Kappa - Sworzeń a kierownica
Kappa - Sworzeń a kierownica
Witam! Co to może być,po wymianie sworznia wachacza koło kierownicy przestawiło się o jakieś 2 cm. w lewo
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Kappa - Sworzeń a kierownica
a o jaki pojazd chodzi?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Kappa - Sworzeń a kierownica
No, raczej dziwne, chyba, że stare sworznie miały ogromne luzy... Źle to chyba nie da się tych sworzni zamontować. Jeśli nie masz luzów na wahaczach, drążkach kierowniczych i przekładni to jedź na regulację zbieżności i niech tak regulują drążkami, aby kierownica wróciła na właściwe położenie.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
KAPPA TDS & JTD
Kappa - Sworzeń a kierownica
Dla mnie to logiczne, że po wymianie sworzni wahacza jeździ się na zbieżność. Tak sugerował mi facet na przeglądzie i tak też praktykuję.
Kappa - Sworzeń a kierownica
jesli wczesniej zbieznosc byla ustawiana na rozwalonym zawieszeniu to jest to logiczne ale po co mialbym ustawiac zbieznosc po wymianie samych sworzni gdy wczesniej zbieznosc byla ok? Przeciez po takiej wymianie wszystko spowrotem musi trafic na swoje miejsce inaczej geometria bylaby rozwalona i zadne regulacje zbieznosci nie mialyby sensu."wega" pisze:Dla mnie to logiczne, że po wymianie sworzni wahacza jeździ się na zbieżność. Tak sugerował mi facet na przeglądzie i tak też praktykuję.
Kappa JTD
Tipo 1.9TD
Tipo 1.9TD
Kappa - Sworzeń a kierownica
Jak to po co? Ten co ustawia też chce zarobić"hamberg" pisze:
jesli wczesniej zbieznosc byla ustawiana na rozwalonym zawieszeniu to jest to logiczne ale po co mialbym ustawiac zbieznosc po wymianie samych sworzni gdy wczesniej zbieznosc byla ok? Przeciez po takiej wymianie wszystko spowrotem musi trafic na swoje miejsce inaczej geometria bylaby rozwalona i zadne regulacje zbieznosci nie mialyby sensu.

Pozdrawiam.
KAPPA TDS & JTD
- WojtekZ
- Forumowicz/ka
- Posty: 168
- Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Kappa - Sworzeń a kierownica
Wybity sworzeń może wpływać na kąt pochylenia koła a gdy ten się zmienia to automatycznie zmienia się zbieżność.Odwrotnie to nie działa, regulacja zbieżności nie ma wpływu na kąt pochylenia.
Tak czy inaczej zbieżność powinieneś zrobić bo zmiana położenia koła kierownicy jest równoznaczna ze złą zbieżnością połówkową.
Pozdrawiam!
Tak czy inaczej zbieżność powinieneś zrobić bo zmiana położenia koła kierownicy jest równoznaczna ze złą zbieżnością połówkową.
Pozdrawiam!
Lancia Delta 1.6 HF Turbo 92r.
NO DRUGS , NO ALCOHOL , ONLY LANCIA

NO DRUGS , NO ALCOHOL , ONLY LANCIA
