Phedra 2,2 Multijet (170KM) - temperatury cieczy chłodzącej
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Phedra 2,2 Multijet (170KM) - temperatury cieczy chłodzącej
Raczej to samo. Teraz jak klima chodzi i jest cieplej to jest często 1 kreska więcej niż na foto.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- ktoś ŁDZ
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 1657
- Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Łódź
Re: Phedra 2,2 Multijet (170KM) - temperatury cieczy chłodzącej
Mam identycznie. Dzięki za informację.
Wysłane z mojego telefonA
Wysłane z mojego telefonA
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504
Re: Phedra 2,2 Multijet (170KM) - temperatury cieczy chłodzącej
Dobry wieczór.
Wpadłem w innym temacie ,ale skoro jestem to zabiorę głos.
Mam owy motor pod maską i sprawa wygląda tak : silnik nagrzewa się długo ...
Mam około 8 km do pracy ,dodatkowo 7km po drodze S.
Rano nawet z webasto ( 2 uruchomienia w tym sezonie) ledwo jedną kreskę łapie.
Natomiast gdy już pojeżdżę dłużej i dam szansę silnikowi się rozgrzać to czy zimą czy latem na włączonej klimie ,trzyma temperaturę jak drut.
Wskaźnik stoi idealnie na środku.
A już zupełnie innym tematem jest ile muszę jeździć aby do tej normy dojść.
Na prawdę nie miałem nigdy auta w którym silnik grzałby się tak długo ... w zależności od warunków na drodze określam że zajmuje mu to około 30 min !
Wpadłem w innym temacie ,ale skoro jestem to zabiorę głos.
Mam owy motor pod maską i sprawa wygląda tak : silnik nagrzewa się długo ...
Mam około 8 km do pracy ,dodatkowo 7km po drodze S.
Rano nawet z webasto ( 2 uruchomienia w tym sezonie) ledwo jedną kreskę łapie.
Natomiast gdy już pojeżdżę dłużej i dam szansę silnikowi się rozgrzać to czy zimą czy latem na włączonej klimie ,trzyma temperaturę jak drut.
Wskaźnik stoi idealnie na środku.
A już zupełnie innym tematem jest ile muszę jeździć aby do tej normy dojść.
Na prawdę nie miałem nigdy auta w którym silnik grzałby się tak długo ... w zależności od warunków na drodze określam że zajmuje mu to około 30 min !
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Adi.p1.ap@gmail.com.
Odbieram bez zwłoki
Odbieram bez zwłoki
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 578
- Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Tychy
Re: Phedra 2,2 Multijet (170KM) - temperatury cieczy chłodzącej
Jako, że ostatnio miałem problemy z układem chłodzącym, mogę od siebie dodać, że po załataniu dziurki w jednej z rurek i uzupełnieniu płynu, temperatura przy pierwszych kursach trzymała się nawet dwie kreski ponad stan. Jak znów zajrzałem do zbiorniczka wyrównawczego, okazało się, że prawie jest suchy. Kolejne dolanie około dwóch litrów wyjaśniło sprawę. Trzyma środek, ale nagrzewanie się też trwa zauważalnie dłużej.
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę