jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 08 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Żywiec
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
jak jest zimna to gaśnie przy wysprzęglaniu ja temp dochodzi pod 90 stopni chodzi jak złoto.Nie wiem jaką mam instalacje bo kupiłem już ją z gazem a nie zabardzo sie znam mechanik mówi że wie co jest ale zawsze sie kończy tak samo.Posiadam Lancie Dedre 1.8 LE z 95r błagam pomóżcie bo już pomału trace do tego auta cierpliwość.
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
Po pierwsze miejscowość w profilu prosze uzupełnić, teraz do instalacji, trzeba sprawdzić parownik, albo go nawet wymienić na nowy, co to znaczy zimna, o jakiej temp. silnika mówisz, zrób zdjęcie silnika i wrzuć na forum, moze ktoś rozszyfruje jaka masz instalkę, i ostatnie zmień mechanika od gazu, bo jak jeździsz już tam któryś raz i facet nie wie co zrobić, to zapewne się nie zna 

- Patryklancia
- Specjalista ds. części zamiennych
- Posty: 522
- Rejestracja: 18 maja 2005, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
Jaki masz silnik 8 zaworów czy 16, po pierwsze ??
Jezeli mas "ósemke " sprawdzic kable Wn ,świece czyli standardowo i filtr od gazu.
Jezeli masz "szesnastke" jak ja kabli nie ma są cewki bezpośrednio , odkręcić obudowę górną sprawdzić szczelność połączeń i kostek i każdą z cewek z osobna , świece, filterek gazu.
Może być tak że padł czujnik temperatury jest wkręcony w zależności od modelu silnika w kolektorze lub termostacie w "16" taki ma niebieską wtyczke .
Lub to co się dzieje przy standardowej eksploatacji , nie spuszczony olej z reduktora membrana wtedy ma słaby zakres pracy na zimnym ponieważ tam oddziela sie taki lepki gęsty olej , jak jest zimny wygląda jak ciemne lane ciasto
jak sie rozgrzeje chodzi jak zegareczek a na zimnym gaśnie itp. wiec rozpocznij od tego odkręc po zagrzaniu silnika, (żeby był rozgrzany reduktor ) korek jest na dole reduktora taki plastikowy, tylko wczesniej wylacz silnik u mnie po 15 tysiącach wyleciało tak z 250ml i objawy były podobne co do twoich.
Jezeli mas "ósemke " sprawdzic kable Wn ,świece czyli standardowo i filtr od gazu.
Jezeli masz "szesnastke" jak ja kabli nie ma są cewki bezpośrednio , odkręcić obudowę górną sprawdzić szczelność połączeń i kostek i każdą z cewek z osobna , świece, filterek gazu.
Może być tak że padł czujnik temperatury jest wkręcony w zależności od modelu silnika w kolektorze lub termostacie w "16" taki ma niebieską wtyczke .
Lub to co się dzieje przy standardowej eksploatacji , nie spuszczony olej z reduktora membrana wtedy ma słaby zakres pracy na zimnym ponieważ tam oddziela sie taki lepki gęsty olej , jak jest zimny wygląda jak ciemne lane ciasto

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 08 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Żywiec
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
soryy ale jak wygląda ten reduktor??
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
taka okrągła puszka metalowa 
niech ci sprawdzą na kablach komputerem jakie masz obroty na benie. Ja miałem to samo i okazało się że trza było na benzynie podnieść lekko obroty na biegu jałowym bo były a niskie.

