Phedra - 2.2 JTD?
Moderator: stabraf
-
- Klubowicz
- Posty: 611
- Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Phedra - 2.2 jtd
A czy ja dobrze pamietam, ze na forum ktos prezentowal swoja phedre?
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Phedra - 2.2 jtd
Phedre ma Cappo z Poznania ale... nie zaglada juz na forum!"kartonik" pisze:A czy ja dobrze pamietam, ze na forum ktos prezentowal swoja phedre?
Phedra - 2.2 jtd
w mojej Zecie jest silnik 2.0 jtd 16v ktory jest montowany w Phedrze i powiem ze nie narzekam...
Phedra - 2.2 jtd
ożywiam temat my mamy 2.0 JTD w Phedrze no i jak to się mówi.. szału nie ma, ale to w końcu samochód rodzinny więc szaleć nie wolno Ale parametry techniczne silnika 2.2 JTD nie prezentują się jakoś super rewelacyjniej. Ale w naszym 2.0 jak na razie nic się jeszcze nie stało.. (odpukać)
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
Phedra - 2.2 jtd
mialem zete 2.0 jtd a teraz phedre 2.2 jtd i moge smialo powiedziec ze jest znaczna roznica
Phedra - 2.2 jtd
my przy Zecie mieliśmy 2.0 ale benzyne - jak dla mnie może nie rewelacja - ale było miło wyprzedać vanem niektóre samochody których właściciele się szczycili że mają sportową osobówkę
A czy Twoja Phedra jest na forum? tzn zdjęcia i jakiś opis?
A czy Twoja Phedra jest na forum? tzn zdjęcia i jakiś opis?
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
Phedra - 2.2 jtd
nie...jeszcze nie ma
Phedra - 2.2 jtd
w takim razie zapraszamy do prezentacji :)
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 cze 2008, 0:00
- Lokalizacja: region centralny
Phedra - 2.2 jtd
Witam,
W mojej Zetce jest 2.0 jTD. Silnik 'odpukac' chodzi bezproblemowo, ekonomiczny i dynamiczny jak na taka bryłe nadwozia i masę.
Przy rozsądnej jeździe odwdzięcza się rozsądnym spalaniem:
- trasa 6,5 l/100km,
- mieszana [50% miasto, 50% trasa] około 8,2 l/100km.
Można bezboleśnie i większy kemping ciągnąc bez większego wpływu na spalanie.
Pozdrawiam,
W mojej Zetce jest 2.0 jTD. Silnik 'odpukac' chodzi bezproblemowo, ekonomiczny i dynamiczny jak na taka bryłe nadwozia i masę.
Przy rozsądnej jeździe odwdzięcza się rozsądnym spalaniem:
- trasa 6,5 l/100km,
- mieszana [50% miasto, 50% trasa] około 8,2 l/100km.
Można bezboleśnie i większy kemping ciągnąc bez większego wpływu na spalanie.
Pozdrawiam,
Phedra - 2.2 jtd
"stygi" pisze:Witam,
W mojej Zetce jest 2.0 jTD. Silnik 'odpukac' chodzi bezproblemowo, ekonomiczny i dynamiczny jak na taka bryłe nadwozia i masę.
Przy rozsądnej jeździe odwdzięcza się rozsądnym spalaniem:
- trasa 6,5 l/100km,
- mieszana [50% miasto, 50% trasa] około 8,2 l/100km.
Można bezboleśnie i większy kemping ciągnąc bez większego wpływu na spalanie.
Pozdrawiam,
a ile ma koni ten silnik w Zecie?
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
Phedra - 2.2 jtd
to ten sam co w phedrze...ostatnie wypusty mialy nawet 16V
- skory
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 09 mar 2007, 0:00
- Lokalizacja: NRW / Niemcy
Phedra - 2.2 jtd
Hey
Ja tez zastanawiam sie nad zakupem takiej Phedry dla zonki...rocznik 2002 w dieslu mozna kupic nawet za 6000-7000 Euro.
Na co zwracac uwage przy zakupie??
Ja tez zastanawiam sie nad zakupem takiej Phedry dla zonki...rocznik 2002 w dieslu mozna kupic nawet za 6000-7000 Euro.
Na co zwracac uwage przy zakupie??
