Kappa 16V T - instalacja LPG

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: KJ » 18 kwie 2005, 19:53

No właśnie, powoli rodzi sie u mnie ten niezdrowy pomysł....
Rozważam zagazowanie swojej Kappy (2.0T16V).
W rachubę wchodzi tylko sekwencja, ale pytanie brzmi - jaka i gdzie (w Warszawie - wiem, że mógłbym zrobić w Łodzi, ale to jednak trochę za daleko)?

Rozważam Prinsa (mało przyjemna cena), BRC i Omegas.
Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie? No i gdzie w Warszawie jest jakiś naprawdę solidny gazownik?

PS. czy instalacja gazowa pasuje do działu tuning? :-)
******* KJ ******

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: KJ » 28 kwie 2005, 15:05

heh, nikt nic nie poradzi?
******* KJ ******

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: tomek » 28 kwie 2005, 15:08

http://www.lanciapolska.org/modules.php ... =6412#6412 Opisana Domin ma zalozona instalke BRC Squent.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: KJ » 28 kwie 2005, 15:23

"tomek" pisze:http://www.lanciapolska.org/viewtopic.php?p=6412#6412 Opisana Domin ma zalozona instalke BRC Squent.
THX, nie mam pojęcia jak ja to przegapiłem.....
******* KJ ******

Awatar użytkownika
domin
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 15 kwie 2005, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: domin » 29 kwie 2005, 15:16

Hej!

instalka dokładnie nazywa się BRC Seaqent24, jest naprawde godna polecenia. Ostatnie 2 tydzien kappa była u lakiernika bo koleś który jechał za mna sie zagapił i .... prawy narożnik do naprawy.Ale wczoraj juz odebrałem autko no i naprawde jeździ super. Spadek mocy jest minimalny, może jest troche mniej elastyczny niż na benzynie ale gdy się załączy turbo to szatan:),a spalanie:na razie średnio kolo 13 i to raczej przy szybkiej jeździe,tylko w mieście jesczce nie jeżdzielm wiec nie wiem ale myśle że kolo 15-16. Naprawde warto zainwestować,ja zaplacilem 3500zł z nowymi świecami a przy tych cenach benzyny szybko się zwraca. Zaznaczam tylko że narazie zrobiłem ok.3 tyś km na gazie ale mam nadzieje ze moja opinia sie nie zmieni.Niestety nie mogę poradzić gdzie założyc taką instalacje,ale BRC ma cała się autoryzowanych przedstawicieli w całej polsce,jeśli trzeba mam liste warsztatów na karcie gwarancyjnej wiec moge podac adresy. Co do innych instalacji trudno mi cokolwiek wiecej powiedziec,lepiej opiszą je ich posiadacze.
Ale jeśli zakładać gaz to tylko wtrysk,szczególnie do turbo!
pozdrawiam

k2.0t
Kappa Turbo 16V

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: KJ » 29 kwie 2005, 15:46

No właśnie na razie się zastanawiam, czy w ogóle zakładać.......
Jeśli jednak już to albo Prins (5500 pln) albo własnie BRC - od 3800 do 5000 w zależności od typu (wszystko sekwencyjny wtrysk).

Podobno do silników turbo i więcej niż 200 koni to wszyscy polecają Pronsa, no ale skoro u Ciebie nioe ma z tym problemu, to pewnie zdecuduję się na BRC (tą samą co u Ciebie). W końcu to ponad 1500 pln różnicy.
******* KJ ******

Awatar użytkownika
domin
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 15 kwie 2005, 0:00
Lokalizacja: Lublin

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: domin » 29 kwie 2005, 19:21

Można tez założyć BRC z japońskimi wtryskiwaczami ale to będzie jakieś 1000zł drożej,ponoć niby nie ma różnicy ale są bardziej polecane i ponoć nie do zajeżdżenia.ja zdecydowałem sie na tańsza wersje z włoskimi wtryskiwaczami BRC ze względu na cene,zawsze to 1000 zł taniej,ale jakby mi kasy zbywało to może bym i dołożył tego tysiaka tylko szkoda że nie można tego sprawdzić przed założeniem i porównać. Jak bedziesz w okolicach lublina to zapraszam,można się samemu przekonać jak jeżdzi na gazie :D
pozdrawiam
Kappa Turbo 16V

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: KJ » 29 kwie 2005, 21:00

Dzięki, jak tylko będę w okolicach to dam znać :-)
******* KJ ******

LukaszN
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 255
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław (bez Besancon :))

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: LukaszN » 29 kwie 2005, 21:01

jest jeszcze taki wynalazek DREAM XXI, tanszy niz wspomniane BRC. Moj kumpel ktory od 10 lat zaklada instalacje gazowe (robil mi Sierre 2.0 i obecna Kappe 3.0) poleca ja. Moze warto sie temu przyjrzec?
tutaj jesp pierwszych "z brzegu" informacji
http://www.margaz.pl/serwis/index.php?o ... &Itemid=53
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: KJ » 29 kwie 2005, 22:59

hmmm, to OMVL.
Jak do tej pory słyszałem tylko negatywne opinie na temat ich sekwencji...

Z krótkiego rozpoznania jakie robiłem wyszło mi, że - biorąc pod uwagę jakość - należałoby rozważać tylko Prinsa albo BRC.
******* KJ ******

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: Torell007 » 03 maja 2005, 13:47

właśnie się zastanawiam czy instalka gazowa pasuje do działu tuning ...
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

LukaszN
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 255
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Wrocław (bez Besancon :))

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: LukaszN » 11 maja 2005, 10:39

hm Tuning, a moze Downing (szeroko pojete obnizanie - kosztow 1km, zuzycie silnika - jak sadza niektorzy a js sie do nich zaliczam :) ), itp. itd.
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0

Awatar użytkownika
Johny-p
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 50
Rejestracja: 17 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: Johny-p » 11 maja 2005, 23:43

ja również przymierzam sie do zagazowania swojej luśki i ciesze sie ze ten temat poruszyliście ;)

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: Torell007 » 11 maja 2005, 23:51

Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Johny-p
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 50
Rejestracja: 17 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

Kappa 16V T - instalacja LPG

Post autor: Johny-p » 11 maja 2005, 23:54

hmm już tam brykam poloookać :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”