niech ci sprawdzą na kablach komputerem jakie masz obroty na benie. Ja miałem to samo i okazało się że trza było na benzynie podnieść lekko obroty na biegu jałowym bo były a niskie.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 08 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Żywiec
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
no nie wiem bede tych macherów męczył bo mnie to juz doprowadza do szału poprostu szlag mnie trafia a jakiegoś porządnego mechanika od gazu też nie moge znaleźć tu w okolicy
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
Powinieneś opisać jaki masz silnik, a do tego jaką instalację."alcapone00" pisze:no nie wiem bede tych macherów męczył bo mnie to juz doprowadza do szału poprostu szlag mnie trafia a jakiegoś porządnego mechanika od gazu też nie moge znaleźć tu w okolicy
Gaśnie silnik przy wysprzęglaniu na postoju, czy też przy jeździe i to z szybkością bliską 100 km/h?
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
Witam,
Bez sprawdzenia i ew. regulacji inst. gazowej się nie obejdzie.
Podaj więcej informacji o modelu silnika i instalacji LPG, albo fotki - to się rozgryzie.
Pozdrawiam
PS
Rozumiem, że w trybie benzynowym jest OK?
Bez sprawdzenia i ew. regulacji inst. gazowej się nie obejdzie.
Podaj więcej informacji o modelu silnika i instalacji LPG, albo fotki - to się rozgryzie.
Pozdrawiam
PS
Rozumiem, że w trybie benzynowym jest OK?
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
ja mam to samo, znaczy sie podobnie, typ pierwsza generacja instalacji z reduktorem, tylko u mnie jest tak ze odpali na gazie anwet przy -10 C i jest landie, i chodzi ladnie i bezproblemowo, ale nawet w temparturze np. +8 C sie tak dzieje, ze odpala ja jest ladnie przejade z 500 m, i prawdopodobnie poprzez predkosc reduktor zamarza w srodku i jak nie podtrzymam go na wyzszych obrotach to zgasnie, a potem go ciezko nawet na paliwie odpalic, jak sielnik sie zagrzeje to juz jest okey, mieszanke juz sprawdzalem, ustawialem raz na mniejsza raz na wieksza i efekt ten sam, nie wiem czy moja teoria jest dobra, ale u mnie zauwazylem ze w polaczeniach od reduktora porobili u mnie trojniki polaczyli obieg caly w trojniki i sie wlansie zastanawiam czy dlatego czasem ten reduktor nie trzyma temperatury, bo ja by obieg byl caly przez reduktor to on sam by sie ocieplal i nie wiem wlasnie czy to to?
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
Witam,
Ten trójnik (a nawet dwa) to podpięcie do obiegu chłodzenia silnika.
Część ciepłego płynu idzie do grzania reduktora, a część do ogrzewania kabiny.
Pozdrawiam
Ten trójnik (a nawet dwa) to podpięcie do obiegu chłodzenia silnika.
Część ciepłego płynu idzie do grzania reduktora, a część do ogrzewania kabiny.
Pozdrawiam
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 08 gru 2006, 0:00
- Lokalizacja: Żywiec
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
zdjecie zamieszcze w najbliższym czasie mam silnik 1.8 i gdy temp nie przekrozcy60 stopni to sie nawet nie opłaca przełańczć na gaz bo przy pierwszym wysprzęgleniu obroty poprostu spadają od razu do zera i lipa a przy szybkiej zmianie biegów zawsze towrzyszy zryw przy puszczaniu sprzęgła i potem nawet jak sie zagrzeje to przy dłuzszym wcisnieciu sprzegła zgasnie a następnie po zapaleniu chodzi dobrze natomiast jak sie przełączy na gaz przy temp powyzej 60 stopni jest ok oczywiście jak dojdzie do swojej optymalnej temp i nie wiem na benzynie zdarza sie falowanie obrotów a na gazie nawet jak nie gaśnie to następują silne wahanie obrotów prawie do zera ale nie zgasnie może to byc coś z silnikiem krokowym??
jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
Na ostatnim zlocie klubowicz Hobbysta podsunal mi pewien pomysl na takie zachowanie co Gresiu z krakowa poniekad potwierdzil ze przyczyna tego gasniecia, zanim reduktor sie nagrzeje jest to ze podczas jazdy ochladzany zimnym powietrzem zamarza i przyczyna tego jest to ze jest on umieszczony wyzej lub na rowni zbiorniczka wyrownawczego, powinien byc nizej, wtedy nie bedzie tak latwo zamarzal, a u was w jakiej pozycji on jest ?
Ja pojade do swoich gazownikow i kaze im go obnizyc, bo mam jeszcze na gwarancji ta instalacje
P.S Obroty na benzynie tez mi faluja ale tylko zaraz po wlaczeniu silnika, cos z krokowym jest nie tak, po przelaczeniu na gaz, wszystko wraca do normy.
Ja pojade do swoich gazownikow i kaze im go obnizyc, bo mam jeszcze na gwarancji ta instalacje
P.S Obroty na benzynie tez mi faluja ale tylko zaraz po wlaczeniu silnika, cos z krokowym jest nie tak, po przelaczeniu na gaz, wszystko wraca do normy.
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie 

jak zimna gaśnie przy wysprzęglaniu
Mam praktycznie to samo, odpalam auto na benzynie i po przekroczeniu 50stopni przygazowywuje zeby się przełączył na gaz, jak jadę to jest ok, ale jak puszczam nogę z gazu to gaśnie, wszystko jest ok jak przejade sie z 20minut to wtedy wszystko jest ok, obroty trzyma na poziomie 900rpm na jałowym. W tym problem że do pracy jadę ok pół godziny więc jazda na gazie odpada w takim wypadku...I jaki tego sens przy spalaniu 12/100? Na gazie byłoby o wiele taniej ale jak już jestem pod pracą to mogę przełączyć się na gaz. Czy da się coś z tym zrobić? Myślicie że sprawa z korkiem spustowym reduktora pomoże?
Zero = One = Everything