Autronic AL-700 Fiat seicento
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2032
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Autronic AL-700 Fiat seicento
Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pełna to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac ??? Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie przełacza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!
Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ????
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pełna to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac ??? Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie przełacza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!
Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ????
Tel: 537 207 252
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW


https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW


- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Autronic AL-700 Fiat seicento
Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przekaźnik w sterowniku odpowiedzialny za przełączanie z LPGnaPB miałem podobną awarię wymieniłem całą centralke i po kłopocie , potrzebne było auto więc niebawiłem sie w naprawy centralki , teraz wymieniłem , wlutowałem sam nowy przekaźnik i stara centralka też działa więc mam jedną w zapasie
- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Autronic AL-700 Fiat seicento
a jaki jest tam konkretnie przekaźnik? można go bez problemu kupić? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu żeby przełącyć na gaz i zgaśnie. no i prubuje jeszcze raz i w końcu za którymś razem zaskoczy.. podejrzewam przekaźnik,ale podejrzane jest że słsze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli że przekaźnik wygląda na dobry."Patryklancia" pisze:Na 80% uszkodzony sterownik , konkretnie przekaźnik w sterowniku odpowiedzialny za przełączanie z LPGnaPB miałem podobną awarię wymieniłem całą centralke i po kłopocie , potrzebne było auto więc niebawiłem sie w naprawy centralki , teraz wymieniłem , wlutowałem sam nowy przekaźnik i stara centralka też działa więc mam jedną w zapasie
Wiecie co to może być?
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
Autronic AL-700 Fiat seicento
u mnie włąsnie nie było tego "kliknięcia" jak je nazywasz, silnik powinien się przełączyć z Pb na LPG przy 1800obr./min a nie przełączał (początkowo straciłem dużo paliwa bo niemiałem o tym pojęcia"kretekpodnietek" pisze:a jaki jest tam konkretnie przekaźnik? można go bez problemu kupić? bo sam mam taki problem, mianowicie zapalam zimne auto, jak troche dostanie temperatury to dodaje gazu żeby przełącyć na gaz i zgaśnie. no i prubuje jeszcze raz i w końcu za którymś razem zaskoczy.. podejrzewam przekaźnik,ale podejrzane jest że słsze klik elektromagnesu przy reduktorze, czyli że przekaźnik wygląda na dobry.
Wiecie co to może być?


- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Autronic AL-700 Fiat seicento
co do tematu walniętych przekaźników.. u mnie był zepsuty przekaźnik ale w immobilaiserze. połączyłem na ostro, i wszystko zaczęło ładnie działać.
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2032
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Autronic AL-700 Fiat seicento
a ja nadal mam problem
nawet po wymianie przekaznika 


Tel: 537 207 252
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW


https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW


- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Re: Autronic AL-700 Fiat seicento
Jarek, wyjaśnij jeszcze raz, bo nie łapie, w koncu chodzi Ci to auto na tym gazie czy nie? bo to że mryga szybko dioda to jest wskaźnik rezerwy gazu. u mnie jest tak że odpalam, i póki auto zimne jest nie przełączy sie,(przy reduktorze jest czujnik temperatury płynu). ale jak osiągnie temperature to bez problemu przy 2000 obr. poza tym, przy przełączaniu słychać klik, albo można próbówke pod elektromagnes przy reduktorze albo przy butli podłączyć. a co do rezerwy, to przy butli jest kontaktron (taka rurka szklana z stykami co sie włącza pod wpyłwem pola magnetycznego) no i on łączy do masy, może zwarcie jest po drodze, albo pływak w butli szlag trafił i sie nie podnosi. a wskazówka przy butli dobrze pokazuje?"Jarek_Jarecki" pisze:Mam gaz Autronic AL-700 i ......mam problem ze wskaznikiem zuzycia gazu
(mrygajaca dioda)
Jak zatankuje gaz do pełna to swieci ciagle nieprzerwanie...ale tylko przez
pare chwil....pozniej mryga....stopniowo coraz szybciej i szybciej......co
to sie moze dziac ??? Ale pomimo tego ze mryga (tak jak by zostalo przelaczone
z Pb na gaz i jeszcze nie przeszlo calkiem na gaz) auto jezdzi na gazie....a
teraz ostatnimi czasy nawet jak zatankuje do pelna to i tak ciagle
mryga.......poczatkowo wydawalo mi sie ze moze sie nie nagrzal albo cos ale mryga
nieustannie niezaleznie czy zrobie 10 km czy np 100....bo ostatnio
sprawdzalem........i jeszcze jedno....nie przełacza mi sie sam na gaz nawet jak podkrece
go do 2 tys obrotów
nie wiem co jest grane...POMOCY!!!!
Mial ktos moze do czynienia z tym gazem ????
Lancia nuova delta 1.8 8v LPG 1994r
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz