- Odkręcasz nakretke piasty kluczem nasadowym 36 (strasznie się namęczyłem, musiałem zeszlifowac nasadke, bo się nie mieściła, złamałem przedłużke itp., ale w końcu poszło)- jeśli nie jest bardzo zapieczona, to po prostu zdejmujesz koło, rozginasz przecinakiem zabezpieczenie i odkręcasz, a druga osoba może wcisnąc hamulec, żeby zablokować tarczę.
- Odkręcasz dwie sruby łączące zwrotnicę z amortyzatorem (można odłączyć sworzeń, ale nie koniecznie)
- Odciągasz zwrotnicę i wyciągasz z niej półoś z przegubem. (Trzeba uważać, żeby nie uszkodzic przewodów hamulcowych, od ABS-u itp.)
- Następnie odkręcasz imbusem przegub wewnetrzny od skrzyni.
- Wyciągasz całą półoś.
- Ściągasz przegub - jest on osadzony na półosi za pomoca pierścienie osadczego, który należy rozszerzyć szczypcami Segera.
- Montujesz nowy przegub i wszystko do kupy w odwrotnej kolejności.
Można nie odkręcać półosi od skrzyni i całej wyciągać, (ja tak zrobiłem) tylko wtedy troche trudno jest zdjąć przegub.
Tu masz wszystko po kolei na zdjęciach:








Przepraszam, że nie dodane do posta. Jutro syn poprawi.