FCA pokazało taki koncept auta kompaktowego (USA)
https://www.autoevolution.com/news/chry ... 40199.html#
Koncept Chrysler Airflow Vision, czyli materiał na Lancia Delta
Moderator: giekso
Koncept Chrysler Airflow Vision, czyli materiał na Lancia Delta
Ostatnio zmieniony 12 sty 2020, 10:13 przez broker, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Koncept Chrysler Airflow Vision, czyli materiał na Lancia Delta
Nie chodzą wszystkie fotki.Tylko ostatnia.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Koncept Chrysler Airflow Vision, czyli materiał na Lancia Delta
Dzięki za info, wrzuciłem teraz z innej strony.
Auto nie przycisków, tylko ekrany, ponoć taka jest przyszłość, choć wcale mi się to nie podoba.
Ciekawe czy koncern faktycznie jeszcze raz zaatakuje segment C w USA i czy to cokolwiek oznacza dla marek europejskich.
Platformę mają gotową od PSA.
Auto nie przycisków, tylko ekrany, ponoć taka jest przyszłość, choć wcale mi się to nie podoba.
Ciekawe czy koncern faktycznie jeszcze raz zaatakuje segment C w USA i czy to cokolwiek oznacza dla marek europejskich.
Platformę mają gotową od PSA.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Koncept Chrysler Airflow Vision, czyli materiał na Lancia Delta
Może i coś popróbują, ale na pewni nie w takim wyglądzie, chociaż fajnie by było.