Nie mają ale najlepiej się znają ."KGB" pisze:pamiętaj, gaz niszczy silniki, ale tylko tym, którzy go nie mają"z1jaro" pisze:z całym szacunkiem jestem przeciw zagazowaniu thesisa mie poto sie kupuje auto za taka kase z gornej pułki jak niemozemy ja utrzymac po drugie tanio sie jezdzi ale silnik swoje dostanie i to wyjdzie z biegiem czasu poczytajcie troche na temat wpływu suchego paliwa na silnik....
Thesis 3,0 Aut już na gazie
Thesis 3,0 Aut już na gazie
Thesis 3,0 Aut już na gazie
a dla mnie to jest za przeproszeniem pier......e wole wozić swój tyłek (nie sąsiada) w jakichś odpowiednich dla niego warunkach i tankować gaz niż tłuc się jakimś mikrosamochodem i tankować benzynkę (teraz duuużo tańszą niż było to kiedyś) 3/4 populacji Polski nie stac na tankowanie benzyny i takie są fakty"Rafako" pisze:Cóż, to typowo polski problem, że ludzie kupują pojazdy, na które ich nie stać. Faktem jest, że miło pokłuć sąsiada w oczy wozem, pal sześć że na paliwko kaski nie ma"z1jaro" pisze:z całym szacunkiem jestem przeciw zagazowaniu thesisa mie poto sie kupuje auto za taka kase z gornej pułki jak niemozemy ja utrzymac po drugie tanio sie jezdzi ale silnik swoje dostanie i to wyjdzie z biegiem czasu poczytajcie troche na temat wpływu suchego paliwa na silnik....![]()
Niestety w cywilizowanym świecie bywa tak, że jak kogoś stać na Audi A6 z 2007 roku, to je kupuje, ten którego nie stać, kupuje np. VW Polo z 2006.
U nas natomiast każdy chce mieć Audi A6 z 2007 (lub podobny) i ch, że po powodzi, pożarze i czołówce z Tir-em, stryjek Heniek w stodole wyklepie i będzie "cukierek"...
A że na paliwo nie ma, to i trza zagazować...
Smutne ale prawdziwe, wszystkich ekologów, "ekonomów" i innych fanów gazu, którzy poczuli się urażeni, z góry przepraszam i standardowo...
...Serdecznie pozdrawiam.




Thesis 3,0 Aut już na gazie
Witam!
Panowie moderatorzy,coś nam się tutaj śmietnik robi.
Pottytuł forum to LPG jak mi się zdaje.Ciekaw jestem co powyższa dyskusja wniesie dla kogoś,kto będzie chciał zagazować swoją lancię?
Moja propozycja do tych którzy gazu nie mają ,nie mieli i za żadne skarby nie założą do SWOICH aut aby swoje złote myśli na temat LPG zamieszczali w dziale HYDE PARK.
Naprawdę w niczym nie przeszkadza mi diesel,ale się nie znam nie wiem nic o jego bolączkach ani wymaganiach dlatego się nie wypowiadam.
Na LPG znają się WSZYSCY ku wielkiej radości monterów LPG- partaczy i ich portfeli.
Napisałem to, bo"użyj opcji szukaj" chcąc coś znaleźć w temacie LPG wiąże się już z koniecznością grzebania w postach zaciekłych przeciwników LPG.Pytanie-po co?
pozdrawiam
Panowie moderatorzy,coś nam się tutaj śmietnik robi.
Pottytuł forum to LPG jak mi się zdaje.Ciekaw jestem co powyższa dyskusja wniesie dla kogoś,kto będzie chciał zagazować swoją lancię?
Moja propozycja do tych którzy gazu nie mają ,nie mieli i za żadne skarby nie założą do SWOICH aut aby swoje złote myśli na temat LPG zamieszczali w dziale HYDE PARK.
Naprawdę w niczym nie przeszkadza mi diesel,ale się nie znam nie wiem nic o jego bolączkach ani wymaganiach dlatego się nie wypowiadam.
Na LPG znają się WSZYSCY ku wielkiej radości monterów LPG- partaczy i ich portfeli.
Napisałem to, bo"użyj opcji szukaj" chcąc coś znaleźć w temacie LPG wiąże się już z koniecznością grzebania w postach zaciekłych przeciwników LPG.Pytanie-po co?
pozdrawiam
David Lancia k 2,0 20V VIS 1997 LPG
Re: Thesis 3,0 Aut już na gazie
nie jestem moderatorem ale Ci powiem, bo mam dobry dzień"david_b" pisze:Witam!
Panowie moderatorzy,coś nam się tutaj śmietnik robi.
Pottytuł forum to LPG jak mi się zdaje.Ciekaw jestem co powyższa dyskusja wniesie dla kogoś,kto będzie chciał zagazować swoją lancię?
Moja propozycja do tych którzy gazu nie mają ,nie mieli i za żadne skarby nie założą do SWOICH aut aby swoje złote myśli na temat LPG zamieszczali w dziale HYDE PARK.
Naprawdę w niczym nie przeszkadza mi diesel,ale się nie znam nie wiem nic o jego bolączkach ani wymaganiach dlatego się nie wypowiadam.
Na LPG znają się WSZYSCY ku wielkiej radości monterów LPG- partaczy i ich portfeli.
Napisałem to, bo"użyj opcji szukaj" chcąc coś znaleźć w temacie LPG wiąże się już z koniecznością grzebania w postach zaciekłych przeciwników LPG.Pytanie-po co?
pozdrawiam

P.S. generalnie to na tym Wielce Szanownym forum cokolwiek ciężko jest znaleźć w szukajce bo często wkradają się offtopy do tematów- cóż taki urok

Pozdrawiam
- autologic
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 11 lip 2008, 0:00
- Lokalizacja: Bolszewo-wiejska wioseczka
GAZ
jak kupię sobię OPLA (nigdy)to założę gaz
a z tego co doświadczyłem to tylko ople i daewoo tak naprawdę przezywają gaz bezboleśnie ze względu na starożytność konstrukcji i hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych...miałem lanosa na lpg i jeżdził bez bólu .
Nie polecam gazu ze względów technicznych do silników bez "hydrauliki" lub "uturbionych" i ze względów estetycznych do jaguarów ,thesisów,lexusów i innych takich.Nie zmieniam zdania - gaz w thesie to jak spojler z giełdy w maybachu. Finito.

Nie polecam gazu ze względów technicznych do silników bez "hydrauliki" lub "uturbionych" i ze względów estetycznych do jaguarów ,thesisów,lexusów i innych takich.Nie zmieniam zdania - gaz w thesie to jak spojler z giełdy w maybachu. Finito.
była Thesa ,teraz AR 156 FL - na celowniku Delta
Re: GAZ
Żeby pisać na temat gazu to trzeba mieć trochę wiedzy.To co wypisujesz to tak jakby twoja wiedza w dieslu była na poziomie wtrysku bespośredniego,pozostałe porównania to wyraz jakiejś megalomanii."autologic" pisze:jak kupię sobię OPLA (nigdy)to założę gaza z tego co doświadczyłem to tylko ople i daewoo tak naprawdę przezywają gaz bezboleśnie ze względu na starożytność konstrukcji i hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych...miałem lanosa na lpg i jeżdził bez bólu .
Nie polecam gazu ze względów technicznych do silników bez "hydrauliki" lub "uturbionych" i ze względów estetycznych do jaguarów ,thesisów,lexusów i innych takich.Nie zmieniam zdania - gaz w thesie to jak spojler z giełdy w maybachu. Finito.
