Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Witam-posiadam dwie kappy jedna to 20V turbo a druga 20V zwykla z 1995 roku.Kupilem silnik 20V turbo za małe pieniążki ale nie mam do niego skrzyni elektroniki i zastanawiam sie zeby skompletowac go i przezucic do kappy 1995.Wiem ze przydalo by sie zmienic zaciski na brembo i przerobic jeszcze pare rzeczy,ale jak wam sie wydaje cazy oplacalna jest taka przerobka??silnik jest tylko brakuje do niego osprzetu i skrzyni.Myśle też żeby od razu kupić jakieś ładne felgi,skorzana tapicerke i ksenony tylko zastanawiam sie nad opłacalnością tego przedśięwzięcia.Dzieki z góry za wszystkie rady i podpowiedzi.
- EVAN CORTEZ
- Klubowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 13 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Cała instalacja i osprzęt do wersji turbo jest inny.Sporo roboty.Nie wiem czy nie lepiej sprzedać zwykłą 2.0 i porozglądać się za turbo.Szybciej i bezproblemowo.a S.W.A.P. trzeba zrobić w profesjonalny sposób bo w czasie eksplatacji możesz mieć problemy.
Jeśli zdecydujesz sie na kupno wersji turbo to daj znać.Mam taka jedna do sprzedania.
Oczywiście nie odradzam Ci przełożenia tego silnika ale jest to na pewno czasochłonna robota i suma sumarum nie wiem czy nie lepiej (i taniej ) Jest kupic nowe autko
Pozdrawiam
Jeśli zdecydujesz sie na kupno wersji turbo to daj znać.Mam taka jedna do sprzedania.
Oczywiście nie odradzam Ci przełożenia tego silnika ale jest to na pewno czasochłonna robota i suma sumarum nie wiem czy nie lepiej (i taniej ) Jest kupic nowe autko
Pozdrawiam
moja historia
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Niom...wiem ze tak lepiej ale czy rtaniej??moja sprzedam za nieduze pieniążki bo to 1995 20V zwykle,na ladna 16VT trzeba tez troche dac okolo 28 tysi , za 20VT to juz wiecej bo ja za ta swoja druga dalem 45..tylko to rok temu..A jaka masz na oku co to dokladnie jest i za ile mniej wiecej??
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
hm jest czasochlonna ale znowu nie az tak-musze skolowac elektornike wydech i troche przerobic hamulce
Muesze sie nad tym dobrze zastanowic plusem jest to ze kupilem ten silnik 20VT w idealnym stanie z powypadkowej lancii
Muesze sie nad tym dobrze zastanowic plusem jest to ze kupilem ten silnik 20VT w idealnym stanie z powypadkowej lancii
- EVAN CORTEZ
- Klubowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 13 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Mam kappe rocznik 1996 przebieg 139000 km
Auto jest moich rodziców.Bardzo zadbane, skóra klima itd.
Czarna.
Ma lekko przerysowane drzwi prawe tylne a poza tym to super stan
Cena to ok 19900 ale myśle troche do zbicia.
Auto jest moich rodziców.Bardzo zadbane, skóra klima itd.
Czarna.
Ma lekko przerysowane drzwi prawe tylne a poza tym to super stan
Cena to ok 19900 ale myśle troche do zbicia.
moja historia
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Znajomy ma tak przerobione TIPO kiedyś 2,0 16v teraz 2,0 20vT
całość przeszczep z coupe 220KM z 98r .To idealnie taki sam silnik,i wszystko w nim gra super.
całość przeszczep z coupe 220KM z 98r .To idealnie taki sam silnik,i wszystko w nim gra super.
Jurek odszedł od nas na zawsze...
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Takie przeróbki zawsze są nieopłacalne takie rzeczy robi się w ramach własnego hoby.
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Zgadzam się z tobą co do opłacalności.
Lecz tego nie mierzy się opłacalnością.
Byle przeróbka jest nie opłacalna,od LPG przez alu felgi po zaawansowany tuning.
To wszystko nie robi się dla ludzi tylko dla własnej satysfakcji.
To taka choroba wykraczająca poza sferę wyrafinowanej kalkulacji.
Lecz tego nie mierzy się opłacalnością.
Byle przeróbka jest nie opłacalna,od LPG przez alu felgi po zaawansowany tuning.
To wszystko nie robi się dla ludzi tylko dla własnej satysfakcji.
To taka choroba wykraczająca poza sferę wyrafinowanej kalkulacji.
Jurek odszedł od nas na zawsze...
