Strona 1 z 1

Thesis 2,4 multijet przewody oleju

: 20 sty 2020, 15:18
autor: tomay77
Zaczynają się pocić i widać, że czasy swojej świetności mają już za soba. Dwa przewody olejowe wychodzące z chłodnicy oleju 60687420 i 60687418. Może ktoś z koleżanek/kolegów zajmował się juz tym w swoim autku i może coś wiecej napisać. Dzieki

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

: 20 sty 2020, 21:06
autor: pietrek125
Możliwe, że nieszczelności są na oring-ach w króćcach chłodnicy... i olej sobie ścieka po wężach... same węże raczej musiałby być uszkodzone mechanicznie, aby były nieszczelne... zdarzało się też, że same chłodnice były nieszczelne...

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

: 21 sty 2020, 5:50
autor: kond243
Górny lubił sobie przegnić. Lubią puszczać w miejscu zakucia węża. Ale najczęściej na oringach jak pisał pietrek125. Podobnie jest od strony filtra oleju. Tam orinig pod podstawką puszcza a także oringi na rurkach. Po takim czasie oringi robią się sztywne guma się spieka od temperatury i jest nieszczelność. Proponuję umyć chłodnice porządnie odpalić auto i obserwować gdzie pojawia się wyciek. Zakuć węże można na nowo. Choć ja się odciąłem zakucia i dałem szerokie opaski skręcane T-Clamp. Teraz już nic mi nie cieknie. Tak mam w 20vt cały już system chłodzenia oleju z JTD 20v.

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

: 23 cze 2020, 19:34
autor: tomay77
Problem rozwiazany... przegnita jedna końcówka oraz na zagnieceniach. Wąż i zagniecenia wykonane przez firmę tubes zielona góra. Koncowki odzyskane z innych przewodow, oczyszczone i pomalowane. Wąż wzocniony płótnem. Koszt 160 zł. Pozdrawiam

Re: Thesis 2,4 multijet przewody oleju

: 23 cze 2020, 20:15
autor: pietrek125
No i elegancko...