Integrale - problem z obrotami
Integrale - problem z obrotami
W mojej Integralce obroty na biegu jałowym wynoszą około 2000-2500. kiedy odepne silniczek krokowy wszystko jest OK - utrzymuja sie na poziomie 900-950. Czego to moze byc wina? zaznaczam ze silniczek krokowy jest nowy!zreszta sprawdzalem na innym silniczku - uzywanym - i jest dokladnie tak samo.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, 16:41 przez Nat, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiłem temat zgodnie z regułami forum
Powód: poprawiłem temat zgodnie z regułami forum
Re: Integrale - problem z obrotami
Moze trzeba zresetowac kompa ?
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Integrale - problem z obrotami
Też tak pomyślałem w pierwszej chwili, tylko chyba ostatnio holbi to ustawiał, więc założyłem że powinno być ok.
Może warto przy tej okazji zrobić trochę porządku? Ja u siebie wymyłem rozpuszczalnikiem przepustnicę, śrubę do regulacji obrotów razem z jej gniazdem i okazało się że obroty przestały falować
Może warto przy tej okazji zrobić trochę porządku? Ja u siebie wymyłem rozpuszczalnikiem przepustnicę, śrubę do regulacji obrotów razem z jej gniazdem i okazało się że obroty przestały falować

WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: Integrale - problem z obrotami
Czujnik jest ustawiony, tak że to odpada.Bany pisze:źle ustawiony czujnik połozenia przepustnicy
Przepustnica jest czysta, niedawno ją miałem w ręce wyciągniętą i przy okazji wyczyściłem
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Integrale - problem z obrotami
Tak sobie myślę że może masz problemy z masą silnika. Jeśli są spadki napięcia spowodowane np. uszkodzoną masą to ustawienia czujnika położenia przepustnicy mogą być zafałszowane i komputer wariuje? Ustawiałeś przy wyłączonym silniku? A może sam czujnik coś szwankuje?
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Integrale - problem z obrotami
hmmm, z tą masa to warto spróbować - sprawdze to później. A czujnik chyba bedzie dobry-zakres zmienia mu sie od 0.5 do około 4.7-4.8V, wiec tak jak powinno byc chyba. nie wiem jak inaczej mozna go sprawdzic...