O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 maja 2019, 9:57
- Imię: pawelzap
- Lokalizacja: Ostrów wlkp
O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
Witam.
Po dłuższym okresie ciszy z mojej strony na forum.
JA nadal z thesis żyję.
Z zapytaniem do kolegów.
Dostałem odczyt z auta kody błędów .
P1235, i silnik w trybie serwis.
Więc kasowanie i tak przy okazji korekty wtrysków zobaczyłem.
W silniku 2.4 jtd 20v. Na Dziś odbiega mocno 5 wtrysk. Na wolnych obrotach.
Jak wyższe są obroty korekty zbliżone ma do pozostałych.
Co sądzicie o tym?
Przepraszam za składanie, pisanie na telefonie to nie jest moją mocną stroną.
Po dłuższym okresie ciszy z mojej strony na forum.
JA nadal z thesis żyję.
Z zapytaniem do kolegów.
Dostałem odczyt z auta kody błędów .
P1235, i silnik w trybie serwis.
Więc kasowanie i tak przy okazji korekty wtrysków zobaczyłem.
W silniku 2.4 jtd 20v. Na Dziś odbiega mocno 5 wtrysk. Na wolnych obrotach.
Jak wyższe są obroty korekty zbliżone ma do pozostałych.
Co sądzicie o tym?
Przepraszam za składanie, pisanie na telefonie to nie jest moją mocną stroną.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2020, 21:55 przez pawelzap, łącznie zmieniany 1 raz.
-----------------------------------------------------------------------------------
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 maja 2019, 9:57
- Imię: pawelzap
- Lokalizacja: Ostrów wlkp
Re: O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
Dodam ze błąd jaki wystąpił też mnie zdziwił, że silnik wpadł w serwisowy tryb.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-----------------------------------------------------------------------------------
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 maja 2019, 9:57
- Imię: pawelzap
- Lokalizacja: Ostrów wlkp
Re: O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
Witajcie.
Nadal silnik bez mocy.
A błędy dziś nic.
Czy możecie pomoc i coś podać, listę co powinienem sprawdzić.
Czy np przepływka, podciśnienia.
Coś małej odpowiedzi by mi pomogło by rozpocząć pracę.
Nadal silnik bez mocy.
A błędy dziś nic.
Czy możecie pomoc i coś podać, listę co powinienem sprawdzić.
Czy np przepływka, podciśnienia.
Coś małej odpowiedzi by mi pomogło by rozpocząć pracę.
-----------------------------------------------------------------------------------
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
Sygnał ciśnienia doładowania. Do sprawdzenia sterowanie vnt czyli zawór od sterowania turbo. A także szczelność dolotu. Jeśli zawór umarł nie występuje geometri w turbo. Brak ciśnienia doładowania. Lub zacięta geometria turbo. Lub dziura w którymś wężu od turbo przez ic po silnik.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 maja 2019, 9:57
- Imię: pawelzap
- Lokalizacja: Ostrów wlkp
Re: O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
Jutro kanał i wizja lokalna, od spodu.
-----------------------------------------------------------------------------------
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 maja 2019, 9:57
- Imię: pawelzap
- Lokalizacja: Ostrów wlkp
Re: O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
Na Dziś tylko sprawdzenie ciśnienia na wężyki od membrana , ucieka .Więc rozbieranie czeka mnie.
-----------------------------------------------------------------------------------
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 maja 2019, 9:57
- Imię: pawelzap
- Lokalizacja: Ostrów wlkp
Re: O ocenę stanu. 2.4 itd 20v. jakie korekty są poprawne?
Zawór vac, do wymiany.
-----------------------------------------------------------------------------------
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz
było:
AR 146
4 x Ford scorpio 2.0/2.9
AR GTV
Vel satis 2.0T
jest:
Alfa 146 1.8TS
Citroen C5 II 1.8
PT Cruiser 2.0
LANCIA THESIS 2.4 JTD
Honda Odyysey 3.5 gaz