
Delta - traci obroty
Delta - traci obroty
Delta 1.8 92KM rok 94 . Po szybkiej jeżdzie i wychamowaniu auto traci obroty nie reaguje na pedał gazu. Co dziwne gdy wcisne sprzegło pedał gazu chodzi normalnie gdy puszcze sprzęgło auto znowu nie reaguje na obroty. Może coś doradzicie z góry dzieki. 

- kretekpodnietek
- Forumowicz/ka
- Posty: 478
- Rejestracja: 11 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: przeworsk
Delta - traci obroty
Mam tylko benzyne i nie bede mojej włoszki gazował. A gdyby łapała lewe powietrze to działo by sie cały czas hiba
jyz nic nie wiem cały głupi chodze 


Re: Delta - traci obroty
Jak to traci obroty, ile jest tych obrotów? Czy samochód jeszcze sie toczy, czy już jest zatrzymany? Trochę na skróty opisałeś problem."Woong" pisze:Delta 1.8 92KM rok 94 . Po szybkiej jeżdzie i wychamowaniu auto traci obroty nie reaguje na pedał gazu. Co dziwne gdy wcisne sprzegło pedał gazu chodzi normalnie gdy puszcze sprzęgło auto znowu nie reaguje na obroty. Może coś doradzicie z góry dzieki.
Delta - traci obroty
No dobrze to piszemy :
przewarznie sie to dzieje gdy zwalniam z 100-130 do 50 okolo. obroty spadają do tysiaca i pedal gazu nie reaguje. Ale zuwarzyłem ze po wcisnieciu sprzegła wszystko jest ok no i puszczam sprzeglo a obroty nie chca wzrosnac po jakims czasie to ustepuje. Wspomne ze przy odpaleniu na zimno gasnie dopiero jak sie rozgrzeje wszystko jest ok.
Dziekuje za cierpliwosc i czekam na odpowiedz .
Pozdrawim wszystkich !!!
przewarznie sie to dzieje gdy zwalniam z 100-130 do 50 okolo. obroty spadają do tysiaca i pedal gazu nie reaguje. Ale zuwarzyłem ze po wcisnieciu sprzegła wszystko jest ok no i puszczam sprzeglo a obroty nie chca wzrosnac po jakims czasie to ustepuje. Wspomne ze przy odpaleniu na zimno gasnie dopiero jak sie rozgrzeje wszystko jest ok.
Dziekuje za cierpliwosc i czekam na odpowiedz .
Pozdrawim wszystkich !!!
Delta - traci obroty
Dzieki sprubuje sprawdzic. Polecacie wymiane czy pobawic sie z naprawa i ile bedzie mnie kosztowal nowy. troszke kiepskoz kaska bo dałem chlodnice do regeneracji i jak bedzie duzo to bede musial poczekac.Wielkie dzieki do uslyszenia !!!!!
Delta - traci obroty
Jak to będzie silniczek to najpierw poleca się wyczyścić i przesmarować. Zawsze lepsza stara oryginalna część niż nowy zamiennik.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
Delta - traci obroty
Czy dobrze zrozumiałem. Jedziesz 100-130 km/h (piąty bieg), zaczynasz hamować - obroty maleją, osiągasz 50 km/h i masz ok 1000 obr/min, próbujesz dodać gazu ale obroty nie rosną, dopiero kiedy wciśniesz sprzęgło obroty wzrastają po dołożeniu gazu. Czy tak?
A jeżeli przy tych 50 km/h zredukujesz bieg np. na II to ile masz obrotów, też nie wrastają?
Silniczek krokowy służy do stabilizacji wolnych obrotów. Jego cena w oryginale jest naprawdę wysoka.
A jeżeli przy tych 50 km/h zredukujesz bieg np. na II to ile masz obrotów, też nie wrastają?
Silniczek krokowy służy do stabilizacji wolnych obrotów. Jego cena w oryginale jest naprawdę wysoka.
Delta - traci obroty
I tu jest problem kolego po zredukowaniu biegu obroty wskakuja na kilka sekund i znowu kiszka
. Juz sie zastanawiam czy jest jakis czujnik przy skrzyni czy jaka cholera bo przy wcisnietym sprzegle jest ok a po puszczeniu sprzegła autko nie chce jechac tylko sie toczy i nie reaguje na pedał gazu. Redukcje nic nie daja ani w gure ani w doł. Po jakims czasie wszystko zaskakuje i jest ok. Chyba pojade na komputer do salonu fiata. Wiecie co juz mam dość wymieniania czesci : sonda lambda nowa, czujnik temperatury wody, powietrza , przewody WN , swiece , nie wspomne o filtrach. Hm ciezki jest zycie laika samochodowego 


- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Delta - traci obroty
A co z czujnikiem położenia wału?
Delta - traci obroty
Jeszcze kilka pytań "pomocniczych" w tym dziwnym przypadku. Czy czuć zdecydowaną różnicę w rzeczywistych obrotach obrotach silnika i tym co wskazuje obrotomierz? Chodzi mi o moment podczas hamowania. Wiadomo, że podczas hamowania silnikiem obroty są wymuszone przez prędkość auta i przełożenie skrzyni biegów, wzrost obrotów przy redukcji powinien być odczuwalny nawet jeśli tego nie widać na obrotomierzu.
Obrotomierz jest spięty razem z przekaźnikiem podwójnym (styk 23 ECU), a dokładniej sekcją od wtryskiwaczy, cewki WN...., w takim układzie elementy zasilane z niego też mogą kuleć.
Na skrzyni biegów powinien być czujnik drogi weg, w jaki sposób jest połączony i jaką rolę pełni w układzie sterowania tym silnikiem - nie wiem. U mnie jest on pod zaciskiem linki do prędkościomierza jednak w delcie pomiar prędkości chyba jest elektroniczny.
Warto sprawdzić błędy na komputerze, może zostają tam jakieś ślady, albo na początek reset ECU.
Obrotomierz jest spięty razem z przekaźnikiem podwójnym (styk 23 ECU), a dokładniej sekcją od wtryskiwaczy, cewki WN...., w takim układzie elementy zasilane z niego też mogą kuleć.
Na skrzyni biegów powinien być czujnik drogi weg, w jaki sposób jest połączony i jaką rolę pełni w układzie sterowania tym silnikiem - nie wiem. U mnie jest on pod zaciskiem linki do prędkościomierza jednak w delcie pomiar prędkości chyba jest elektroniczny.
Warto sprawdzić błędy na komputerze, może zostają tam jakieś ślady, albo na początek reset ECU.
Delta - traci obroty
Narazie dziekuje wszystkim kolegom !!!!! Pojade do serwisu fiata bo mam najblizej po wszystkim podziele sie z wami nowymi wiadomosciami.
NAJWARZNIEJSZE NIE ZALAMYWC SIE 

