Wasze doświadczenia z świecami 1.8
: 20 paź 2018, 20:42
Witam panowie,
Ostatnio troche kombinowałem z świecami i mam ciekawe spostrzeżenia którymi chciałbym się podzielić. Gdy kupowałem Lybrę silnik chodził na NGK BKR6EKC. Dużo jeżdże więc profilaktycznie wymieniłem je na Beru UPT2. Silnik pracował równo ale brakowało mu mocy. Zmieniłem je na NGK BKR6EZ. Czyli teoretycznie takie jak oryginały. Było trochę lepiej ale nadal auto było słabsze niż na starych świecach. W końcu kupiłem NGK BKR6EKC, czyli takie jakie były na początku. Auto odzyskało moc. Lepiej wkręca sie na obroty. Ogólnie jest o wiele żwawsze. Te świece mają podwójną elektrode masową, reszta, czyli UPT2 i BKR6EZ - pojedyńczą. Czy wy również macie podobne spostrzeżenia? Jakie świece macie w swoich włoszkach?
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio troche kombinowałem z świecami i mam ciekawe spostrzeżenia którymi chciałbym się podzielić. Gdy kupowałem Lybrę silnik chodził na NGK BKR6EKC. Dużo jeżdże więc profilaktycznie wymieniłem je na Beru UPT2. Silnik pracował równo ale brakowało mu mocy. Zmieniłem je na NGK BKR6EZ. Czyli teoretycznie takie jak oryginały. Było trochę lepiej ale nadal auto było słabsze niż na starych świecach. W końcu kupiłem NGK BKR6EKC, czyli takie jakie były na początku. Auto odzyskało moc. Lepiej wkręca sie na obroty. Ogólnie jest o wiele żwawsze. Te świece mają podwójną elektrode masową, reszta, czyli UPT2 i BKR6EZ - pojedyńczą. Czy wy również macie podobne spostrzeżenia? Jakie świece macie w swoich włoszkach?
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka