PS. Prędzej czy później valteki i tak wyrzucisz do kosza.

Czesc"Praptax" pisze:A jaki masz reduktor??
Ostatnio kupiłem kapiszona co miała zakładana instalacje w wawie i po przyjeździe do domu podskoczyłem do znajomego montera LPG i jak to zobaczył to sie przestraszył
1.Listwy były żółte gdzie już na 5 garze był uszkodzony tłoczek od gazu (instalacja miała 4 miechy)
także wymieniłem na czerwone
2.Reduktor był założony do silników max 100 km (gdzie ja mam 2.0 vis) założyłem do 200 km
3. Po testach z kompem sprytni monterzy w wawie skonfigurowali mi komputer od gazu tak ze kiedy wciskam gaz do dechy automatycznie przełączał się silnik na PB a kontrolka od gazu tego nie pokazywała
Także gdybym pojeździł na takiej instalacji jeszcze z pół roku na pewno zawory by się upaliły.
"Łukasz" pisze:Czesc"Praptax" pisze:A jaki masz reduktor??
Ostatnio kupiłem kapiszona co miała zakładana instalacje w wawie i po przyjeździe do domu podskoczyłem do znajomego montera LPG i jak to zobaczył to sie przestraszył
1.Listwy były żółte gdzie już na 5 garze był uszkodzony tłoczek od gazu (instalacja miała 4 miechy)
także wymieniłem na czerwone
2.Reduktor był założony do silników max 100 km (gdzie ja mam 2.0 vis) założyłem do 200 km
3. Po testach z kompem sprytni monterzy w wawie skonfigurowali mi komputer od gazu tak ze kiedy wciskam gaz do dechy automatycznie przełączał się silnik na PB a kontrolka od gazu tego nie pokazywała
Także gdybym pojeździł na takiej instalacji jeszcze z pół roku na pewno zawory by się upaliły.
To, ze listwy byly zolte to bylo nawet lepiej bo sa szybsze od czerwonych ale ogolnie Valtec i riall to smietnik
To, ze zalozyles reduktor do 200km nie znaczy, ze jest tak faktycznie. Np slynny kme silver producen okresla do 270ps mocy a faktycznie nie obrobi wiecej jak 150-160ps
Ci sprytni gozownicy zrobili akurat jedna rzecz dobrze z tym przelanczaniem na pb bo juz dawno glowica by splynela w tym aucie.
Zrob zdjecia instalacji to powiemy Ci co w trawie piszczy
Lepszego zdjecia chyba juz tym telefonem sie nie da zrobic"Łukasz" pisze:Jasne, moga byc. Zrob dokladne zdjecia nawiertow kolektora dolotowego
Magic jet na sztuki. Jest szybki, wydajny, precyzyjny i oszczedza paliwo"Praptax" pisze:Tez tak mowie, to sa właśnie monterzy z warszawy, a najlepsze ze ktoś tych samych ludzi na forum polecał.
Ps, na zdjęciach widać przewody w peszlach, i to było zrobione dopiero jak kupiłem samochód, wcześniej latały sobie gdzie chciały, normalnie rewelka
Jakie listwy byś polecał do tych silników??
Jakie ty masz tomasseto??? masz przeciez zavolaka zeta. I zaden z nich wiecej nie obrobi niz 180ps"Czyzyk" pisze:To moze ja tez podlacze sie z fotkami mojej istalacji. Stag 300, butla 55l w kole, reduktor tomasetto (ponoc jakis do 230 KM),wtryski Valtec ,wielozawor tomasetto. Calosc poki co dziala bezproblemowo, check sie nie swieci,wkreca sie na obroty nawet lepiej niz wczesniej na benzynie, spadku mocy praktycznie nie zauwazam ,jedynie po wlaczeniu klimatyzacji czuc,ze to jednak gaz a nie oktany za 4,5 zl\litrDo tej pory przejechane 1500km, srednie spalanie gazu okolo 14l (specjalnie oszczednie nie jezdze) przy podobnym stylu jazdy benzynki palila kolo 12,5-13 l. Cena rowne 3 tys. Krakow.
http://images29.fotosik.pl/265/c4faffcfe184be71m.jpg[/img]
http://images24.fotosik.pl/266/8a46befaefb5eb74m.jpg[/img]
http://images32.fotosik.pl/345/98f1e2c31d3ad284m.jpg[/img]
http://images26.fotosik.pl/265/513ef9c7d249fc9dm.jpg[/img]
http://images38.fotosik.pl/1/71006bb25c931b03m.jpg[/img]
http://images45.fotosik.pl/1/8f8420901c9e546em.jpg[/img]
http://images27.fotosik.pl/264/0af0f515c795eca0m.jpg[/img]