Thesis 3,0 Aut już na gazie
Pozwolę sobie zacytować bardzo dobrą wypowiedź jaką znalazłem na jednym z forów


Taki lajf Panowie, taki lajfGaz w samochodzie to jak seks w prezerwatywie. Z jednej strony może i masz jakąś tam przyjemnośća z drugiej wydaje ci się że dziecka nie zrobisz. Ale to tylko ci się wydaje bo zdarzają się cudowne poczęcia.



Pozdrawiam Pablo
Thesis 3,0 Aut już na gazie
Większość problemów z gazem jest poprzez montaż ,gdy system jest montowany fabrycznie funkcjonuje porównywalnie z benzyną i dieslem,natomiast opinie wyrażają osoby nie mające gazu lub kiedyś w przeszłości pierwsze systemy gazowe oraz mającyII.III lub IV generację.System V generacji dla większości nieznany porównam dla lepszego zrozumienia do diesla -tds kontra jtd w benzynie jedno do wielopunktowego wtrysku.
Thesis 3,0 Aut już na gazie
autologic
nie masz pojecia o gazie ,wiec piszesz glupoty
to ,ze nie masz pojecia to mozna ci wybaczyc ,ale to ze piszesz glupoty to juz niebardzo
nawiasem mowiac ,to jezeli nie wloskie silniki sa odporne na gaz ,to jakie ? Holendrzy nie maja swoich fabryk ,a Wlochy sa drugie po Polsce w ilosci samochodow na gaz
JA ma inne zdanie o gazie ,a mianowicie : "nie dla idiotow"
nie masz pojecia o gazie ,wiec piszesz glupoty
to ,ze nie masz pojecia to mozna ci wybaczyc ,ale to ze piszesz glupoty to juz niebardzo
nawiasem mowiac ,to jezeli nie wloskie silniki sa odporne na gaz ,to jakie ? Holendrzy nie maja swoich fabryk ,a Wlochy sa drugie po Polsce w ilosci samochodow na gaz
jak sie nie potrafi zalozyc gumy to i o cudowne poczecie latwo"Pablo" pisze:Pozwolę sobie zacytować bardzo dobrą wypowiedź jaką znalazłem na jednym z forów![]()
Taki lajf Panowie, taki lajfGaz w samochodzie to jak seks w prezerwatywie. Z jednej strony może i masz jakąś tam przyjemnośća z drugiej wydaje ci się że dziecka nie zrobisz. Ale to tylko ci się wydaje bo zdarzają się cudowne poczęcia.
![]()
![]()
JA ma inne zdanie o gazie ,a mianowicie : "nie dla idiotow"
flota :
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
- autologic
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 11 lip 2008, 0:00
- Lokalizacja: Bolszewo-wiejska wioseczka
hm
rozumiem wzburzenie gazowników - podobne do posiadaczy diesli - (każdy broni swoich racji) Jak trafi wam się Ferrari to też na gaz przerobicie?Nie chodzi mi o wpływ gazu na poszczególne modele włoskich czy innych samochodów - chodzi o ich klasę - w niektórych gaz to normalka a w niektórych powód do kpin i czy wam się to podoba czy nie nic na to nie poradzicie.Co do znania się w tematach moto czy nie - temat do sprawdzenia na zlocie - przez 16 lat w branży nauczyłem się co nieco.
była Thesa ,teraz AR 156 FL - na celowniku Delta
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thesis 3,0 Aut już na gazie
Witam ponownie,
informacja z użytkowania LPG w moim Thesisie.
Widzę, że rozpętałem dyskusję czy instalowac, czy nie instalować LPG.
Powiem krótko jak u mnie:
Thesis przejechał od zainstalowania LPG ponad 10 000 km., bez najmniejszej usterki.
Licząc (przy obecnych cenach benzyny i LPG) że zaoszczedziłem połowę wydatków jakie miałbym wydać na benzynę (średnie spalaniu około 14l - większość w mieście) to mam do przodu 2800,00 zł. Po przejeczaniu 100 000 km (około 2 lata) to mam do przodu 28 000 zł. Czyli po trzech latach samochód mam za darmo.