Pozdrawiam
Skory
Sprzedam 166 3,0V6+LPG,2000rok-zainetererowany?Pisz na priva
http://www.otofotki.pl/img3/miniaturki/ ... 37529x.JPG[/img]
Skory
Sprzedam 166 3,0V6+LPG,2000rok-zainetererowany?Pisz na priva
http://www.otofotki.pl/img3/miniaturki/ ... 37529x.JPG[/img]
Phedra - 2.2 jtd
temat phedry(c8 evasion) i jej silników studiuje od dłuższego czasu, i nie zakupie tego auta , powód tragiczna elektryka i niedoróbki skutkujace ciągłymi awariami, od silnika 2,2 trzymać sie z daleka ,natomiast 2,0 hdi bardzo dobry w peugeotach w vanie został ubrany w paskudna elektrykę , podsumowując tak jak zeta była tanim w utrzymaniu vanem tak phedra to nieprzewidywalne auto z drogimi częściami
opinie tę opieram na rozmowach z posiadaczami, oraz mechanikami
opinie tę opieram na rozmowach z posiadaczami, oraz mechanikami
Phedra - 2.2 jtd
Phedre w 2.0 JTD = HDi mamy już 1,5 roku i nie potwierdzam słów kolegi Blash'a ale jednocześnie O D P U K U J E w niemalowane !"Blash" pisze:temat phedry(c8 evasion) i jej silników studiuje od dłuższego czasu, i nie zakupie tego auta , powód tragiczna elektryka i niedoróbki skutkujace ciągłymi awariami, od silnika 2,2 trzymać sie z daleka ,natomiast 2,0 hdi bardzo dobry w peugeotach w vanie został ubrany w paskudna elektrykę , podsumowując tak jak zeta była tanim w utrzymaniu vanem tak phedra to nieprzewidywalne auto z drogimi częściami
opinie tę opieram na rozmowach z posiadaczami, oraz mechanikami
| obecnie: | Lybra Intensa 2.4 JTD | Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.8 TBI | zaliczone: | Lybra 2.0 V.I.S. | Dedra 1.9TD | Delta II 1.9TD | Lybra 2.4 JTD | Zeta 2.0 | Phedra 2.0 JTD |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
|Wizualizacje Architektoniczne | Animacje | Grafika komputerowa | Wizytówki | Logotypy | Strony www |
-
- Klubowicz
- Posty: 611
- Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Phedra - 2.2 jtd
No zawsze wyjsciem jest kupic 3.0 V6 Jest w automacie i przewaznie w pelnym wypasie. No i tansze ( ) od jtd... ups hdi
Gdyby tej phedry nie robili w kooperacji z zabojadami i zamontowali tam "prawdziwy" silnik jtd, to wlasciwie auto to nie mialoby konkurencji na rynku.
Sam rozgladam sie za vanem, ale tak na prawde nie ma co kupic. Jest oczywiscie phedra/ulysse/c8/807.
Pozniej rodzina sharan/alhambra/galaxy, ktore sa obrzydliwe jak noc. Chrysler voyager z wynalazkowymi silnikami diesla VM, ktore potrafi seriwsowac czterech ludzi w Polsce.
No jest jeszcze jakies koreanskie barachlo.
Moze espace, ktory jest samochodem przepieknym i stylistyka wyprzedzajacym wszystkie inne vany, ale nafaszerowanym elektronika i z tego powodu zawodnym jak reszta samochodow spod znaku kopnietego kwadratu.
Moze toyota previa, ale to bieda i rzadki egzemplarz.
Mitsubishi fajny ze swoim grandisem, coraz czesciej pojawia sie w ogloszeniach z silnikiem 2.0 tdi vw.
Cos pominalem?
Nie ma co za bardzo wybrac. Chyba trzeba bedzie przejsc o pol klasy nizej (opel zafira, mazda 5...), bo tam zdecydowanie wiekszy wybor.
pozdro,
m
Gdyby tej phedry nie robili w kooperacji z zabojadami i zamontowali tam "prawdziwy" silnik jtd, to wlasciwie auto to nie mialoby konkurencji na rynku.
Sam rozgladam sie za vanem, ale tak na prawde nie ma co kupic. Jest oczywiscie phedra/ulysse/c8/807.
Pozniej rodzina sharan/alhambra/galaxy, ktore sa obrzydliwe jak noc. Chrysler voyager z wynalazkowymi silnikami diesla VM, ktore potrafi seriwsowac czterech ludzi w Polsce.
No jest jeszcze jakies koreanskie barachlo.
Moze espace, ktory jest samochodem przepieknym i stylistyka wyprzedzajacym wszystkie inne vany, ale nafaszerowanym elektronika i z tego powodu zawodnym jak reszta samochodow spod znaku kopnietego kwadratu.
Moze toyota previa, ale to bieda i rzadki egzemplarz.
Mitsubishi fajny ze swoim grandisem, coraz czesciej pojawia sie w ogloszeniach z silnikiem 2.0 tdi vw.
Cos pominalem?
Nie ma co za bardzo wybrac. Chyba trzeba bedzie przejsc o pol klasy nizej (opel zafira, mazda 5...), bo tam zdecydowanie wiekszy wybor.
pozdro,
m