Zakupiłeś nowe (?) skrzynki - z identycznymi numerami jak miałeś?
Pytam, bo jakiś rok temu planowałem wymienić u siebie bsm (tego pod maską)
i z tym samym numerem co on ma - był problem znaleźć.. Z wyglądu to podobne - ale czy to wystarczy?
Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer
Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer
Dowiem się wszystkiego na dniach ale kupiłem dokładnie z takimi samymi numerami - nie ryzykowałem . Oczywiście używki - gdybym chciał kupować nowe wyszło by coś koło 5k za całość....
(Teraz BSM z Twoim numerem występuje na allegro w liczbie ok. 5 sztuk ale na wstępie ponad 100 drożej niż moje - nie mam pojęcia o co chodzi.)
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
(Teraz BSM z Twoim numerem występuje na allegro w liczbie ok. 5 sztuk ale na wstępie ponad 100 drożej niż moje - nie mam pojęcia o co chodzi.)
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer
Czas na epilog:
Po pierwsze: to oczywiście BSM jest pod maską a BSI w schowku pasażera. Wszędzie gdzie szukałem podobnego tematu padało stwierdzenie, że odpowiedzialne za to jest BSI a ja nie wiedząc, że jest BSI i BSM cały czas bałem się grzebać tam pod maską bojąc się potem tego programowania immo....
Po drugie: oczywiście za błędy typu "air bag" odpowiada BSM.
Po trzecie: problem został rozwiązany. Zostało wymienione BSM na zasadzie "plug und play" i po błędach - jak ręką odjął. Przy okazji chyba pozbyłem się innej przypadłości ale nie chcąc zapeszać jeszcze parę dni temat poobserwuję.
Na pewno jestem bogatszy o wiedzę odnośnie modułów w febrze i tego, który za co odpowoada jak i bogatszy o niepotrzebne mi w tej sytuacji BSI, które chętnie odsprzedam .
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Po pierwsze: to oczywiście BSM jest pod maską a BSI w schowku pasażera. Wszędzie gdzie szukałem podobnego tematu padało stwierdzenie, że odpowiedzialne za to jest BSI a ja nie wiedząc, że jest BSI i BSM cały czas bałem się grzebać tam pod maską bojąc się potem tego programowania immo....
Po drugie: oczywiście za błędy typu "air bag" odpowiada BSM.
Po trzecie: problem został rozwiązany. Zostało wymienione BSM na zasadzie "plug und play" i po błędach - jak ręką odjął. Przy okazji chyba pozbyłem się innej przypadłości ale nie chcąc zapeszać jeszcze parę dni temat poobserwuję.
Na pewno jestem bogatszy o wiedzę odnośnie modułów w febrze i tego, który za co odpowoada jak i bogatszy o niepotrzebne mi w tej sytuacji BSI, które chętnie odsprzedam .
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<
Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina
Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer
Dobrý ty. Dobrze wiedzieć, co za co odpowiada. W zasadzie to na brytyjskim forum Puga tak samo gadali ale często padało stwierdzenie, że to BSI odpowiada za poduszki.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11979
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 2,2 HDI 128 KM - BSI a airbag i immobilizer
Osłoń BSM do wilgoci z podszybia. Często kapie z odpływu wprost na skrzynkę, ja to owinąłem reklamówką . Raz jak mi nakapało to do serwisu ciągle chciał samochód dzwonić. Dzięki Tobie dowiedziałem się, że to mógł być początek problemu z poduszkami .