KME Diego

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
czerwik73
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 28 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

KME Diego

Post autor: czerwik73 » 03 gru 2007, 20:28

Chciałbym Was prosić o opinię na temat KME Diego do Kappy 2.0. Czy to mogłby być dobry wybór, czy ktoś miał już z tym do czynienia i czy jest to lepsze rozwiązanie od np: STAGa 300 który jest w tej samej cenie.
była Kappa 2.0 SW
była Lybra 1.9 SW
Jest Phedra

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 03 gru 2007, 21:28

tak naprawdę to jeden chu..
czy kme czy stag
jeżeli kme to dobrze ci zamontują na Lipowej w Zgierzu. :)
chociaż ja polecam z doświadczenia PRINSA zamontowanego w dobrym zakładzie, chociaż też nie jest instalacja bez wad, są niestey do niej droższe wtryski, filtry itp.
listwa 6 wtrysków kosztuje ok. 2000 zl, jeżeli sie popsuje. :)
dla porównania wtryski magic jest kosztują po 30 zl za szukę a potrzeba 5 sztuk :)
jakby co to wal na priva.

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1721
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

KME Diego

Post autor: Egon » 07 gru 2007, 16:49

w zgierzu już chyba już niema tam zakładu
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Thesis 2.4, Alfa 156 2.5 V6 Q-system

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 07 gru 2007, 17:44

jest na ulicy Lipowej.

Kabar
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 428
Rejestracja: 31 gru 2004, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

KME Diego

Post autor: Kabar » 07 gru 2007, 18:19

Też miałem wrażenie że przenieśli się do Łodzi, gdzieś na Teresy.
Może tylko firma i produkcja..
Obrazek

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 11 gru 2007, 10:35

na Teresy mają biuro na Lipowej zakład
jednakże skłaniam sie ku instalacji PRINSA, z którą jak widać na forum nie ma problemu !!!

Uczcie się na cudzych błędach !!!

Kabar
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 428
Rejestracja: 31 gru 2004, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

KME Diego

Post autor: Kabar » 11 gru 2007, 10:56

Wydaje mi się że zależy to bardziej od tego kto i jak to montuje niż od samej instalacji.
Obrazek

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 11 gru 2007, 12:36

wydaje mi sie że nie jest to reguła.
twardo stawiam na prinsa, co do kme mam juz wyrobione zdanie że nie jest to szokująca instalacja, jednak działa i to jest plus.
Dla przykładu dodam że moja piękna mapa LPG po trzech miesiącach nie była już taka piękna, na każdym odcinku było za bogato, kme sie tłumaczyło tym że "wtryski sie ułożyły", błąd sondy lambda znowu zawitał i aż tak do kolejnej regulacji, która wykonałem sam :). KME nie ma programu, który sie może się dostosować do innych warunków kaloryczności lpg (np zimowy lpg), temperatury powietrza itp.
Nie wiem jak jest z prinsem ale mam nadzieje ze lepiej i regulacje odbywają sie tylko na przeglądach i okresowej wymianie filtrów.

Awatar użytkownika
vinci
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 31
Rejestracja: 16 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Radom

KME Diego

Post autor: vinci » 11 gru 2007, 16:44

To może dodam coś od siebie:kuzyn ma KME w 20V turbo.Jeżdziłem troche tym autem i za rewelacyjnie ta instalka sie nie sprawuje a mianowicie dostaje czkawki miedzy 3500 a 4500rpm przy wdepnietym pedale w dechę, powyżej 4500 ciągnie super nawet do 7000rpm.Być może to kwestia regulacji,no ale już pierwszą regulacje miała robioną no i...no i jakby troche lepiej ale wciąż NIE TO :( spalanie w cyklu mieszanym ok.13 litrów

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 11 gru 2007, 18:34

pewnie jak znam życie to hulają w tej instalacji wtryski valtek - dno - dna :)
jeżeli kme to to tylko z wtryskami MAGIC JET szybkie wydaje i dokładne.
trzeba pokombinować z wystawieniami i może być dobrze.

Awatar użytkownika
vinci
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 31
Rejestracja: 16 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Radom

KME Diego

Post autor: vinci » 11 gru 2007, 18:59

I tu cie Laryy zaskocze sa wlaśnie "magic-jety" 6 sztuk,jeden wolny oczywiscie.Być może, że to kwestia regulacji a czy przypadkiem parownik nie jest za mało wydajny??I jeszcze jedno:pomimo wlania do pustej butli ok.8-9 litrów gazu przy ostrym zaznaczam ostrym przyspieszaniu przełącza się na benzyne

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 11 gru 2007, 19:04

ni chu chu nie mogą byc magic jety ponieważ nie ma magic jetów na listwie i nie występuje wolne miejsce .

http://www.pitec.pl/_var/gfx/00e738ab8c ... b77c4f.jpg[/img]

a co do przyspieszania to podeśle ci link do mojej strony
http://lpg-wrzosowa-legionowo.com/index ... akonczenie

Awatar użytkownika
bolek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 489
Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn

KME Diego

Post autor: bolek » 11 gru 2007, 19:30

"larry123" pisze:pewnie jak znam życie to hulają w tej instalacji wtryski valtek - dno - dna :)
jestes fachowcem w tej dziedzinie, czy opinie opierasz na przykładzie swoich niemiłych doświadczeń w jednym samochodzie?
myśle że valek być może nie jest topowym wtyskiwaczem, jednak ma sporo zalet, między innymi możliwośc kalibracji w przypadku rozrzutu wydajności w poszczególnych sekcjach, przy odpowiedniej kalibracji sterownika i wtryskiwacza, odpowiednio dobranych dyszach auta naprawdę dobrze jeżdżą. nie do pominięcia jest też niska cena cewek i zestawów serwisowych.

Awatar użytkownika
vinci
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 31
Rejestracja: 16 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: Radom

Re: ...

Post autor: vinci » 11 gru 2007, 20:13

"larry123" pisze:ni chu chu nie mogą byc magic jety ponieważ nie ma magic jetów na listwie i nie występuje wolne miejsce .

http://www.pitec.pl/_var/gfx/00e738ab8c ... b77c4f.jpg[/img]

a co do przyspieszania to podeśle ci link do mojej strony
http://lpg-wrzosowa-legionowo.com/index ... akonczenie
Hmmm na 99% wydaje mi się,że to 'magic-jety",ale sprawdze jutro dla pewności :roll: Co do przyspieszania przy niskim stanie lpg to podbne objawy,znakiem tego spier : cenzura : motaż :?W takim razie musze uświadomić kuzyna w temacie i niech myka swoją turbianką do tego zakładu co mu instalke zakładali:!:

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 11 gru 2007, 21:17

z tym przyspieszeniem to nie jest w 100 % pewne, najlepiej zajrzeć do tyłu do butli gdzie jest wskaznik poziomu lpg, jezeli jest skierowany "twarzą" do tyłu to źle powinien być odwrotnie.

w pracy mam zdjęcie zle i dobrze zamontowanego zaworu, jutro postaram sie to zamieścić na forum

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”