Układy wydechowe na zamówienie - Kraków i okolice.
: 24 wrz 2020, 10:03
Witam,
Panowie szukam w Krakowie i okolicach (ewentualnie Katowice i okolice) warsztatu, który wykona układ wydechowy na zamówienie na podstawie konkretnych wytycznych z tzw. "kwasówki" i zrobi to w jakiś rozsądnych pieniądzach (już kilku miejscach usłyszałem ceny kilka tysięcy za sam tłumik gdzie roboty, spawania i polerowania na dniówkę, a materiał też nie kosztuje nie wiadomo ile). Dobrze by warsztat giął rury czyli miał giętarkę a nie spawał z "klocków" czyli "kolanek" i "prostek" zależny mi na jak najlepszym wykorzenianiu nie tylko zewnętrznym - wizualnie ale i wewnętrznym żeby nie biło co rusz jakiś progów, uskoków gór i dolin.
W szagrowej Subarynce kompletny wydech z tłumikami i katalizatorami z "kawasówki" bez kolektora wydechowego kosztował ok. 3tyś. ale był zbudowany właśnie z klocków czyli tłumiki, katalizatory gotowe a rury spawane z prostek i kolanek. Tam większego problemu nie ma bo wydech jest prosty, u mnie niestety na prosto nie ma. Od katalizatora zaczyna się jazda w postaci zawijanców pod belkę i zbiornika paliwa, oraz mijanka z zawieszeniem.
Jak ktoś coś wie mile widziane info.
Panowie szukam w Krakowie i okolicach (ewentualnie Katowice i okolice) warsztatu, który wykona układ wydechowy na zamówienie na podstawie konkretnych wytycznych z tzw. "kwasówki" i zrobi to w jakiś rozsądnych pieniądzach (już kilku miejscach usłyszałem ceny kilka tysięcy za sam tłumik gdzie roboty, spawania i polerowania na dniówkę, a materiał też nie kosztuje nie wiadomo ile). Dobrze by warsztat giął rury czyli miał giętarkę a nie spawał z "klocków" czyli "kolanek" i "prostek" zależny mi na jak najlepszym wykorzenianiu nie tylko zewnętrznym - wizualnie ale i wewnętrznym żeby nie biło co rusz jakiś progów, uskoków gór i dolin.
W szagrowej Subarynce kompletny wydech z tłumikami i katalizatorami z "kawasówki" bez kolektora wydechowego kosztował ok. 3tyś. ale był zbudowany właśnie z klocków czyli tłumiki, katalizatory gotowe a rury spawane z prostek i kolanek. Tam większego problemu nie ma bo wydech jest prosty, u mnie niestety na prosto nie ma. Od katalizatora zaczyna się jazda w postaci zawijanców pod belkę i zbiornika paliwa, oraz mijanka z zawieszeniem.
Jak ktoś coś wie mile widziane info.