Większość samochodów benzynowych, które posiadałem to gazowałem i nigdy tego nie żałowałem np. Lancia kappa 2,0l, którą użytkowałem przez 2 lata (przejechałem około 120 tys na gazie) bez żadnej naprawy silnika. Po takim przebiegu koszt zakupy samochodu i LPG zwrócił się w paliwie. Pieniądze ze sprzedaży są tylko zarobkiem i to nie małym. Samochód sprzedałem, a kupujący dalej jeździ na gazie i jest zadowolony.
P.S. Chciałbym zobaczyć Thesisa 3,0 l, który pali przy 200 km/h - 11 litrów benzyny. Mogę się założyć, że przy tym silniku to jest jakiś absurd.
Pozdrawiam miłośników LPG
informacja z użytkowania LPG w moim Thesisie.
Widzę, że rozpętałem dyskusję czy instalowac, czy nie instalować LPG.
Powiem krótko jak u mnie:
Thesis przejechał od zainstalowania LPG ponad 10 000 km., bez najmniejszej usterki.
Licząc (przy obecnych cenach benzyny i LPG) że zaoszczedziłem połowę wydatków jakie miałbym wydać na benzynę (średnie spalaniu około 14l - większość w mieście) to mam do przodu 2800,00 zł. Po przejeczaniu 100 000 km (około 2 lata) to mam do przodu 28 000 zł. Czyli po trzech latach samochód mam za darmo.
Większość samochodów benzynowych, które posiadałem to gazowałem i nigdy tego nie żałowałem np. Lancia kappa 2,0l, którą użytkowałem przez 2 lata (przejechałem około 120 tys na gazie) bez żadnej naprawy silnika. Po takim przebiegu koszt zakupy samochodu i LPG zwrócił się w paliwie. Pieniądze ze sprzedaży są tylko zarobkiem i to nie małym. Samochód sprzedałem, a kupujący dalej jeździ na gazie i jest zadowolony.
P.S. Chciałbym zobaczyć Thesisa 3,0 l, który pali przy 200 km/h - 11 litrów benzyny. Mogę się założyć, że przy tym silniku to jest jakiś absurd.
Pozdrawiam miłośników LPG
- bialy-murzyn
- Forumowicz/ka
- Posty: 213
- Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
- Lokalizacja: Krakow jakby
- Kontakt:
Thesis 3,0 Aut już na gazie
może i się zwróci, ale robiąc 5000km/mies. to i tak jest cenowa masaccre'a : >
Thesis 3,0 Aut już na gazie
autologic
w Ferrari nie ma miejsca na butle ,a w dodatku przebiegu ,jakie robia te auta powoduja ,ze zalozenie instalacji gazowej byloby nieoplacalne
klasa auta nie ma nic do rzeczy - samochod ma jezdzic i jezeli jezdzil by na wodzie to tylko chwala dla niego ,
a twoja niechec do gazu wynika z jego ceny ,wystarczyloby zrownac cene 1l LPG do 1l Pb ,co de fakto spowodowaloby ,ze LPG bylby drozszy od Pb i juz bys zaczal szukac zalet w LPG ,bo przeciez drozszy jest
od benzyny lepszy jest etanol ,wiec idac twoim tokiem myslenia ,to gdybym zalal do Poloneza etanolu to moglbym sie smiac z ciebie ,ze jezdzisz na benzynie taka niby fura ,a ja Polonezem zasuwam na wodeczce
tak sie sklada ,ze benzyna jest najtanszym paliwem plynnym i dlatego zostala spopularyzowana - ma tez pare innych zalet ,ale w porownaniu do propan-butanu ma sporo wad
a LPG ma jedna wade - stan skupienia
mieszaniny alkoholów wymiataja ,ale kosztuja wiecej
mozemy o tym podyskutowac ,to przytocze pare przykladow wlasciwosci paliw ,
stwierdzam jednak ,ze nowe diesle to porazka ,bo ktos probuje je robic na sportowcow ,a wlasciwosci paliw je zasilajacych sklaniaja raczej do czynienia z tego silnika wola roboczego - ale moda rzadzi sie swoimi prawami ,ktore daleko maja do techniki
opor powietrza rosnie w kwadracie predkosci ,czyli przy 200 jest 4razy wiekszy niz przy 100
dochodza opory toczenia i mechanizmow napedu ,ktore sa na zblizonym poziomie caly czas ,wiec calkowity opor ruchu jest 2.5-3 razy wiekszy przy 200 niz przy 100,
zalozmy optymistyczna wersje ,ze 2.5x ,wiec przy 200 11l ,to daje 11/2.5 = 4.4l przy 100km/h
jechalem raz swetrem4 kombi 1.9tdi i przy rownej jezdzie 80km/h na V ,komputer pokazywal 4.3l ...
