie jest potrzebny.
Najpierw podłączasz fizycznie. Zdejmujesz kierownicę i wymieniasz zespół przełączników.
Wtyczki są identyczne i wpinasz je do "nowego" przełącznika.
Warto wcześniej kupić lewą zaślepkę z 2 otworami.
Oczywiście tempomat nie zadziała.
Trzeba podłączyć się do BCM, właczyć tempomat i zrobić osiowanie proxy.
Instalacja działa podobnie jak sieć komputerowa i każde urządzenie ma swój adres. Trzeba to zaktualizować.
Zainwestowałem w multiecuscan i robi się to prosto - kilka kliknięć.
Na koniec test i wszystkie funkcje tempomatu są aktywne.
Tak, że zapomnij o schematach bierz wkrętak i do roboty. )
Właśnie przed chwilą uruchomiłem tempomat. )
Sprawa nie jest trudna. Tak jak pisałem żaden schemat nie jest potrzebny.
Najpierw podłączasz fizycznie. Zdejmujesz kierownicę i wymieniasz zespół przełączników.
Wtyczki są identyczne i wpinasz je do "nowego" przełącznika.
Warto wcześniej kupić lewą zaślepkę z 2 otworami.
Oczywiście tempomat nie zadziała.
Trzeba podłączyć się do BCM, właczyć tempomat i zrobić osiowanie proxy.
Instalacja działa podobnie jak sieć komputerowa i każde urządzenie ma swój adres. Trzeba to zaktualizować.
Zainwestowałem w multiecuscan i robi się to prosto - kilka kliknięć.
Na koniec test i wszystkie funkcje tempomatu są aktywne.
Tak, że zapomnij o schematach bierz wkrętak i do roboty. )
Za piękne Lancie i żwawych chłopców
Re: Potrzebny schemat elektryczny -tempomat. Ypsilon 1.2 54 KW.
Jaką wersje programu multiecuscan stosujesz? Bo ja próbowałem wersje 4.2 do Ypsilona z 2015 roku i nie mogłem nawiązać połączenia. Chciałbym wyposażyć moduł nagrzewnicy w dodatkowy elektryczny grzejnik PTC i pewnie będe musiał wykonać tak zwane osiowanie proxy, żeby sterownik denso do tej grzałki został rozpoznany.
Re: Potrzebny schemat elektryczny -tempomat. Ypsilon 1.2 54 KW.
Hejka.
Mam MES 4.2 w wersji komercyjnej.
Ponoć darmowa nie pozwala na osiowanie. /w sumie się nie dziwię/ )
Ale. czasem trzeba próbowac kilka razy, jesli połaczenie jest niestabilne.
Wiele zależy od interfejsu.
Mam MES 4.2 w wersji komercyjnej.
Ponoć darmowa nie pozwala na osiowanie. /w sumie się nie dziwię/ )
Ale. czasem trzeba próbowac kilka razy, jesli połaczenie jest niestabilne.
Wiele zależy od interfejsu.
Za piękne Lancie i żwawych chłopców