Autronic AL-700 Fiat seicento

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2032
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Autronic AL-700 Fiat seicento

Post autor: Jarek_Jarecki » 20 lis 2007, 11:35

Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pełna to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac ??? Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie przełacza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!


Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ????
Tel: 537 207 252
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Patryklancia
Specjalista ds. części zamiennych
Specjalista ds. części zamiennych
Posty: 522
Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Gliwice

Autronic AL-700 Fiat seicento

Post autor: Patryklancia » 20 lis 2007, 11:41

Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przekaźnik w sterowniku odpowiedzialny za przełączanie z LPGnaPB miałem podobną awarię wymieniłem całą centralke i po kłopocie , potrzebne było auto więc niebawiłem sie w naprawy centralki , teraz wymieniłem , wlutowałem sam nowy przekaźnik i stara centralka też działa więc mam jedną w zapasie
ObrazekObrazek
Lancia Dedra 1.8 i.e 16v Ls
GG:7270607 GG:7270607

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Autronic AL-700 Fiat seicento

Post autor: kretekpodnietek » 21 lis 2007, 19:37

"Patryklancia" pisze:Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przekaźnik w sterowniku odpowiedzialny za przełączanie z LPGnaPB miałem podobną awarię wymieniłem całą centralke i po kłopocie , potrzebne było auto więc niebawiłem sie w naprawy centralki , teraz wymieniłem , wlutowałem sam nowy przekaźnik i stara centralka też działa więc mam jedną w zapasie
a jaki jest tam konkretnie przekaźnik? można go bez problemu kupić? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu żeby przełącyć na gaz i zgaśnie. no i prubuje jeszcze raz i w końcu za którymś razem zaskoczy.. podejrzewam przekaźnik,ale podejrzane jest że słsze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli że przekaźnik wygląda na dobry.

Wiecie co to może być?
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
Patryklancia
Specjalista ds. części zamiennych
Specjalista ds. części zamiennych
Posty: 522
Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Gliwice

Autronic AL-700 Fiat seicento

Post autor: Patryklancia » 22 lis 2007, 10:26

"kretekpodnietek" pisze:a jaki jest tam konkretnie przekaźnik? można go bez problemu kupić? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu żeby przełącyć na gaz i zgaśnie. no i prubuje jeszcze raz i w końcu za którymś razem zaskoczy.. podejrzewam przekaźnik,ale podejrzane jest że słsze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli że przekaźnik wygląda na dobry.

Wiecie co to może być?
u mnie włąsnie nie było tego "kliknięcia" jak je nazywasz, silnik powinien się przełączyć z Pb na LPG przy 1800obr./min a nie przełączał (początkowo straciłem dużo paliwa bo niemiałem o tym pojęcia : cenzura :) przez uszkodzony właśnie ten przekaźnik jak już miałem go na biurku to ściągnąłęm obudowe i wybrałem się do sklepu elektronicznego dobrali przekaźniczek wlutowałem i centralka śmiga -teraz leży w zapasie bo kupiłem nową wcześniej :wink:
ObrazekObrazek
Lancia Dedra 1.8 i.e 16v Ls
GG:7270607 GG:7270607

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Autronic AL-700 Fiat seicento

Post autor: kretekpodnietek » 21 gru 2007, 13:02

co do tematu walniętych przekaźników.. u mnie był zepsuty przekaźnik ale w immobilaiserze. połączyłem na ostro, i wszystko zaczęło ładnie działać.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2032
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Autronic AL-700 Fiat seicento

Post autor: Jarek_Jarecki » 21 gru 2007, 13:51

a ja nadal mam problem :( nawet po wymianie przekaznika :(
Tel: 537 207 252
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kretekpodnietek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 478
Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: przeworsk

Re: Autronic AL-700 Fiat seicento

Post autor: kretekpodnietek » 21 gru 2007, 18:47

"Jarek_Jarecki" pisze:Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pełna to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac ??? Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie przełacza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!




Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ????
Jarek, wyjaśnij jeszcze raz, bo nie łapie, w koncu chodzi Ci to auto na tym gazie czy nie? bo to że mryga szybko dioda to jest wskaźnik rezerwy gazu. u mnie jest tak że odpalam, i póki auto zimne jest nie przełączy sie,(przy reduktorze jest czujnik temperatury płynu). ale jak osiągnie temperature to bez problemu przy 2000 obr. poza tym, przy przełączaniu słychać klik, albo można próbówke pod elektromagnes przy reduktorze albo przy butli podłączyć. a co do rezerwy, to przy butli jest kontaktron (taka rurka szklana z stykami co sie włącza pod wpyłwem pola magnetycznego) no i on łączy do masy, może zwarcie jest po drodze, albo pływak w butli szlag trafił i sie nie podnosi. a wskazówka przy butli dobrze pokazuje?
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r

Pozdrawiam Łukasz

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”