w Ferrari nie ma miejsca na butle ,a w dodatku przebiegu ,jakie robia te auta powoduja ,ze zalozenie instalacji gazowej byloby nieoplacalne
klasa auta nie ma nic do rzeczy - samochod ma jezdzic i jezeli jezdzil by na wodzie to tylko chwala dla niego ,
a twoja niechec do gazu wynika z jego ceny ,wystarczyloby zrownac cene 1l LPG do 1l Pb ,co de fakto spowodowaloby ,ze LPG bylby drozszy od Pb i juz bys zaczal szukac zalet w LPG ,bo przeciez drozszy jest
od benzyny lepszy jest etanol ,wiec idac twoim tokiem myslenia ,to gdybym zalal do Poloneza etanolu to moglbym sie smiac z ciebie ,ze jezdzisz na benzynie taka niby fura ,a ja Polonezem zasuwam na wodeczce
tak sie sklada ,ze benzyna jest najtanszym paliwem plynnym i dlatego zostala spopularyzowana - ma tez pare innych zalet ,ale w porownaniu do propan-butanu ma sporo wad
a LPG ma jedna wade - stan skupienia
mieszaniny alkoholów wymiataja ,ale kosztuja wiecej
mozemy o tym podyskutowac ,to przytocze pare przykladow wlasciwosci paliw ,
stwierdzam jednak ,ze nowe diesle to porazka ,bo ktos probuje je robic na sportowcow ,a wlasciwosci paliw je zasilajacych sklaniaja raczej do czynienia z tego silnika wola roboczego - ale moda rzadzi sie swoimi prawami ,ktore daleko maja do techniki
nie chodzi o silnik ,tylko o samochod,"peter" pisze:P.S. Chciałbym zobaczyć Thesisa 3,0 l, który pali przy 200 km/h - 11 litrów benzyny. Mogę się założyć, że przy tym silniku to jest jakiś absurd.
opor powietrza rosnie w kwadracie predkosci ,czyli przy 200 jest 4razy wiekszy niz przy 100
dochodza opory toczenia i mechanizmow napedu ,ktore sa na zblizonym poziomie caly czas ,wiec calkowity opor ruchu jest 2.5-3 razy wiekszy przy 200 niz przy 100,
zalozmy optymistyczna wersje ,ze 2.5x ,wiec przy 200 11l ,to daje 11/2.5 = 4.4l przy 100km/h
jechalem raz swetrem4 kombi 1.9tdi i przy rownej jezdzie 80km/h na V ,komputer pokazywal 4.3l ...
flota :
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
Thesis 3,0 Aut już na gazie
u mnie w zecie przy 90 pokazuje 5,8 ale już przy 140 - 10,5
generalnie dyskusja zmierza donikąd
ile osób tyle argumentów
generalnie dyskusja zmierza donikąd
ile osób tyle argumentów
Thesis 3,0 Aut już na gazie
[quote="peter"]Witam ponownie,
informacja z użytkowania LPG w moim Thesisie.
