Kappa - dwa elektryczne zagadnienia
: 25 gru 2020, 10:30
Witam. Mam dwa problemy elektryczne Kappa 2,4 JTD 10V 2001 rok
1 Sterowanie zaworkiem N75. Oryginalnie u mnie siedziała turbina sterowana ciśnieniowo teraz mam założoną większą turbinę która ma sterowanie podciśnieniowe i założony zaworek N75. EDC15 jaki siedzi u mnie ma możliwość sterowania turbiną zgrałem wsad z z EDC i jest tam mapa sterowania N75. Które piny w EDC15 odpowiadają za sterowanie zaworkiem N75? Albo jeśli ktoś ma schemat elektryczny i chciałby się nim podzielić też się uciesze i sam sprawdzę.
2. Kappa stała 2,5 roku bez akumulatora i teraz pilot nie robi nic prócz mrugania kierunkowskazami po wciśnięciu przycisku na kluczyku nie otwiera nie zamyka pilot orginalny
1 Sterowanie zaworkiem N75. Oryginalnie u mnie siedziała turbina sterowana ciśnieniowo teraz mam założoną większą turbinę która ma sterowanie podciśnieniowe i założony zaworek N75. EDC15 jaki siedzi u mnie ma możliwość sterowania turbiną zgrałem wsad z z EDC i jest tam mapa sterowania N75. Które piny w EDC15 odpowiadają za sterowanie zaworkiem N75? Albo jeśli ktoś ma schemat elektryczny i chciałby się nim podzielić też się uciesze i sam sprawdzę.
2. Kappa stała 2,5 roku bez akumulatora i teraz pilot nie robi nic prócz mrugania kierunkowskazami po wciśnięciu przycisku na kluczyku nie otwiera nie zamyka pilot orginalny