Polutowałem przewody od wtrysków (wydaj się że zgodnie numeracją) i po pierwszej próbie odpalenia nici.
Auto kręci ale ciężko tak jakby w ogóle tylko sam rozrusznik ciężko kręcił bez wsparcia zapłonu. Na dodatek co któryś obrót słychać jakby kichnięcie silnika, leciutki strzał. Kable + cewka poskładane wg schematu ePer.
cewka wg eper.png
Nie czekając na odpowiedź właściciela Zety 2,0 Turbo (nie wiem czy nie jestem jedyny:) zacząłem grzebać w Internecie.
Wg katalogu i numerów Bosch'a udało mi się znaleźć tylko jedną cewkę która ma cokolwiek napisane na obudowie. Na dodatek te cyfry są podwójne. Czy ktoś się spotkał z takimi oznaczeniami?
3365f0f9d2788f38a776ebe82890205b.jpg
Czy to że jedno gniazdo jest podpisane np 1 4 oznacza że można tam zamiennie podpiąć pierwszą lub czwartą świecę? Brzmi nielogicznie ale z racji tego że ni dysponuję żadnymi innymi wskazówkami chwytam się i tego.
Czy te cyfry w ogóle sugerują które świece podpiąć czy może są radosną twórczością producenta?
Jutro podepnę na starej cewce wg takiego ustawienia ale może ktoś wcześniej coś podpowie
Będę wdzięczny za jakieś sugestie