- EVAN CORTEZ
- Klubowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 13 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Zgadzam sie w 100% ze sloneczna.Tuning to inwestycja całkowicie nieopłacalna z materialnego punktu widzenia , ale pozwala utożsamić swój samochód do samego siebie czyli jego właściciela i to jest najpiękniejsze.Bo pozwala zrobić z seryjnego samochodu autko które będzie cie reprezentować i będzie odbiciem twojej osobowości.
A tuning to podobno choroba nieuleczalna , jak ktoś zacznie to ciężko przestać.
Ale jeśli chodzi ci głównie o koszty to nie polecam takich przeróbek.
A tuning to podobno choroba nieuleczalna , jak ktoś zacznie to ciężko przestać.
Ale jeśli chodzi ci głównie o koszty to nie polecam takich przeróbek.
moja historia
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Robiłem różne rzeczy, turbo czemu nie. Największym wyzwaniem było zrobienie z 2wd 4wd wyszło co prawda ale nie jeździło bo zajełem się czumś innym i teraz delta stoi w krzakach i 5000 zł też ale czegoś nauczyłem się a mianowicie tego że ,nie zawsze jest to co robimy potrzebne, lecz satysfakcja z tego co zrobimy jest i to jest ważne !!! A wracając do turbo to kup sterownik Motech i wykręć z silnka 400 koni to szczęki wszystkim opadną ,jak silnik jest świeży to pochodzi trochę nim się rozleci .Mi tłoki popękały i spadły do miski ale się nie łamię i zamawiam nowe kute
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
nie rozumiem, jesli sie ma taki woz to po co sie tma bawic w jakies turbo jeszcze ? tylko palic ci bedzie wiecej a jak gaz bedziesz chcial zalozyc to i tka turbo trza bedzie wyrzucic Jak bym mial Kappe 2.0 to bym nawet nie myslal ze jest jeszcze wersja z turbo tylko jak z ziemniaka paliwo zrobic
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Tak ci sie tylo wydaje 2.0 spali ci po miescie srednio 10-12l a 2.0t 14 a przyjemnosc z jazdy 3 razy taka!!!"Jaqob" pisze:nie rozumiem, jesli sie ma taki woz to po co sie tma bawic w jakies turbo jeszcze ? tylko palic ci bedzie wiecej a jak gaz bedziesz chcial zalozyc to i tka turbo trza bedzie wyrzucic Jak bym mial Kappe 2.0 to bym nawet nie myslal ze jest jeszcze wersja z turbo tylko jak z ziemniaka paliwo zrobic
Moja lybra spala po miescie ok 13l gazu
gdzybym mial seryjnie zamontowany motor 2.0 to odrazu bym zmienial kolektory i montowal turbo!!! albo robil SWAPA boje sie tylko elektroniki bo mam jej pelno u siebie
- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
dałoby rade, tylko dobrze trzeba to zrobić"Łukasz" pisze:albo robil SWAPA boje sie tylko elektroniki bo mam jej pelno u siebie
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie
Kappa - przeróbka 2.0 20V na 2.0 20V Turbo
Cos ci sie chopie z tym wyrzucaniem turbo przewidzialo trzeba wsadzic tylko odpowiednia instalacje (np. PRINCE za 5000 PLN) i tyle"Jaqob" pisze:nie rozumiem, jesli sie ma taki woz to po co sie tma bawic w jakies turbo jeszcze ? tylko palic ci bedzie wiecej a jak gaz bedziesz chcial zalozyc to i tka turbo trza bedzie wyrzucic Jak bym mial Kappe 2.0 to bym nawet nie myslal ze jest jeszcze wersja z turbo tylko jak z ziemniaka paliwo zrobic
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0
Re: przeróbka kappy 2.0 20V na 2.0 20V turbo ;)
Turbo dokładać to pewnie średni pomysł... lepiej znaleźć Kappe Turbo z zakatowanym motorem i wrzucić jej ten nowy. Znaleźć zakatowany silnik turbo nie trudno...
A ile może mniej więcej kosztować skóra do auta? Kiedyś widziałem na Allegro za 3.000 zł skóre kompetna do BMW E38... i nikt nie licytował, czy serio takie ceny? Czy może tamta aukcja była jakaś lewa?
Pozdrawiam
A ile może mniej więcej kosztować skóra do auta? Kiedyś widziałem na Allegro za 3.000 zł skóre kompetna do BMW E38... i nikt nie licytował, czy serio takie ceny? Czy może tamta aukcja była jakaś lewa?
Pozdrawiam