Michael G pisze:skyblu pisze:A co do wkurzania w Kappie
Oprócz tego:
-problemy z elektryką: padający centralny zamek, fantomiczne komunikaty o awariach niektórych układów bez potwierdzeania się w rzeczywistości
-fatalnie umieszczona instalacja klimatyzacji i piekielnie szybko korodujace wymienniki klimy, których serwis to masakra cenowa
-potwornie drogie moduły centralnego zamka bez zamienników
-niezbyt pewne prowadzenie się auta mimo znakomitego tłumienia dziur w nawierzchni (Autko się buja w zakrętach)
-System nagłośnienia rodem z dostawczak w latach 80. Bardzo złe umieszczenie głośników (choc tu Thema biał Kappe na głowę w negatywnym rozumieniu). Zero wytłumienia. Jakość głośników jak w Syrence albo i gorzej.
Polonez miał lepsze Audio

to nie jest auto dla Kowalskiego,
to nie jest salon audio,

I w związku z tym Kowalski ma lepszy dźwięk niz użytkownik Kappy. W Skodzie mam o niebo lepiej w tym zakresie A to już mało zabawne ...
Powiedzmy sobie otwarcie! Twój argument jest delikatnie mówiąc naciągany.....
Skoro Kappa nie jest salonem Audio to czemu BMW z serii 5 i 7 MB serii E, Jaguar S type są? A tak już rodzinnie co się nagle stało że w Thesis jest sytem Bose ? Jak widać projektanci się nasłuchali co uzytkownicy mysla o audio w tym aucie (Kappie). Tak więc obrona idąca tym tokiem myślenia prowadziła by do tezy np:
Po co alcantra na siedzeniach - przeciez mozna jeździć na plastiku
Po co 2,4 JTD przecież 1,4 też motor.
Po co elektryka - szyby zakręcić można ręcznie
W końcu to nie auto dla Kowalskiego czyż nie? Traktowanie tego auta jak obiekt kultu nie ma sensu. To fajny sedan z kiepskim nagłośnieniem. Takie są fakty
PS
Przepraszam wcięło mi część postu (poprzedniego)[/quote]
Kochany

mój

ja słucham muzyki
szafę grającą jak zmieścisz Twoja broszka
przez rok jeżdziłem bez radia i to nie dezawuowało Kappy jako samochodu wręcz przeciwnie mówiłem, że to auto nie posiada radia,
"głupi się nie pozna, a mądry nic nie powie"
pozdro
