Witam,
Mam pewnien problem z obrotami silnik. Bo nie wydaje mi się, że te silniki tak miały.
Mam silnik 2.0 20V. I jak go odpalam zimnego, odpala odrazu bez problemów i obroty są wyzsze bo jeszce silnik zimny. Po rozgrzaniu go do 50 stopni obroty stabiluja się w okolicach 800 obr/min i tak ładnie się trzymają, natomiast jeśli temperatura silnika podskoczy do ponad 70 stopni to obroty na luzie są w okolicach 1000 - 1100 obr/min.
Gdzie tkwi problem? Czy to może być silniczek krokowy?
Może już ktoś miał podobny problem.
Pozdrawiam
Kappa - Wysokie wolne obroty
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 maja 2009, 21:43
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
Kappa - Wysokie wolne obroty
Bartez
Odp: Kappa - zbyt wysokie obroty
Dobrze by było przeczyścić przepustnicę np.
Odp: Kappa - zbyt wysokie obroty
z wielopunktowymi boschami nie mam duzego doswiadczenia ,ale wyglada mi to na problem z czujnikiem temp. albo z sonda lambda ,
podlaczenie pod kompa dalo by lepszy obraz sytuacji
podlaczenie pod kompa dalo by lepszy obraz sytuacji
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 maja 2009, 21:43
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
Odp: Kappa - zbyt wysokie obroty
Chyba tak będe musiał zrobić. Podjadę gdzieś i podłącze pod komputer.
Mam nadzieję, że coś wykaże
Jak coś się wyjaśni dam znać.
Mam nadzieję, że coś wykaże

Jak coś się wyjaśni dam znać.
Bartez
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:23
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Nadmierne obroty silnika 2.0 Turbo (cztery cilndry)
Witam. Mam problem z którym nie mogą sobie poradzić znane mi warsztaty zajmujące się naprawą Lancii. Dolegliwość ta dotyczy silnika 2.0 Turbo czterocylindrowego w Lancii Kappa. W chwili gdy silnik rozgrzeje się do właściwej temperatury obroty silnika na wolnym biegu wzrastają do 1800 obrotów (obroty wzrastają wraz ze wzrostem temperatury silnika). W początkowej fazie wszystko jest ok. Obroty silnika są największe przy włączonej automatycznej klimatyzacji, ale przy wyłączonej też są znacznie nadmierne. W tej chwili sprawdzane było praktycznie wszystko co mi / nam przyszło do głowy z tego typu usterką: samochód podłączony był do komputer, sprawdzona jest sonda, silnik krokowy, czujnik temperatury silnika w termostacie. Może ktoś zetknął się z podobną dolegliwością i podsunie mi pomysł na rozwiązanie tego problemu - auto paliwo spala mi ze smoczym pragnieniem!
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 18:46 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłem do istniejącego tematu.SZUKAJ!
Powód: Dołączyłem do istniejącego tematu.SZUKAJ!