
FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Odp: Plany Fiat auto - produkcja nowych modeli
Ciekawe. Chcą uzupełnić gamę aut Lancii o Deltinę ale nie widać limuzyny jaką był/jest Thesis. Z drugiej strony dobrze, że Fiat nadal ma zamiar pchać wózek z napisem Lancia 

- Wojtas_BB
- Forumowicz/ka
- Posty: 86
- Rejestracja: 25 cze 2009, 22:18
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Kontakt:
Odp: Plany Fiat auto - produkcja nowych modeli
Ten plan jest dośc stary i nie wiadomo jak z jego aktualnością. Choćby dlatego, że GP Fl juz jest w sprzedażn a tam nadal figuruje stare zdjęcie, a future panda jest przesunięta ponoć na 2011, Nie wiem czy Bravo Fl tez nie będzie.pepe pisze:Ciekawe. Chcą uzupełnić gamę aut Lancii o Deltinę ale nie widać limuzyny jaką był/jest Thesis. Z drugiej strony dobrze, że Fiat nadal ma zamiar pchać wózek z napisem Lancia
Fiat Punto II FL 1.2 8V
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
Odp: Plany Fiat auto - produkcja nowych modeli
pepe pisze:Ciekawe. Chcą uzupełnić gamę aut Lancii o Deltinę ale nie widać limuzyny jaką był/jest Thesis. Z drugiej strony dobrze, że Fiat nadal ma zamiar pchać wózek z napisem Lancia
a co z klasą D, czyli nową Lybrą ? to dużo ważniejszy segment niż limuzyny.
brakuje sedana i kombi w tej klasie. a Delta też robiona jest tylko jako hatchback ...
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe

2010: "Lancia przygotowuje facelifting modeli: Ypsilon, MPV Musa i Delta."
2011: "Lancia zapowiada nowa generację modelu Ypsilon. W ramach planu połączenia marek Lancia i Chrysler planowane są własne wersje modelu Sebring, nowy sedan na bazie Chryslera 300C i MPV wywodzący się z Chryslera Voyager, ktory ma zastąpić Lancię Phedrę."
"Ze wzgledów ekonomicznych nie przewiduje się w tym momencie następcy coupé Alfa Romeo GT, ani także reprezentacyjnej limuzyny Alfa 166."

Ostatnio zmieniony 06 paź 2012, 8:34 przez broker, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Zmiana tytułu
Powód: Zmiana tytułu
Jak na koła samochodu
nawijamy życia wstęgę,
gaz do dechy i do przodu
ze zmiennikiem ręka w rękę!
nawijamy życia wstęgę,
gaz do dechy i do przodu
ze zmiennikiem ręka w rękę!
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk
- Art92
- Klubowicz
- Posty: 1905
- Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk
Odp: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
o kurde
jest nadzieja,jesli nastepca lybry i thesisa
oby mialy swoj styl,swoje lanciowe wykonczenie i swoje lanciowe nastawy zawieszenia

>http://www.v10.pl/Fiat,Lancia,Alfa,Rome ... 38080.html
[*]




>http://www.v10.pl/Fiat,Lancia,Alfa,Rome ... 38080.html




Odp: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
Art92 pisze:o kurdejest nadzieja,jesli nastepca lybry i thesisa
oby mialy swoj styl,swoje lanciowe wykonczenie i swoje lanciowe nastawy zawieszenia
![]()
I oby nazywały się Lancia a nie Chrysler... A co za tym idzie były stylizowane na Lancię a nie amerykańca..
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Odp: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
FL to face lifting, a MY?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Odp: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
MY - model (of the) year czyli w sumie to samo co w zeszłym roku ale z nowym wzorkiem tapicerkiNat pisze:FL to face lifting, a MY?

2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Odp: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
I nowymi kołpakami, tudzież wzorem felggrzole pisze:...to samo co w zeszłym roku ale z nowym wzorkiem tapicerki


Odp: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
Nowości Fiata na 2011
LANCIA
- nowy Ypsilon
- limuzyna segmentu D (model stworzony dzięki współpracy z Chrysler Group)
- kabriolet segmentu D (model stworzony dzięki współpracy z Chrysler Group)
- duże MPV (model stworzony dzięki współpracy z Chrysler Group)
- luksusowa limuzyna (model stworzony dzięki współpracy z Chrysler Group)

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Odp: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
Pierwsze sztuki nowego auta z Tychów
Lancia Ypsilon
Dostawcy fabryki Fiat Auto Poland w Tychach informują o przyspieszeniu w ostatnich dniach działań związanych z przygotowaniem do produkcji nowej Lancii Ypsilon - informuje serwis AutomotiveSuppliers.pl.
Interesujący jest również docelowy wolumen produkcyjny nowego Ypsilona. Fiat zakłada, że samochód ten może być produkowany około 100 tys. sztuk rocznie.

Lancia Ypsilon
Dostawcy fabryki Fiat Auto Poland w Tychach informują o przyspieszeniu w ostatnich dniach działań związanych z przygotowaniem do produkcji nowej Lancii Ypsilon - informuje serwis AutomotiveSuppliers.pl.
Interesujący jest również docelowy wolumen produkcyjny nowego Ypsilona. Fiat zakłada, że samochód ten może być produkowany około 100 tys. sztuk rocznie.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat w latach 2010-11 /art. Roadlook/
Ciekawe kiedy pojawią się jakieś pierwsze zdjęcia tego modelu. A tak sobie pomyślałem, ze przeniesienie do nas produkcji Ypsilona, może być dobrą reklamą dla Lancii w Polsce.