Widzę, że rozpętałem dyskusję czy instalowac, czy nie instalować LPG.
Większość samochodów benzynowych, które posiadałem to gazowałem i nigdy tego nie żałowałem np. Lancia kappa 2,0l, którą użytkowałem przez 2 lata (przejechałem około 120 tys na gazie) bez żadnej naprawy silnika. Po takim przebiegu koszt zakupy samochodu i LPG zwrócił się w paliwie. Pieniądze ze sprzedaży są tylko zarobkiem i to nie małym. Samochód sprzedałem, a kupujący dalej jeździ na gazie i jest zadowolony
Witam!
Proszę tylko pamiętać że istnieją jeszcze ludzie którzy nie traktują swojego auta jako auta tylko do jazdy lecz kupują je by o nie dbać i jest ono ich pasją .
Proponuję ci jazdę na eco paliwie - tylko czemu go nie lejemy?
Gaz = eco paliwa
szybka śmierć dla silnika
Jak ten który kupił twoją Kappe jest zadowolony z jej użytkowania to chyba tylko dlatego że jeździ "tanio".
Oprócz gazu leje zapewne też i olej do silnika a o osiągach tego samochodu szkoda pisać.
temperatura spalania gazu jest dużo wyższa od temp. spalania benzyny nie pisząc o zawartości właściwości smarnych .materiał z jakiego jest wykonany tłok czy też cylinder przy pracy na gazie traci swoje właściwości ,dlatego silnik pracuje głośniej i po pewnym czasie pali olej.
Ja kupiłem diesla ale jak by to była benzyna to NIGDY GAZU.
Mam jeszcze citroena ZX furio i mam go 5 lat a ma przejechane minimum ok 260 tyś. km i nie ma dla niego równego odpowiednika.Ma silnik 1.8i o mocy 103KM i nie spala oleju.Gaz dla każdego mojego i czyjegoś auta to tylko odliczanie dni do jego szybkiego zeszrotowania.
informacja z użytkowania LPG w moim Thesisie.
Widzę, że rozpętałem dyskusję czy instalowac, czy nie instalować LPG.
Większość samochodów benzynowych, które posiadałem to gazowałem i nigdy tego nie żałowałem np. Lancia kappa 2,0l, którą użytkowałem przez 2 lata (przejechałem około 120 tys na gazie) bez żadnej naprawy silnika. Po takim przebiegu koszt zakupy samochodu i LPG zwrócił się w paliwie. Pieniądze ze sprzedaży są tylko zarobkiem i to nie małym. Samochód sprzedałem, a kupujący dalej jeździ na gazie i jest zadowolony
Witam!
Proszę tylko pamiętać że istnieją jeszcze ludzie którzy nie traktują swojego auta jako auta tylko do jazdy lecz kupują je by o nie dbać i jest ono ich pasją .
Proponuję ci jazdę na eco paliwie - tylko czemu go nie lejemy?
Gaz = eco paliwa
szybka śmierć dla silnika
Jak ten który kupił twoją Kappe jest zadowolony z jej użytkowania to chyba tylko dlatego że jeździ "tanio".
Oprócz gazu leje zapewne też i olej do silnika a o osiągach tego samochodu szkoda pisać.
temperatura spalania gazu jest dużo wyższa od temp. spalania benzyny nie pisząc o zawartości właściwości smarnych .materiał z jakiego jest wykonany tłok czy też cylinder przy pracy na gazie traci swoje właściwości ,dlatego silnik pracuje głośniej i po pewnym czasie pali olej.
Ja kupiłem diesla ale jak by to była benzyna to NIGDY GAZU.
Mam jeszcze citroena ZX furio i mam go 5 lat a ma przejechane minimum ok 260 tyś. km i nie ma dla niego równego odpowiednika.Ma silnik 1.8i o mocy 103KM i nie spala oleju.Gaz dla każdego mojego i czyjegoś auta to tylko odliczanie dni do jego szybkiego zeszrotowania.