Dolne poduchy silnika x 2 + skrzyni x 1
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Thesis - poduchy silnika.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis - poduchy silnika.
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Thesis - poduchy silnika.
Najlepiej poduszki sprawdzić w 2 osoby.
Jedna osoba siedzi w aucie wbija 1 bieg trzymając sprzęgło i jednoczenie hamulec i myk polega na tym aby umiejętnie puszczać sprzęgło (przy urwanej poduszce dolnej silnik będzie chciał wyskoczyć z auta).
2ga osoba patrzy na silnik ze zdjętą osłoną i jeśli poduszka jakaś jest urwana to będzie widać. Można taki sam manewr zrobić na kanale wtedy 2ga osoba patrzy jak pracują poduszki i widać czy któraś czasem nie jest oberwana.
U mnie był problem ze zmiana biegów bo napinały się linki, problemem okazała się być ta tuleja na silniku:
Niestety ten myk z puszczaniem sprzęgła nie pokazał ze winna jest ta tuleja , musiałem odkręcić ta lapę drążka reakcyjnego i po wsadzeniu śrubokręta i ruszaniu okazało się ze środek tulei trzymał się może w 10 %.
Jedna osoba siedzi w aucie wbija 1 bieg trzymając sprzęgło i jednoczenie hamulec i myk polega na tym aby umiejętnie puszczać sprzęgło (przy urwanej poduszce dolnej silnik będzie chciał wyskoczyć z auta).
2ga osoba patrzy na silnik ze zdjętą osłoną i jeśli poduszka jakaś jest urwana to będzie widać. Można taki sam manewr zrobić na kanale wtedy 2ga osoba patrzy jak pracują poduszki i widać czy któraś czasem nie jest oberwana.
U mnie był problem ze zmiana biegów bo napinały się linki, problemem okazała się być ta tuleja na silniku:
Niestety ten myk z puszczaniem sprzęgła nie pokazał ze winna jest ta tuleja , musiałem odkręcić ta lapę drążka reakcyjnego i po wsadzeniu śrubokręta i ruszaniu okazało się ze środek tulei trzymał się może w 10 %.
Re: Thesis - poduchy silnika.
Cześć.
Po wymianie poduch pod silnikiem i skrzynią biegów ( w sumie 3 szt) problem znikł.
Padnięta była poducha pod silnikiem po stronie pasażera.
Koszt zakupu używek 150 za wszystkie.
Robocizna przy okazji roboty przy skrzyni.
Dziękuję za zainteresowanie (kolejny raz forum pomogło wiedzą i pozwoliło zaoszczędzić sporo złotówek)
Pozdrawiam
Po wymianie poduch pod silnikiem i skrzynią biegów ( w sumie 3 szt) problem znikł.
Padnięta była poducha pod silnikiem po stronie pasażera.
Koszt zakupu używek 150 za wszystkie.
Robocizna przy okazji roboty przy skrzyni.
Dziękuję za zainteresowanie (kolejny raz forum pomogło wiedzą i pozwoliło zaoszczędzić sporo złotówek)
Pozdrawiam
Jest:
Lancia Thesis, 2002 rok, 2.4 JTD, 150 KM, manual, przebieg 176tys.
Mercedes S klasa W220, 2000 rok, 3.2 CDI, przebieg 280 tys,
Były:
Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm, 180 KM - wspaniały
Peugeot 408, 2.0 HDMI - ciekawy
Mercedes W210, 3.0 automat - super
Opel Sintra 3.0 benzyna/lpg, automat, 201 KM - b. dobry.
Mercedes W124 2,0 diesel, manual -
i wiele innych
Lancia Thesis, 2002 rok, 2.4 JTD, 150 KM, manual, przebieg 176tys.
Mercedes S klasa W220, 2000 rok, 3.2 CDI, przebieg 280 tys,
Były:
Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm, 180 KM - wspaniały
Peugeot 408, 2.0 HDMI - ciekawy
Mercedes W210, 3.0 automat - super
Opel Sintra 3.0 benzyna/lpg, automat, 201 KM - b. dobry.
Mercedes W124 2,0 diesel, manual -
i wiele innych