Kappa - problemy z praca zimnego silnika
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 cze 2009, 10:17
- Lokalizacja: Katowice
Kappa - problemy z praca zimnego silnika
Witam, ostatnio mam problemy z odpaleniem zimnego silnika, dzieje sie cos takiego jak by ssania nie bylo.
Przychodze z rana wlaczam silnik w pierwszych 3 sekundach jest 1100 obrotow i potem spada na 600 i nie potrafi tego utrzymac obroty wahaja sie od tych 600 w dol i nie raz potrafi zgasnac, jak juz sie po 7 minutach zagrzeje to chodzi normalnie. wymienilem czujnik polozenia przepustnicy, czujnik biegu jalowego i dwa czujniki spalania studkowego, nie wymienilem tylko czujnika tego co wtyczka leci pod przepustnica, (taka biala) wie ktos co tam na koncu tej bialej wtyczki jest i co to za czujnik i do czego? silnik 2.0 20v VIS auto z 95 roku.
Przychodze z rana wlaczam silnik w pierwszych 3 sekundach jest 1100 obrotow i potem spada na 600 i nie potrafi tego utrzymac obroty wahaja sie od tych 600 w dol i nie raz potrafi zgasnac, jak juz sie po 7 minutach zagrzeje to chodzi normalnie. wymienilem czujnik polozenia przepustnicy, czujnik biegu jalowego i dwa czujniki spalania studkowego, nie wymienilem tylko czujnika tego co wtyczka leci pod przepustnica, (taka biala) wie ktos co tam na koncu tej bialej wtyczki jest i co to za czujnik i do czego? silnik 2.0 20v VIS auto z 95 roku.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12147
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: problemy z praca zimnego silnika
czujnik położenia wału o ile pamiętam, a czujnik temperatury sprawdzałeś?
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Odp: Kappa - problemy z praca zimnego silnika
Jedź na kompa to Cię taniej wyniesie niż gra w ruletkę z czujnikami. Ja obstawiam czujnik temperatury
.

-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 cze 2009, 10:17
- Lokalizacja: Katowice
Odp: Kappa - problemy z praca zimnego silnika
czujnik temperatury ( ten niebieski wymienilem), stary i nowy maja takie same parametry sprawdzelem miernikiem opor i z ksiazka serwisowa no i wychodzi ze stary byl dobry ale wymieniony jest.
chcialem dzis na komputer go wziac to gosciu mi powiedzial ze sie trzeba umowic na termin, najwczesniej po 20 lipca, a bylem 23 czerwca sie pytac... no to przepraszam bardzo, w aso maja podobne terminy, a tu gdzie mnie przyjeli to nie mogli sie polaczyc z komputerem bo niby maja nowsze oprogramowanie, a drudzy podpieli sie pod abs, chcac sprawdzic bledy ECU, to podziekowalem i pojechalem...
a co to czujnika polozenia walu, to moze byc jego wina ze nie ma "ssania"? bo jak juz sie silnik zagrzeje to wszystko chodzi tak jak powinno.
Jakie macie obroty w swoich kappach? ja mam jakies 650... tak ma byc? czy cos jest nie tak?
chcialem dzis na komputer go wziac to gosciu mi powiedzial ze sie trzeba umowic na termin, najwczesniej po 20 lipca, a bylem 23 czerwca sie pytac... no to przepraszam bardzo, w aso maja podobne terminy, a tu gdzie mnie przyjeli to nie mogli sie polaczyc z komputerem bo niby maja nowsze oprogramowanie, a drudzy podpieli sie pod abs, chcac sprawdzic bledy ECU, to podziekowalem i pojechalem...
a co to czujnika polozenia walu, to moze byc jego wina ze nie ma "ssania"? bo jak juz sie silnik zagrzeje to wszystko chodzi tak jak powinno.
Jakie macie obroty w swoich kappach? ja mam jakies 650... tak ma byc? czy cos jest nie tak?
Odp: Kappa - problemy z praca zimnego silnika
bartek.p pisze:czujnik temperatury ( ten niebieski wymienilem)
To może być również wina złego styku w niebieskiej wtyczce właśnie. Ja to już przerabiałem.
Odp: Kappa - problemy z praca zimnego silnika
Może być również jak u mnie post